Ei sitä mun alfauroksen kuvalla varustettua profiilia hyväksyttykään beautifulpeople.com-nimiselle kauniiden ihmisten deittisivustolle
Vielä aamulla katoin, että äänestysmittari on reilusti vihreällä, mutta sitten iltapäivällä tuli viesti sähköpostiin, että tunnusta ei hyväksytty, koska naiskäyttäjien antamat äänet 48 tunnin aikana olivat yli 50-%:sti negatiiviset.
Aika kova taso tolla sivustolla on, jos suomalainen komistus, jota monet ovat kuvailleet alfoimmaksi mieheksi, jonka ovat koskaan nähneet, ei ole riittävän hyvännäköinen tolle sivustolle.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa tältäkin videolta, miten Peterin läsnäolo saa naiset letkeiksi ja pimpat kostumaan:
AP
No nyt oli miesten välistä. Ja pätkän vähäiset naiset lähinnä vaan pyöritteli silmiään. Siis tuota pätkää katsoessa ei voi muuta sanoa kuin että tuo mies ei ole edes komea. Sanalla sanoen juntti.
Tuosta videosta näkee hyvin miten bodarit ei saa edes polttopalloa pelattua näyttämättä hidasliikkeisiltä, kömpelöiltä ja lihavilta virtahevoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa tältäkin videolta, miten Peterin läsnäolo saa naiset letkeiksi ja pimpat kostumaan:
AP
No nyt oli miesten välistä. Ja pätkän vähäiset naiset lähinnä vaan pyöritteli silmiään. Siis tuota pätkää katsoessa ei voi muuta sanoa kuin että tuo mies ei ole edes komea. Sanalla sanoen juntti.
Pakkiksen Mike on treenannut 4 vuoden ajan Peterin kanssa ja kertoi kerran striimissään, ettö useat naiset saattoivat vaan yks kaks tulla Peterin luo kesken treenien ja antaa puhelinnumeronsa. Siis vaikka Peter ei ollut ensin edes katsonut näihin naisiin päin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Pakkiksen Mike on treenannut 4 vuoden ajan Peterin kanssa ja kertoi kerran striimissään, ettö useat naiset saattoivat vaan yks kaks tulla Peterin luo kesken treenien ja antaa puhelinnumeronsa. Siis vaikka Peter ei ollut ensin edes katsonut näihin naisiin päin.
AP
No tuossa videossa porukan kaunein nainen ei katsonut Peteriin päin.
Ap, tuo videon mies on ihan 5/10. Tyhmän oloinen kömpelö juntti. Varmasti vetoaa joihinkin naisiin kovastikin, mutta tuo mies on unelmien prinssi vain sinulle, ei kaikille maailman naisille.
Timothee Chalamet onnistuu olemaan kuuma vaikka on laiha, narukätinen ja melko lyhyt. Äijämäisesti stailattuna ei Chalamet ei kovin moniin naisiin edes vetoaisi:
Voi hyvä luoja :D Ap kuvittelee että tuommoinen on muka naisten ihannemies? Mitä jos katsoisit vaikka pari naisille suunnattua romcom-leffaa vaikka Miesmaku 101 -kurssiksi, monessako naistenleffassa sydäntenviejä on muka tuommoinen tuotantonauta?
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja :D Ap kuvittelee että tuommoinen on muka naisten ihannemies? Mitä jos katsoisit vaikka pari naisille suunnattua romcom-leffaa vaikka Miesmaku 101 -kurssiksi, monessako naistenleffassa sydäntenviejä on muka tuommoinen tuotantonauta?
Ap:n kaltaiset ei vain usko. Ne on päättäneet että asia on näin kun minä sanon ja naiset valehtelee, vaikka kaikki todisteet olisivat heitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset ei vain usko. Ne on päättäneet että asia on näin kun minä sanon ja naiset valehtelee, vaikka kaikki todisteet olisivat heitä vastaan.
Mä en käsitä edes miksi. Mitä etua siitä on miehelle että väittää kaikkein naisten haluavan "tuotantonautoja :D"? Täytyy olla joku kaappihomon defenssi (ei mun kannata edes yrittää, eihän, eihän), samalla kun itse kuolaa sitä lihakaappia. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä edes miksi. Mitä etua siitä on miehelle että väittää kaikkein naisten haluavan "tuotantonautoja :D"? Täytyy olla joku kaappihomon defenssi (ei mun kannata edes yrittää, eihän, eihän), samalla kun itse kuolaa sitä lihakaappia. eri
Kroppaa voi pumpata ja treenata vaikka steroideilla, mutta luonnevikaa ja luotaantyöntävää persoonallisuutta ei niin vaan korjata. Tämä siis oma teoriani, mies yrittää pitää yllä jotain illuusiota että itsekin olisi kova naistenmies kunhan vaan aloittaa salilla käynnin vs. menisi itseensä tai vaikka terapiaan että pääsee eroon harhaluuloistaan
Vierailija kirjoitti:
Siis enhän mä oletakaan, että noi sen lihakset ensisijaisesti naisiin iskevät, mutta toi on ollut ihan käsittämätön naistenmies jo ennenkuin aloitti bodaamaan.
Ihan näin ot, mutta Peter muuten oli naimisissa myös Mika Häkkisen siskon kanssa joskus nuorena ja tämän liiton seurauksena on olemassa ihminen, jonka isä on Peter ja eno Mika Häkkinen.
AP
Olisiko rahasta kii? eikö tuo sivu ole kauniille+rikkaille. Kerran näin jonkun haastattelun tuosta sivusta ja kuvassa näkyi perustavis nainen, mutta eiköhän rikkauksilla pääse pitkälle tuollaisella sivulla. Miksi ylipäätään yrittää, kun netti on täynnä ilmaisia treffisivuja ja ilmaisia chatteja.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko rahasta kii? eikö tuo sivu ole kauniille+rikkaille. Kerran näin jonkun haastattelun tuosta sivusta ja kuvassa näkyi perustavis nainen, mutta eiköhän rikkauksilla pääse pitkälle tuollaisella sivulla. Miksi ylipäätään yrittää, kun netti on täynnä ilmaisia treffisivuja ja ilmaisia chatteja.
No ihmetyttää vaan, että onpa kovat vaatimukset ulkonäön suhteen tuolla sivustolla, jos ei kerran Peterin naturaalilookillakaan tuonne pääse.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute. Eli nää miehet jotka ihannoivat jotain Tom of Finland-tyyppisiä salikörmyjä haluavat joko itse sellaisen miehen, tai sitten jonkun treenatun salimimmin, jotka eivät ole sen näköisiä mitä luonnollinen nainen on. Koska luonnolliset naiset ovat niin ällöttäviä virheineen kaikkineen.
Varmasti myös unelmoivat dominoivista ja aloitteellisista naisista. Naisesta joka vie ja mies saa olla se joka vikisee.
Vierailija kirjoitti:
Ei bodaria....sori miehet. Olette tosi pihalla...
niinpä tietysti. Ei jatkoon
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät pidä bodareista, paitsi ehkä bodarinaiset.
Kyllä pitää ja nimenomaan ne kauneimmat itsestään huolta pitävät naiset.
Surullista miten monta bodaria Suomessakin vielä pilaa terveytensä steroidien takia, Suomen huonotasoisten SM kisojen takia ei kannata elämäänsä pilata. Moni bodari luulee että hänestä tulee joku maailmantähti mutta viimeisen 15 vuoden aikana Suomesta ei ole tullut muita todella kovia bodareita kuin Mika Sihvonen ja häntäkään moni ei edes tiedä jos ei seuraa bodausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät pidä bodareista, paitsi ehkä bodarinaiset.
Kyllä pitää ja nimenomaan ne kauneimmat itsestään huolta pitävät naiset.
Muita ei sitten lasketa naisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten monta bodaria Suomessakin vielä pilaa terveytensä steroidien takia, Suomen huonotasoisten SM kisojen takia ei kannata elämäänsä pilata. Moni bodari luulee että hänestä tulee joku maailmantähti mutta viimeisen 15 vuoden aikana Suomesta ei ole tullut muita todella kovia bodareita kuin Mika Sihvonen ja häntäkään moni ei edes tiedä jos ei seuraa bodausta.
Bodaus on pieni laji suomessa ja terveyttä ei tosiaankaan kannata pilata tuon takia käyttämällä aineita.
mies52v
Ei mua kiinnosta osallistua mihinkään tutkimuksiin. Tiedän itse mitä haluan, eikä mua kiinnosta ollenkaan mitä muut ovat siitä mieltä ja mitä he haluavat.
Mulle riittää, että tiedän itse mitä haluan. Muut saavat haluta ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.