On ok, jos pienissä kaljoissa lähestyy naista julkisilla paikoilla?
Esim. istuu bussissa tai junassa viereen rupattelemaan tmv.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Känniläiset yök!
Varsinkin jossain bussissa viereen istuminen, josta ei heti pääse itse pakoon. Yök, yök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ymmärsitkö???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Mähän sanoin, että pienissä kaljoissa. Ei liity känniläisiin mitenkään. Ei siinä mihinkään pakoon tarvitse lähteä. Jutellaan mukavia ja tutustutaan jne.
Ap
Yritin jossain vaiheessa käyttää alkoholia, joka on kuvottavaa ja kävin ravintoloissa.
Palatessani kotiin aseman rappusilla istui nuori ja komea mies, joka käveli luokseni, kietoi kätensä harteilleni ja sanoi: "Haluutsä ky-pää? Mun tilillä on 9000 euroo!"
Tämä saattaa yllättää sinut, mutta en ilahtunut hänen tarjouksestaan.
Jos lähestyt jossain naista: 1. Lähesty edestäpäin. 2. Älä istu viereen väkisin. 3. Ole selvänä. 4. Älä tartuta koronaa. 5. Selvitä aikeesi melko pian, ettei toinen hämmenny tai pelkää. 6. Arvioi ikäero oikein. 7. Jos mies on psykopaatti tai narsisti, älä lähesty naisia ollenkaan. 8. Älä lähesty naista pimeällä kadulla takaa vierelle, jossa on aavemaisen hiljaista.
Ja harkitse itse oletko pienessä oluessa, mutta selvänä olevalle naiselle se voi tuoksua nenään. Ja onko mies selkeä puheelta vai sönköttääkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Känniläiset yök!
Varsinkin jossain bussissa viereen istuminen, josta ei heti pääse itse pakoon. Yök, yök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ymmärsitkö???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Mähän sanoin, että pienissä kaljoissa. Ei liity känniläisiin mitenkään. Ei siinä mihinkään pakoon tarvitse lähteä. Jutellaan mukavia ja tutustutaan jne.
Ap
Haiset. Kaljalle. - Vähintään 2 metrin turvaväli, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Yritin jossain vaiheessa käyttää alkoholia, joka on kuvottavaa ja kävin ravintoloissa.
Palatessani kotiin aseman rappusilla istui nuori ja komea mies, joka käveli luokseni, kietoi kätensä harteilleni ja sanoi: "Haluutsä ky-pää? Mun tilillä on 9000 euroo!"
Tämä saattaa yllättää sinut, mutta en ilahtunut hänen tarjouksestaan.
Hieno tarina. Olisipa ollut vielä totta
Ap
Mä olen perukoulun loppumisen jälkeen istunut tässä muutaman neliön huoneessa paikallani ja lähinnä runkannut. Lopetin jo naisten lähestymisen silloin kun tiesin ettei siinä mitään järkevää ole. Sen verran kuitenkin liikkuu tuolla aivoissa etten tee järjettömiä asioita.