Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä joku syö pizzaa tai suklaata kun niissä ei ole mitään mitä ihminen tarvitsee elääkseen?

Vierailija
08.08.2020 |

Lihottavat vain.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzan voi valmistaa terveellisemmin; lisätä leseitä, kokojyväviljaa taikinaan. Tomaatit ja tomaattikastike on terveellistä, sipuli, valkosipuli, oliivit, paprika, kala, kana ok. Juusto voi olla vähärasvaista. Ehkä annoskoko on se pahin lihottaja.

Vierailija
22/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsassa on hiilareita, proteiinia, rasvaa jne. Kaikkea mitä ihminen tarvitsee elääkseen.

Itse en muista milloin olisin itse tilannu pitsaa tai kantanut suklaata kotiin. Ei ole meillä yleistä todellakaan. Eilen alkoi loma minulla ja mies toi pitsaa ja suklaata kotiin ja sanoi, että lomalla voi. Kyllä minä silmät kiinni naukkasin palaa ja katsoin elokuvaa ja luin kirjaa. Kävi kaupassa ja kotipitsassa jne. Oli kiva olla vaan ja herkutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza ja suklaa ovat hyvää. Ne ovat yksi ilonlähde ihmiselämässä.

Ja onhan niissä tosiaan energiaa. Lisäksi pizzassa voi olla terveelliset tuoreet täytteet.

Vierailija
24/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaan voi laittaa täytteeksi kasviksia jolloin se on terveellistä. Tomaattikastike on terveellistä. Juustokin on ok pienissä määrin. Vehnäjauhopohja pizzassa on hyvin ohut. Kaloreita toki on, mutta niin on kaikessa muussakin. Määrä ratkaisee.

Saahan pizzasta epäterveellisen mättämällä täytteeksi kilokaupalla lihajalosteita ja juustoa.

Vierailija
25/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessahan ravinnon voisi tiivistää matrix-tyyliseen ravitsevaan puuroon, mikä ei juuri maistu miltään. Useimmat ihmiset kuitenkin tykkäävät ruuasta ja haluavat makuja sekä elämyksiä,

Vierailija
26/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzan voi valmistaa terveellisemmin; lisätä leseitä, kokojyväviljaa taikinaan. Tomaatit ja tomaattikastike on terveellistä, sipuli, valkosipuli, oliivit, paprika, kala, kana ok. Juusto voi olla vähärasvaista. Ehkä annoskoko on se pahin lihottaja.

Jos laitat kokojyvää ja leseitä, se ei ole pizza vaan joku piirakka. Hyvää varmasti.

Vierailija
27/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onkaan parempaa kuin oikein kunnon juustoinen överipizza. Kunnolla mozzarellaa ja kaikkea epäterveellistä, oi että. Nälkähän tässä tuli.

Vierailija
28/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia tai ei tapahtunut

Vierailija
29/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti, sipuli, paprika ja oliivit eivät muutu epäterveellisiksi pizzan päällä. Pohjasta ohut ja kun ei uita täytteitä rasvaisessa juustossa kyseessä on sisällöltään keskivertoateria. 

Vierailija
30/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jotkut viettää aikaa Ab-foorumilla? Ei ole mitään mitä ihminen tarvitsee.

mikä ihme on ab- foorumi?

Gefilus-foorumin sisartekele.

Onkos kurrinjuojille oma fooruminsa? En suuremmin välitä piimästä.

Vierailija
31/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellä muulla alkoi mieli tehdä pizzaa ja suklaata tämän aloituksen perusteella? Pizzaa en nyt hae kun on muuta ruokaa, mutta suklaata pitää kohta kaupasta hakea.

On aika paljon ruokia yms. mitä ilman ihminen on tullut toimeen, miljoonia vuosia ennen nykypäivää, mutta niitä syödään koska voidaan. Suomessa pärjättiin ilman ulkomailta tuotuja hedelmiäkin vielä noin sata vuotta sitten.

Molempia oon jo tänään nauttinu. Nyt haen jäätölöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän