Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimeentulotukia on pienennettävä heti

Vierailija
08.08.2020 |

Tuttavani perheineen saa työttömyystukineen, asumistukineen, lapsilisineen sekä päivähoitomaksuineen yhteensä 3100 e joka kuukausi sossusta. Tästä on työmarkkinatuen verot on poistettu. Toinen tuttavani on siippansa kanssa töissä ja he joutuvat asumaan naisen vanhempien kotona, koska ei ole enää varaa omaan kämppään toisin sanoen lyhentää sitä pääkaupunkiseudulla.

Summaksi tästä voidaan ajatella, että normaalien työssäkäyvien ei kannata hommata lapsia pks koska periaatteessa sossupummat saa saman verran, ellei enemmän käyttöön kun sossu maksaa kaikki laskut ja menot.

Joko siis vain sikarikkaiden tai sossupummien kannattaa hommata lapsia jotta sillä rahalla elää koska normaalilla työssäkäyvällä siihen ei yksinkertaisesti ole varaa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen neljän lapsen yh ja tällä hetkellä hoidan kotona nuorinta lasta. Tuloni ovat elatusapu, kotihoidontuki, lapsilisä sekä asumistuki. Yhtään euroa en saa toimeentulotukea, enkä tarvitsekaan.

Joten en usko ap:n tarinaa.

Moneltako eri isältä...?

Kun nyt kysyit niin ihan on kaikki samalta isältä joka petti niin pahasti ettei sitä moni edes usko todeksi. Jäi kiinni suhteesta toiseen naiseen jonka kanssa oli jo mennyt kihloihinkin salaa. Olimme yhdessä 17 vuotta. Nyt olen asunut lasten kanssa puoli vuotta ja yritän toipua erosta sekä olla lasten lohtuna ja tukena. Mies on jo muuttanut asumaan uuden naisen kanssa. Töihin palaan vasta kun nuorin täyttää kolme, sanokoot ihmiset mitä hyvänsä. Sen verran koville on ottanut että kehtaan elää näillä tuilla siihen asti.

Tosin aikalailla samat tuet juoksee sittenkin kun olen taas työelämässä.

Olipa hyvä kun kysyit, sain edes vähän avautua edes johonkin.

Paska tyyppi, tsempit sulle ja lapsille.

sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla