En kehtaa läskinä mennä salille
Aion aloittaa salitreenaamisen vasta, kun olen laihtunut. Silloin olen tietysti jonkin sortin laihaläski kun menen sinne, mutta kiinteytymäänhän minä sinne menen. Pelottaa jo etukäteen muiden katseet, vaikka olisin laihtunutkin. Toivottavasti en saa paniikkikohtausta.
Olen minä joskus salilla käynyt, kauan sitten, olin silloin hoikempi. Ei silloin jännittänyt.
T: Nainen, 168 cm, 85 kg
Kommentit (15)
Kehtaako muut ylipainoiset aloitta saliharrastuksen, vai laihdutatteko ensin?
Nopeammin kavennut, jos tai kun menet salille. Lihas korvaa läskin.
Ootko mä? :D Samat mitat ja samat ajatukset. :DD
Ei haittaa yhtään jos musta tulee laiha läski, kunhan tulee normaalipainoinen. Kammoan diabetesta ja sydänongelmia ja ikää on jo yli 40, niin alkaa pelottaa.
Hah, 161 cm ja 95 kg. Paino noussut melkein 5 kg keväästä. Aina olen kehdannut mennä salille ja meen taas jahka saan varteen.
Jos vaikka huomenaamulla.
Leikkauksen, koronan yms takia on ollut taukoa ja kaikki läski on tullut vatsaan ja persaukseen.
Heti vaan salille mitä sitä panttaamaan!
Mene naisten salille, siellä on ihan sama katsooko joku, sillä ei ole mitään vaikutusta.
Mua on helpottanut se, että ekalla kerralla otan esim salin oman opastuksen ja saliohjelman, tai ihan pt:n kerran mukaan. Se madaltaa sitä kynnystä tosi paljon kun tuntuu edes hieman tietävän mitä tekee. Ja nykyään treenaan puolison kanssa :) -17kg maaliskuusta.
Jumppaan kyllä kotonakin ja lenkkeilen, mutta kyllä salitreeni polttaa paljon enemmän kaloreita.
Kuka sinne menisi jos olisi täydellinen. Salille vaan..siellä kukaan katso kuin minua ja kovaa penkkiä
mies52v
Se on kyllä kumma miten ļäski ei kehtaa mennä salille, mut kaupasta kehtaa ostaa mitä vain tai mennä peräti mäkkäriin. Silloin ei nolota.
Lihavien ruokailu mäkkärissä ihmetyttää enemmän kuin kuntoilu.
Vesikävely on tehokasta.
Lämpimästi suosittelen salitreenia jos vain yhtään nappaa. Itse käyn Tampereella kaupungin yleisellä salilla, ja siellä on ikähaitaria ja kokoja laidasta laitaan. Enkä ole huomannut tuijottelua.
Asia voi olla eri kaupallisilla saleilla joissa on kulttuuri, mutta niistä mulla ei ole kokemusta, tuskin tuleekaan.
Oli korkea kynnys aloittaa ylipainoisena salilla käynti. Luulin että mua katsotaan nenän vartta pitkin kieroon. Kukaan ei katsonut. Jää pian koko saliharrastus aloittamatta jos odotat päivää kun olet laiha.
Mikset kehtaisi? Ei sinua siellä kukaan tuijota vaikka ehkä niin luuletkin. Eiköhän jokainen salilla käyvä ole ensisijaisesti kaikkein kiinnostunein itsestään. Itse en tosin käy salilla, vaan lenkkeilen, mutta enpä minäkään muita lenkkeilijöitä katso, vaan mietin vain omaa kroppaani. Tuskin se meno salilla sen kummempaa on.
Miksi pitäisi mennä juuri salille? Ei salitreeni ole mitenkään erityisen kuluttavaa. Alkuun pääsee todella hyvin, jos alkaa tehdä vaikka reippaita kävelylenkkejä tai pyöräilylenkkejä ja lihaskuntoa ihan kehonpainolla (Youtubesta löytyy valmista jumppaa). En ole koskaan ymmärtänyt tätä salitreenin yliarvostusta, vaikka itse salilla käynkin kerran viikossa.
Helpottaisiko tämän tarinan kertominen?
Naapurustossa asuu nainen, jota en millään tavalla tunne, en muista edes aiemmin koskaan nähneeni. Pituutta hänellä on kai kanssasi samaa luokkaa ja painoa paljon. Keväällä nainen ilmestyi lenkkeilemään lähialueille. Alkuun vaikutti lonkistaan kipeältä ja jäykältä. Päivä päivän jälkeen säällä kuin säällä hän on tehnyt lenkkiään ja nyt hän kulkee osittain hölkäten. Ulkomuodosta en osaa sanoa, onko muuttunut vai ei, koska sitä en katso. Katson naista ihaillen tämän päättäväisyyttä ja tarmoa ja olen vähän kateellinenkin, koska minulta ei vastaavaa löydy. Kertaakaan en ole ajatellut, että onpa läski tmv, vaan alusta lähtien olen ollut vaikuttunut.
OK, kiitos tiedosta. Tämä postauksesi muutti päiväni.