Jos sun miehesi olisi joku ruoka-annos, mikä hän olisi?
Mun mies olisi lautasellinen riisiä ilman mitään lisukkeita. Niin tylsä hän on!
Kommentit (69)
Key Lime Pie. Kirpeät ja makeat maut harmoniassa keskenään.
Joku johon voi aina luottaa. On vahva ja tukena, lohduttaa, saa aina hyvälle tuulelle, on turvallinen ja yllätykselinen, monipuolinen ja sopii kaikkiin tilanteisiin, pitää huolen siitä että mulla on aina hyvä olla. Sellainen minkä avulla jaksaa mitä tahansa. Mikä rauhoittaa ja saa mut tuntemaan oloni turvalliseksi vaikka ympärillä tapahtuisi mitä. Ehkä joku burrito
Ehkä joku croissantti brie-juustolla ja hillolla.
Ensipuraisulla tavallaan mauton, ei mikään överi luksus, runsas tai muutenkaan huomiota herättävä herkku. Kuitenkin ihan hienostunut, kevyt, sellainen arkeen pientä juhlaa tuova ja vaivaton. Helppo sulattaa, antaa energiaa sen sijaan, että tulisi ähkyväsy. Jotta siitä voi kunnolla nauttia, vaatii sen, että on tosiaan hurahtanut kyseiseen makuyhdistelmään, mutta onhan siihen lopulta helppo hurahtaa. En vaihtaisi edes pihviin ja uuniperunaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Mämmi, rasvatom maito.
Sama mutta kermalla.
Kysin mitä mieltä mies on, ja vastasi, että häränpihvi. Mä mietin itse ensin, että härkäruukku. Aika samoihin meni.
5 päivän mehupaasto, jonka jälkeen vedetään pizza.
Hampurilainen. "Mehevä ja herkullinen"
Jotain joka on jo kompostissa matojen syötävänä.
Vettynyt, ällöttävän lötkö soijanakki
Ranskanperunat - hoikka, vaalea, ulkoa rapea ja sisältä pehmeä, ja mun suosikkiherkku 💛