Tiedän että mieheni pettää minua, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (24)
Oletko salaa tyytyväinen että sinulla on haluttu mies joka kelpaa muillekin, etkä ole joutunut tyytymään luuseriin?
Miksi ette eroa? Missä kunnossa olet noin henkisesti? Onko teillä miehen kanssa enää fyysistä kosketusta?
Taitaa olla paljon yhteistä omaisuutta?
Miten voit ja miten asia selvisi sinulle? T. Jätetty.
kenen kanssa miten ja kuinka pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Millä adjektiiveilla kuvailisit tuntojasi?
Vituttaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko salaa tyytyväinen että sinulla on haluttu mies joka kelpaa muillekin, etkä ole joutunut tyytymään luuseriin?
Ollaan suunnilleen tasa-arvoiset, eli molemmat ollaan haluttuja. Ainut vaan että itse en halua kuin miestäni.
ap
Aiotko jatkaa? Miksi? Miten mies saa hyvitellä?
Entäs kosto?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette eroa? Missä kunnossa olet noin henkisesti? Onko teillä miehen kanssa enää fyysistä kosketusta?
Rakastan miestäni, eikä hän koko ajan ole pettämässä. Nai ja iskee joskus huvikseen muita. Jotkut asiat on vaan hyväksyttävä, kun rakastaa. Ja miehenihän ei tiedä että tiedän. Ja rakastellaan monta kertaa päivässä.
Yritän vain olla ajattelematta, että olikohan joku muu mieheni mielestä parempi.
ap
Etkö pelkää tauteja? Mikset kerro miehelle että tiedät?
Olet siis sitä mieltä, että pettäminen on osa rakkautta? Vai kuinka hyväksyt asian?
Olet kyllä aika säälittävä tapaus.
Toivottavasti vaadit, että mies käyttää kondomia kanssasi. Näin eräs tuttava ratkaisi avioseksin, et toki halua sukupuolitautia.
Kaikkea sitä saa lukea. Huhhuh! Joillain ei ole itsekunnioitusta tippaakaan. Itse olisin lähtenyt aikoja sitten tuollaisen äijän luota.
Millä adjektiiveilla kuvailisit tuntojasi?