Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et jättänytkään puolisoasi?

Vierailija
30.07.2013 |

Otetaanpa tilanne jossa olet käynyt läpi ikä- tai muuta kriisiä ja olet rakastunut/ihastunut vieraaseen ihmiseen ja sinulla on mahdollisesti myös suhde tämän uuden rakkauden kanssa. Loppujen lopuksi päädyt kuitenkin tuttuun ja turvalliseen, entiseen suhteeseen. Miksi et eronnutkaan?

Itselläni oli tosi paha kolmenkympinkriisi ja rakastuin sinkkutyökaveriin. Suhdetta meillä ei ollut mutta molemmat rakastuttiin ihan täysillä. Minulla haihattelu vieraan perään loppui kun oma puoliso sairastui vakavasti enkä sen jälkeen ole edes harkinnut minkäänlaista vierasta suhdetta. Kertokaa omia tarinoitanne jotta jaksaisin katsoa miehen 50-villityksen läpi. Tässä tapauksessa kyse on nettisuhteista. En ole kylläkään varma jaksanko enää pitkään tätä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina joka ihastuksen kohdalla tuuminut, että olisi kamalaa ensinäkin luopua siitä nykyisestä kumppanista, jota rakastan yli kaiken ja sitten jos aloittaisi uuden suhteen niin siinä pitäisi taas tutustua, epäillä, epäröidä yms. Ei ole sen väärti.

Oletko sanonut miehellesi noista nettijutuista, että ne loukkaavat sinua?

Vierailija
2/3 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla haihattelu vieraan perään loppui kun oma puoliso sairastui vakavasti enkä sen jälkeen ole edes harkinnut minkäänlaista vierasta suhdetta."

Tulin vain kertomaan, että arvostan kovasti tuota yllä lainaamaani juttua; ollenkaan kaikista ei tuollaiseen ole. Varsinaiseen kysymykseesi minulla ei ole vastausta; meillä ei ole ollut au-suhteita eikä eroajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapainen tilanne kuin ap:llä. Lapsi sairastui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi