Jos sun miehesi olisi joku ruoka-annos, mikä hän olisi?
Mun mies olisi lautasellinen riisiä ilman mitään lisukkeita. Niin tylsä hän on!
Kommentit (69)
Mun mies olisi jotain mun lempiruokaa, sellaista jota jaksaa syödä joka päivä, ja jonka näkeminen lautasella saa veden herahtamaan kielelle.
Mun mies olisi paistettu lohi ja ihanaa vihersalaattia hyvällä kastikkeella.
Bigmac-ateria pehmiksellä. Vähän kaikkea, suolaista ja makeaa. Aina voi luottaa siihen, että se on hyvä ja tietää mitä saa, mutta silti sen syöminen on tietynlainen elämys itsessään, koska se on niin harvinaista herkkua (mieheni kaltaisia miehiä on ehkä yksi sadassa!). Ja tulee hyvin täyteen ja kylläiseksi, sen jälkeen ei ole enää nälkä.
Mun mies olis uunimakkaraa, pottumuusia, ruisleipää, ei maitoa tai liikoja kasviksia. Tai makkarakeitto.
Hän on kuin paras nuudeliwokki vihanneksilla ja sienillä; lempeän tulinen, miellyttävä koostumus ja purutuntuma, parasta ikinä. Sopii kesään ja talveen. Ei helppo, mutta hyvä. Ei 100 % suomalainen, hieman metsäinen maku...
Minun mies olisi ehdottomasti muusia ja lihapullia.
Kummankin kotoinen lempiruoka. Varma, turvallinen, herkullinen! Jos pitäis syödä loppuelämä yhtä ruokaa niin juuri tätä.
Muutaman päivän pöydällä pötkötellyt mokkapala.
Vierailija kirjoitti:
Ahmed, jolla ei ole töitä?
Lähikebabbilan kebab annos. Hän ei ole turkkilainen mutta eipä suomikebabillakaan ole mitään yhteistä turkkilaisen kebabin kanssa. Mutta se on hänen lempiruokaansa ja ihminen on sitä mitä hän syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahmed, jolla ei ole töitä?
Ihan kotitekoinen, mutta vähän kuivakka.
Tirripaisti,hyvä ruoka joka ei koskaan petä
No efhkä Janssonin kiusaus. Hyvää pieninä annoksina, mutta jatkuvasti syötynä kaikkea muuta.
Spagettia ylikeitettynä. Lötköä jolla ei oikein mitään tee, vaikka olisi kuinka nälkä.
Ihana jäätelöannos, eri mauilla; suklaa, mansikka, vanilja. Ihania erivärisiä strösseleitä, karkkeja ja kinuskikastiketta päällä. Sellainen pieni päivänvarjo koristeena, koska suoja. 😍
HK:n Sininen. Taidatte ymmärtää miksi.
naudan paahtopaisti, perunamuusi, pliseeratut porkkanat, metsäsienikastike kaalisalaatilla. kotoisa ja ylellinen samaan aikaan, perinteinen, täyttävä ja herkullinen.