Kannattaako alkaa Jutan superdietille?
Onko joku kokeillut? Tiputettavaa olisi n. 7-8 kg kun bmi 23,5
Kommentit (10)
Kaveri laihtui muutamassa kuukaudessa Jutan dieetillä 12 kg ja jatkaa yhä. Kuulemma on saanut syödä paljon eikä näe nälkää, mutta täytyy noudattaa dieettiä tarkkaan.
Kannattaa. Itse ole sillä ollut. Olin jo aikaisemmin nutraillut toistakymmnetä kiloa ja en juttailuun siirtyessä odottanut isoja lukuja. Silti kuukaudessa lähti reilu 5kg. Tosin ilman liikuntaa. Juttailu on helppo ja edullinen ja saa tosiaan syödä.
Voi vi**u
Tässä sulle av-superdieetti:
Syö vähemmän kuin kulutat. Laihdut.
"Jutan superdieetti"
Ziisus, ihmisten tyhmyydellä tehdään rahaa.
itsekkin mietin usein että pitäskö,mutta toisaalta,mä olen niin mielikuvitukseton ilmeisesti kun en keksi mitä ruokia tekisin kasviksista ja lihasta/kalasta/kanasta,salaatti vaan tulee mieleen,ehkä kaalilaatikko ilman riisiä ja keitto..täytetyt paprikat ilman juusto yms härpäkkeitä,mutta mitä muuta? ettei ruoka olisi kuivaa ja tylsää salaatin puputusta,mutta myöskään monimutkaista.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:29"]
Voi vi**u
Tässä sulle av-superdieetti:
Syö vähemmän kuin kulutat. Laihdut.
"Jutan superdieetti"
Ziisus, ihmisten tyhmyydellä tehdään rahaa.
[/quote]
En ole maksanut. Ohjeet saa ihan netistä, kun vähän googlettaa.
Ei kannata, koska siellä keskitytään ELÄMÄN kannalta täysin epäoleellisiin asioihin, kuten 'ei saa syödä muuta kuin vihreitä vihanneksia'. Enpä ole vielä henkilöä tavannut, joka olisi tomaattia ja punaista paprikaa syömällä lihonnut, mutta tunnen kymmeniä, joiden elämäntapamuutos on mennyt vituiksi juuri tällaisten naurettavien epäoleellisten sääntöjen takia, kun kyllästytään syömään samaa rahkaa joka aterialla.
Se eka gojuttago on parempi kuin tämä ei vihreitä vihanneksia -versio. Etsi se alkuperäinen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:49"]
Ei kannata, koska siellä keskitytään ELÄMÄN kannalta täysin epäoleellisiin asioihin, kuten 'ei saa syödä muuta kuin vihreitä vihanneksia'. Enpä ole vielä henkilöä tavannut, joka olisi tomaattia ja punaista paprikaa syömällä lihonnut, mutta tunnen kymmeniä, joiden elämäntapamuutos on mennyt vituiksi juuri tällaisten naurettavien epäoleellisten sääntöjen takia, kun kyllästytään syömään samaa rahkaa joka aterialla.
[/quote]
Onko se tuollainen nykyään, että vihanneksiakin rajoitetaan?? Olin jo liittymässä ja maksamassa, mutta enpä sitten taidakaan...menee liian vaikeaksi ja tylsäksi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:22"]
Onko joku kokeillut? Tiputettavaa olisi n. 7-8 kg kun bmi 23,5
[/quote]
Kyllä koko suomi taitaa jo olla noiden Kreikan tukien kautta aika vahvalla dieetillä.
Ei riitä rahat herkkuihin suomalaisilla.
kuinkas monta miljaardia laitetaan vessanpöntöstä alas seuraavalle eu-kerjäläiselle?