Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korontilanteessa on ärsyttävää kun pitää tarkkailla jokaista nenänniiskutusta

Vierailija
08.08.2020 |

Heti kun joku perheessä aivastaa niin iskee epäilykset mieleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei mulla vaan, ja ihan normaalisti meillä kaikki elää ja on. 

Vierailija
2/8 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksihän juuri tauti leviää kun kaikki on vaan ihan niin normaalisti eikä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, pöh, en mä ala hysteeriseksi ja vainoharhaiseksi. Ne jotka haluaa rajoittaa elämäänsä ja olla hulluja tuon viruksen takia, se heille suokoon.

Vierailija
4/8 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksihän juuri tauti leviää kun kaikki on vaan ihan niin normaalisti eikä välitä.

Eikä pelkästään korona leviä, vaan ne muut taudit, jotka nekin ruuhkauttavat testipaikat ja aiheuttavat poissaoloja töistä.

Vierailija
5/8 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kotona huoleta, mutta kieltämättä oli kiusaantunut olo, kun kävin psykiarilla ja tulin sieltä silmät ja nenä punaisena. Kaikki varmaan luulivat, että olen sairas. 

Vierailija
6/8 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä viitti joka aivastusta ja niiskutusta säilyä, jos niin tekisin olisin hermoraunio, meillä on allergiaa ja aivastusta ja niiskutusta kuuluu jatkuvasti.

Vierailija
7/8 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkää kaikkia tauteja ja pöpjä ja vaikka mitä, niin teille onkin ihan ok olla vainoharhaisena kotona. Se että muut ei hätkähdä jokaista niiskausta kertoo vain sen että joku osaa ajatella vähän järkevämmin.

Vierailija
8/8 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkää kaikkia tauteja ja pöpjä ja vaikka mitä, niin teille onkin ihan ok olla vainoharhaisena kotona. Se että muut ei hätkähdä jokaista niiskausta kertoo vain sen että joku osaa ajatella vähän järkevämmin.

Työssäkäyvänä ei voi valita kotiinjäämistä, vaan on kuljettava julkisilla joka päivä sosiaali- ja terveysalan töihin näiden välinpitämättömien yskijöiden joukossa. Julkisilla kulkuvälineillä ei saisi liikkua sairaana.