Blue Village Pascha Bay, Alanya. 34 lasta sairaalaan.
Eikös joskus aikaisemminkin ole tuolla Pascha Bayssa jyllännyt joku vatsatauti epidemia. Vai muistanko väärin?
Kommentit (33)
Ja mua harmitti kun miehen työttömyyden takia meillä ei ollut varaa ulkomaanmatkaan :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 12:09"]
Mulle tuli mieleen lasten uima-allas. Joku on paskonut ja jättänyt asiasta kertomatta.
[/quote]
Tämä mullekin tuli ekana mieleen. Toinen vahva vaihtoehto on tuo jäätelö. Oikeastaan ihmettelen, ettei noita epidemioita ole useammin noissa all inclusive -hotelleissa 50 asteen kuumuudessa.
Mullakin on semmoinen tunne, että tuosta hotellista on aikaisemminkin tullur vastaavanlaisia uutisia.
Ikävä juttu kuitenkin, lomalla sairastuminen ei ole mukavaa!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 12:02"]
Miten tuo pascha lausutaan?
[/quote]
ei mitään tietoa, mutta tämän kysymyksen ja linkitetyn jutun jälkeen minulle se hotelli on aina paska bay...
Ja jos on suomalaislapsikin viety ambulanssilla niin ihan mikään pikkupöpö tuo ei taida olla...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 12:07"]
Onkohan aikuisiakin sairastunut?
Kun kaikki ovat lapsia, niin ettei olisi saastaisessa vedessä likoava jäätelökauha tmv...
Juuri tuon vuoksi me emme irtojäätelöitä moisissa maissa harrasta.
[/quote]
Myös aikuisia: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013073017302978_ul.shtml
Lausutaan ihan pascha ei paska niinkuin ilmeisesti oletit...
Tosi ikävä juttu, toivottavasti lapset parantuvat nopeasti ettei ole ihan koko loma pilalla. Itsekkin lähdössä Alanyaan syksymmällä, vähän hirvittää kun siellä ollut nyt paljon tuota vatsatautia liikkeellä. Muuallakin kun Pascha Bayssä. Mutta ollaan sitä paskatauti saatu kotimaassakin...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 12:07"]
Onkohan aikuisiakin sairastunut?
Kun kaikki ovat lapsia, niin ettei olisi saastaisessa vedessä likoava jäätelökauha tmv...
Juuri tuon vuoksi me emme irtojäätelöitä moisissa maissa harrasta.
[/quote]
Myös aikuisia: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013073017302978_ul.shtml
[/quote]
Joo, mutta ei Pascha Bayssä. Ovat olleet toisessa hotellissa. Alanyassa nyt liikkeellä tuota.
Olisi tarjolla äkkilähtö Analyaan, mutta enpä taida lähteä, ei oikein houkuttele nyt...
Mä olin tuolla viime syksynä. Silloin ainakin jätski syötiin pääasiassa annospikareista ei irtona.
Valitettava tapaus.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 12:25"]
Olisi tarjolla äkkilähtö Analyaan, mutta enpä taida lähteä, ei oikein houkuttele nyt...
[/quote]
Hyvin pärjää kun muistaa käsihygienian, juo pullovettä, muistaa juoda riittävästi ja katsoo mitä suuhunsa laittaa. Esim. tuossa edellellä olleessa jutussa sairastunut pohtii "Epäilimme hotellimme aamiaista: helposti pilaantuvia elintarvikkeita säilytettiin auringonpaahteessa tuntikaupalla." Eipä tulisi mieleen syödä tälläisestä aamiaspöydästä...
Ankara paikka kun siellä on vähänväliä rankkoja ruikkuepidemioita.
Mulle tuli mieleen lasten uima-allas. Joku on paskonut ja jättänyt asiasta kertomatta.