Julkkis alkoi seurata minua somessa
Siis apua! Onko tämä yleistäkin! Pari päivää sitten olin yhden ihanan laulajan keikalla ja pääsin melko lähellekin suosikkibiisini aikana, niin että sain otettua kuvan itsestäni tämän laulajan kanssa lähietäisyydeltä. Tänään kirjoitin sitten laulajan julkiselle sivulle että oli kiva keikka eilen ja oli mahtava nähdä. Että otetaan uudet kuvat parin kuukauden päästä. Tykkäsi kommentistani ja laittoi pyynnön alkaa seuraamaan minua. Siis mitä! Minä perheenäiti, jolla ig jutut on tooodella tylsiä, pitääkö tässä nyt alkaa petraamaan oman tilin kanssa vai mitä ihmettä.
Muilla kokemuksia?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa meni niinpäin että en edes seurannut tämän julkkiksen instagramia ennenkuin hän lähetti minulle seurauspyynnön. Minulla on seuraajia noin 100, hänellä 45 000 ja seuraa noin tuhatta.
En vaan tajua.
Ap
Oikeesti?! Ihquuuuu!!! Fantsuuuu!!!Se varmaan näki sut siellä keikalla ja nyt se hylkää bändinsä, perheensä ja kaikki muut ihailijansa ja ratsastaa sun kanssa valkoisella orilla auringonlaskuun ja sitten te elätte onnellisina elämänne loppuun asti. ONNEA!
Ja olenko minäkin sitten iso juttu, kun Donald Trump seuraa minua twitterissä?
En. Ei se ole niin iso juttu tuo someseuraaminen, vaikka on hauska yksityiskohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa meni niinpäin että en edes seurannut tämän julkkiksen instagramia ennenkuin hän lähetti minulle seurauspyynnön. Minulla on seuraajia noin 100, hänellä 45 000 ja seuraa noin tuhatta.
En vaan tajua.
Ap
Oikeesti?! Ihquuuuu!!! Fantsuuuu!!!Se varmaan näki sut siellä keikalla ja nyt se hylkää bändinsä, perheensä ja kaikki muut ihailijansa ja ratsastaa sun kanssa valkoisella orilla auringonlaskuun ja sitten te elätte onnellisina elämänne loppuun asti. ONNEA!
No niin varmaan joo! Odotellaanpa vaikka sitä! Ihan vaan puhtaasti ihmettelin tätä, koska ei ole aiemmin tullut kohdalle ketään tämän tason julkkista joka seuraa tai näin ottaa kontaktia millään tasolla henkilökohtaisesti sometilin kautta seuraajana. Mutta on toki perheellinen ihminen, niin minäkin, sitäpä mietin että onko lie kiinnostavaa seurata juttujani omasta elämästäni :) vaikka juuri näin se on että tuskin kukaan 1000 ihmistä aktiivisesti seuraakaan.
Kissafanitili laitto seuraamispyynnön hyväksyin
Jos tää ei ollut provo, niin se alkoi seuraamaan sua sen vuoksi, että alkaisit seuraamaan häntä. Pudottaa sitten muutamien viikkojen/kuukauden päästä sut pois seurattavistaan.
Seuraajien määrä ei tosiassa kerro juuri mitään, sillä niitä voi ostaa.
Jotkut hankkivat seuraajia alkamalla seuraamaan ja sitten poistavat heidät seurattavista.
Mutta ihanaa ap että tulit iloiseksi tuosta asiasta!
Kannattaa kuitenkin miettiä tuota somea myös kriittisellä tasolla. Se on yhtä tyhjän kanssa eikä mitään todellisuutta kaikki seuraajat ja seuraamiset. Keinotekoista koko homma.
Oliko hyviä kuvia? Jos otit eturivistä ja kerroit, että aiot jatkossakin tulla keikalle ja ottaa kuvia, niin onhan se mahdollista, että seuraa sen takia. Ties vaikka ottaisit sellaisia, joita saattais haluta hyödyntää.
Taitaa laulaja olla kiinnostunut enemmästä ;)
Joo kyllä tämä laulaja on tämänhetken yksi isoja miespuolisia nimiä, ihana. Joo olen kyllä äiti, mutta liekö milffi, kai sitten kun kerta niin sanotaan. Mutta en tiedä, mitä lie ollut tässä nyt takana, ajattelin vain kysyä jos jollain on vastaavasta kokemusta että onko yleistäkin tämä. Omalle kohdalle ei ole aiemmin sattunut!
Ap