Julkkis alkoi seurata minua somessa
Siis apua! Onko tämä yleistäkin! Pari päivää sitten olin yhden ihanan laulajan keikalla ja pääsin melko lähellekin suosikkibiisini aikana, niin että sain otettua kuvan itsestäni tämän laulajan kanssa lähietäisyydeltä. Tänään kirjoitin sitten laulajan julkiselle sivulle että oli kiva keikka eilen ja oli mahtava nähdä. Että otetaan uudet kuvat parin kuukauden päästä. Tykkäsi kommentistani ja laittoi pyynnön alkaa seuraamaan minua. Siis mitä! Minä perheenäiti, jolla ig jutut on tooodella tylsiä, pitääkö tässä nyt alkaa petraamaan oman tilin kanssa vai mitä ihmettä.
Muilla kokemuksia?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mua seuraa pari julkkista, tulkitsen, että siksi, että he seuraavat kaikkia, jotka seuraavat heitä.
Joo ig toimii niin. Keino kerätä seuraajia
Ja saada ne pysymään.
Vierailija kirjoitti:
Mua seuraa pari julkkista, tulkitsen, että siksi, että he seuraavat kaikkia, jotka seuraavat heitä.
Mahtaa niiden feedi sitten olla melkoisen täynnä kaikenlaista äärettömän mielenkiintoista juttua jos satoja ja tuhansia fanejaan seuraavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ig toimii niin. Keino kerätä seuraajia
Ja saada ne pysymään.
No ei se niin kyllä keskimäärin toimi, ei mua muut suositut somettajat tai julkisuuden henkilöt seuraa takaisin, nuo kaksi vain. Mutta joillain on kuitenkin sellainen tapa.
Tässä tapauksessa meni niinpäin että en edes seurannut tämän julkkiksen instagramia ennenkuin hän lähetti minulle seurauspyynnön. Minulla on seuraajia noin 100, hänellä 45 000 ja seuraa noin tuhatta.
En vaan tajua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa niiden feedi sitten olla melkoisen täynnä kaikenlaista äärettömän mielenkiintoista juttua jos satoja ja tuhansia fanejaan seuraavat.
Ehkä ne käyttävät sitä läheiset kaverit -toimintoa, tai vaihtoehtoisesti eivät juuri itse selaa instagramia. Ainakin tuon toisen kohdalla voisi olla niin. Hän kyllä postaa itse aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä tarvitse oikeasti seurata, ig on työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks osan profiileista pysty jotenkin mykistää vaikka seuraisikin :D
Mua seuras pari könsikästä kotimatkalla baarista ja pyysi käymään puistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan etteivät paljon sitä omaa feediään vilkaise. Kunhan poistavat omia juttujaan.
Mikä ihmeen järki on seurata yli 200 ihmistä? Ethän silloin oikeasti seuraa niistä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan etteivät paljon sitä omaa feediään vilkaise. Kunhan poistavat omia juttujaan.
Mikä ihmeen järki on seurata yli 200 ihmistä? Ethän silloin oikeasti seuraa niistä ketään.
*postaavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIväthän kaikki postaa edes joka päivä, tai joka viikko.
Itse aloin seurata tätä julkisuuden henkilön tiliä vasta sen jälkeen kun olin hyväksynyt hänen pyyntönsä. Hämmentävää. Ja jotenkin todella vaikuttavaa, oli mitä oli. Vaikkapa sitten markkinointia, strategista sitouttamista tms. jota en nyt tajua.
Ap
Ihmisiähän ne artistitikin on, joku siis herätti mielenkiinnon joko keikalla tai Ig tililläsi. Tai jotain muuta.
Se haluu laittaa... Ootko 16...18v ja onko julkkis iso D?
Lauri Tähkä ainakin seuraa fanejaan! Siis tosi innokkaita (tai tosi hyvännäköisiä :)
Oot ilmeisesti milffi?
Vähän kiinnostaa, että kenestä ap puhuu.
Jos on vaikka 1000 seurattavaa niin ei niiden kaikkien feedejä mitenkään ehdi nähdä. Ainakin mulla tulee ensin sellaisten läheisimpien kuvat ja storyt, joiden kanssa oon muutenkin tekemisissä facessa ja instassa. Se on vaan älykäs se insta.