Minun tyttöystävä on täydellinen
Ei mulla muuta. Olen todella iloinen. :) Hän kiltti, mukava, ystävällinen, reilu, avulias, rento, söpö ja seksikäs.
Hyvää viikonloppua kaikille! :3
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ap, osuvatko nuo adjektiivit myös itseesi? Jos eivät niin pikapikaa töihin.
Vaikutat miesvihaiselta. :)
Osuiko maaliin?:) Tottakai kumppanilta vaaditaan itseltään samoja piirteitä kuin mitä toiselta vaatii, senhän sanoo jo maalaisjärkikin.
Luuletko, että hän olisi minun kanssani, jos en olisi täydellinen? :)
En luule vaan tiedän. Pidä nyt herran tähden ne iljettävimmät puolesi salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä h-vettiä teet keskustelupalstalla roikkumassa?
Mars kokkaamaan hänelle, jalkahierontaakin varmasti arvostaisi, siihen päälle kielihoito.
Hän nyt sattuu olemaan töissä. :)
Töiden jälkeen sitten :)
Töiden jälkeen ehtii kaikkea kivaa. Ja minä olen meillä se, joka kokkaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyydestä et maininnut. Kuule, tuo lista ei riitä alkuunkaan. Ja täydellinen ei ole kukaan.
Ei hän ole järin fiksu, mutta ei se minua haittaa. :) Ja miksi ei riitä? Me ollaan iloisia yhdessä. :)
Tietoisku poikaparalle : hän on fiksumpi kuin kuvittelet. Ja näkee peliesi läpi jos sellaisia koitat harrastaa.
Hymyile nyt vielä kun hymyilyttää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ap, osuvatko nuo adjektiivit myös itseesi? Jos eivät niin pikapikaa töihin.
Vaikutat miesvihaiselta. :)
Osuiko maaliin?:) Tottakai kumppanilta vaaditaan itseltään samoja piirteitä kuin mitä toiselta vaatii, senhän sanoo jo maalaisjärkikin.
Luuletko, että hän olisi minun kanssani, jos en olisi täydellinen? :)
En luule vaan tiedän. Pidä nyt herran tähden ne iljettävimmät puolesi salassa.
Mene pois kisaamasta muita. :)
Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen. Ei miehet käytä noin paljon hymiöitä. Paska trolli. Opettele kirjoittamaan kuin mies jos haluat sellaista esittää, vai oliko tämä joku lesboilujuttu?
Minä olen mies! :D Milloin hymiöistä on tullut naisten omaisuutta? :D Ilmiannoin kommenttisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyydestä et maininnut. Kuule, tuo lista ei riitä alkuunkaan. Ja täydellinen ei ole kukaan.
Ei hän ole järin fiksu, mutta ei se minua haittaa. :) Ja miksi ei riitä? Me ollaan iloisia yhdessä. :)
Tietoisku poikaparalle : hän on fiksumpi kuin kuvittelet. Ja näkee peliesi läpi jos sellaisia koitat harrastaa.
Hymyile nyt vielä kun hymyilyttää :)
Mistä peleistä sinä puhut? :D Mene pois. :)
Ap. Onni voi kestääkin, jos asetat jatkossakin tyttöystäväsi äitisi edelle.
Onnea siis - pidä hänestä kiinni.
T. entinen täydellinen tyttöystävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen. Ei miehet käytä noin paljon hymiöitä. Paska trolli. Opettele kirjoittamaan kuin mies jos haluat sellaista esittää, vai oliko tämä joku lesboilujuttu?
Minä olen mies! :D Milloin hymiöistä on tullut naisten omaisuutta? :D Ilmiannoin kommenttisi. :)
Paska trolli.
Ilmiannettu. :)
Vierailija kirjoitti:
Äidin? :D Mitä tää nyt on? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska trolli.
Ok :D Ihan hyvä trolli koska olet ihan v itun ärsyttävä :DD :3 Jaxuhali sulle ja sun tytskäytskälle XDDD
Ilmiannoin taas kommenttisi. :) Mene pois. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska trolli.
Ok :D Ihan hyvä trolli koska olet ihan v itun ärsyttävä :DD :3 Jaxuhali sulle ja sun tytskäytskälle XDDD
Ilmiannoin taas kommenttisi. :) Mene pois. :)
Ihihii, girlpoweria! ;D
Keskustelu kuoli, joten jätän tuon trollin yksin ulisemaan. :) Mene tekemään kotiaskareita. :) Ciao! :3
Hienoa. Toivottavasti osaat myös arvostaa häntä, siis muutenkin kuin leuhkimismielessä. Muuten hän ei kauaa pysy täydellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin? :D Mitä tää nyt on? :D
Todellisuutta. Raakaa sellaista (tyttöystävälle) siinä vaiheessa, kun arki anopin (kantelettarelaisessa hengessä) muodossa astuu kuvaan ja kuvittelet voivasi miellyttää kahta naista samanaikaisesti.