Kehtaisitko olla alasti komean ja timmissä kunnossa
olevan miehen edessä? Olisi vielä kaiken kukkuraksi paljon nuorempi. Itse olisit ylipainoinen selluliitti/maharöllykän omaava nainen...
Kommentit (14)
Meillä sama tilanne kuin 2. :) Mutta en kyllä kehtaisi yhtään tämän läskimmässä kunnossa olla kenenkään seurassa!
No jos olisi niin ruma oma ulkomuoto että olisi alastomana sen vuoksi epävarma niin olisi aika se ja sama olisiko mies timmissä kunnossa vai ei, olisi kuitenkin epämukava olo itsen takia.
Vaikea sanoa, koska olen itse hyvän näköinen alasti.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 22:04"]
[/quote]
HAHAHAHA
Kehtaisin ja olen ollutkin. Sekä yhden yön jutun kanssa että kaveriporukan kanssa saunassakin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 22:04"]
[/quote]
Hyvännäköinen!
MIehet eivät kehtaa riisua minun edessäni, koska minulla on suuremmat lihakset.
Kehtaisin ja kehtaankin. Vaikka ylimääräisiä kiloja lienee joku parikymmentä.
Aika tiukkaa tekisi, uskoisin että en. Tissitkin on rupsahtaneet.
No minun mies on hyväkuntoinen ja timmi ja minulla 40 kiloa ylipainoa. Ja kyllä kehtaan olla alasti mieheni edessä, jopa keimailla. Ja mies ihailee minua, vaikka onkin kyllä itse minua vanhempi.
Kehtaisin. Eiköhän sen timmin nuorukaisenkin ole aika nähä miltä ruma nainen näyttää :D
Hirveän vaikea vastata kun oma mieheni on törkeän timmissä kunnossa vaikkakin 10 vuotta minua vanhempi. (mies 40v). Tiukat vatsalihakset, pakaralihakset erottuu hienosti, vahvat kädet ja leveä selkä, hyvät reidet ja pohkeet... ihaillen katselen häntä aina ;) Olen itsekkin hoikka ja treenaan mutta en todellakaan yhtä hyvässä kunnossa kuin mieheni. Kuitenkin pitää minua hyväkroppaisena. Ja kehtaan kyllä olla alasti hänen edessä.