Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuroleptit lihottaa

Vierailija
08.08.2020 |

Ja turvottaa. Miten koskaan pääsen normaalipainoon, kun niitä on pakko ottaa?

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
102/114 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levozin ei lihota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, niin lihottaa! :-) Leptejä ja mirtatsapiinia, niin kiloja tulee kuin varkain.

Terveisin, läski

Vierailija
104/114 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin nuorempana Ketipinoria 50-75mg illassa nukkumiseen, eli annos oli pieni verrattuna johonkin 400mg tai isompiin annoksiin, joita psykoosisairauksiin käytetään. Keräsi 5kg verran nestettä, mikä on aika paljon pelkkää nestekertymää 162cm pituiselle. Kerran sain niin pahan eteisvärinän että piti kääntää rytmi sairaalassa lääkkeillä. Nosti huonon kolesterolin pilviin.  Suu kuivui rutikuivaksi.  Puhe oli aamuisin sössöttämistä ja puheentuotto muutenkin vaikeaa, muisti ei toiminut. Tuohon pahaan rytmihäiriöön loppui mun ketipinorin syöminen, sekä sokea usko lääkärien osaamiseen. Sivuvaikutuksia vähäteltiin ihan huolella, kun "höpöhöpö ei se noin pienellä annoksella mitään tee!" 

Vierailija
105/114 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako ketipinoria. Vaikka olantsapiinia mieluummin.

Vierailija
106/114 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
107/114 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Itse käytin ketipinoreja melkein 2-vuotta eikä kiloakaan tullut.

En tiedä, että kuinka yleisenä sivuvaikutuksena (äkkikuoleman ja kaiken muun yhtä mukavan lisäksi) painonnousu on Ketipinorissa, mutta useissa neurolepteissä lihominen on merkitty melko yleiseksi sivuvaikutukseksi.

Kyllän ylipainoiset osaa selittää. Jos ruokahalu lisääntyy jollain lääkkeellä, niin ei lihomisen syy ole lääke, vaan liika syöminen.

Olen mennyt miinus 500 kaloreilla usean kuukauden, mutta paino vaan nousee. Jokaisen suupalan lasken.

Sun kannattaisi varmaan konsultoida Nasaa. Pommisivat riemusta, kun tuolla dietillä säästettäisiin n. 10 000 € / päivä ISS:n asukkaiden ruoissa / naama.

Vierailija
108/114 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kaikki energia suusta mätetään alas juoman tai ruoanmuodossa... jos se pikkuruinen pilleri lihottaisi, käytettäisiim sitä ehtymättömänä energianlähteenä!

Vierailija
109/114 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se kaikki energia suusta mätetään alas juoman tai ruoanmuodossa... jos se pikkuruinen pilleri lihottaisi, käytettäisiim sitä ehtymättömänä energianlähteenä!

Leikitäänpä, että lääkepilleri painaa 0,5 grammaa.

Sitten sovelleteaan Einsteinin kaavaa, jolla selvitetään paljonko energiaa varastoitunut tuohon pilleriin

E= MC^2

E = energia.

M = massa.

C = valonnopeus tyhjiössä.

E = 0.0005 kg * (299 792 458 m/s)^2.

E ~= 44 937 758 936 840 (kg*m^2)/s^2 eli ~ 44 937 758 936 840 joulea.

Kilokaloreina tuo tekee huimat 10 740 382 155, eli päivittäisellä 1 600 kcal kulutuksella riittäisi sellaiseksi 18 000 vuodeksi.

Vaan on tuo toiveajattelua. Massaa on vaikea muuttaa energiaksi, ja parhain tunnettu hyötysuhde on mustalla aukolla, joka kykenee muuttamaan massaa energiaksi 42 % suhteella imiessään massaa itseensä. 

No, mutta kuitenkin mustanaukon hyötysuhteella ihminen selviäisi yhden pillerin energiansaannilla seillaiset 7 724 vuotta.

Vierailija
110/114 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks toi vänkääjä aina pilaa nää neuroleptikeskustelut. Onko se joku oman elämänsä sankarihoitaja :D

Öö, mikä on näiden keskustelujen tavoite?

Vierailija
111/114 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole hoikkaa skitsofreenikko tavannut. Kaikki ovat lääkepöhössä.

Ja mä en ole tavannut skitsofreenikkoa joka harrastaisi liikuntaa tai muuten pitäisi huolta itsestään, mutta sillähän ei varmaan ole mitään vaikutusta, lääkkeet ne vain lihottaa.

Vierailija
112/114 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans aina luulin että lääkkeiden vaikutus on suurimmillaankin minimaalinen ja että nää lihomisjutut on höpöhöpöä. Sitten koin elämäni suurimman trauman ja jouduin vahvalle steroidikuurille.

Paino nousi 15 kg alle kahdessa kuukaudessa vaikka heti lihomisen tajuttuani vähensin ruokaa rajusti. Pahimmillani söin yhden jogurtin päivässä ja muuten paastosin. Viikko tätä ja hoipuin jaksamisen äärirajoilla ja paino nousi silti tuon viikon aikana 3kg.

Läski tuli myös omituisiin paikkoihin, rintojen alle ja yläselkään tuli makkarat vaikka koskaan ennen siellä ei ollut mitään ylimääräistä. Minulla oli myös hoikat kädet mutta nyt käsivarret olivatkin täynnä selluliittia. Normaalisti paino menisi mulla alavatsaan ja peppuun.

Lääke onneksi lopetettiin mutta painon pudottamiseen meni yli kaksi vuotta. Aivan selkeästi se muutti kropassani jotain. Sama tai pienempi energiamäärä kuin ennen yhtäkkiä lihotti. Ratkaisu löytyi vasta kun voi paremmin ja pystyin aloittamaan painoilla treenaamisen. Sillä sain viimein kovalla 2v panostuksella kulutustani nousemaan takaisin normaaleille tasoille ja nyt voin syödä 2000 kcal päivässä lihomatta. Pahimpana hetkenä 500kin lihotti.

Helppo siinä on huudella että älä syö, ruoka se on mikä lihottaa. Montako kuukautta itse pystyisit paastoamaan tai elämään kitukaloreilla?

Vierailija
113/114 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atarax lihottaa myös

Vierailija
114/114 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laptineurit lopettaa tuskan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi