Mitä ruokaa et kehtaa syödä toisten nähden
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 09:20"]
Olen miesvaltaisella työpaikalla, ja eilen vähän hävetti syödä banaania taukohuoneessa. Joo oon vissiin henkisesti 15-vuotias :D
[/quote]
mä syön banaanin seurassa silleen pikkusievästi banaani toisessa kädessä ja toisella lohkon siitä sopivia suupaloja.
[/quote]
Niin minäkin! Oon liian siveellinen laittaakseni sitä vain ronskisti suuhuni. :D
En kehtaa. Se on kai luonnollista, sillä olen 12-vuotias huonoitsetuntoinen teinityttö.
En kehtaisi syödä kebabia, olen kasvissyöjä. Mitä tahansa kasvisruokaa kehtaan ja kehtaisin syödä. Outo kysymys.
En mitään. Lounastauolla syön omenan ja väitän selviäväni sillä koko päivän. Työkaverit uskovat, että muuta en syö ja silti painan 145 kg. Mulla on vain niin huono aineenvaihdunta!
Minä en kehtaa syödä mitään tuntemattomien nähden. Mutta minulla onkin kiero suhde ruokaan ja ns syömisongelmainen tausta.
Jotain läskien mässyruokaa: ranskalaiset, lihapiirakat, hampurilaiset... Sipsit, jäätelöä litratolkulla jne.
Sellaista ruokaa, mitä on täysin mahdotonta syödä siististi. Itselläni ainakin tacojen syöminen on välillä sotkua.
Muuten kannatan tervettä suhdetta ruokaan, jossa ei anneta valtaa fobioille. Joillakin on esim. pakkomielteistä ahmimisvimmaa, jolloin syöminen lähtee käsistä, eikä siksi kehtaa syödä muiden seurassa, kun ahmimisvimmassa ruoka valuu suupieliä pitkin sinne tänne, tai toisaalta joku ylikontroloiva ikilaihduttaja ei pysty syömään muiden seurassa, koska kontrolli on niin kova. On huono merkki, jos ei "kykene" syömään julkisesti, vaan ruokatapahtuma piilotetaan katseilta pois.
Kebabia kyllä, mutta ei Tacoja(niitä kovakuorisia) eikä chicken wingsejä.
ihnisenihmisen paskaahfgljgggxgAeersdjfkxkdyrzjff
vituu, mitäääääää kynykiksiääääääö
Hölmö kysymys. Miksi pitäisi kehdata olla syömättä jos on nälkä.
Lidlin suklaavanukasta.
Koska sitä ei syödä nälkään.
Ja kiskaisen sen koko puoli litraa ihan itse.
Vai onko kyse taas kehtaamisesta, joka joillekin on viitsimistä? :)
kanankoipia en söisi muiden kanssa, se on sellaista sotkuista räpeltämistä. Muuten kyllä syön mitä vaan.
Jouduin kerran syömään tikkujäätelöä ihastuksen edessä, sitä en mielelläni kokisi uudestaan, tuli ihan muu mielen kun jäätelön imeminen. Alkoi jopa ujostuttamaan..
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 22:38"]
Minä en kehtaa syödä mitään tuntemattomien nähden. Mutta minulla onkin kiero suhde ruokaan ja ns syömisongelmainen tausta.
[/quote]
Tiedän tunteen! Mulla on ihan sama!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 09:20"]
Olen miesvaltaisella työpaikalla, ja eilen vähän hävetti syödä banaania taukohuoneessa. Joo oon vissiin henkisesti 15-vuotias :D
[/quote]
mä syön banaanin seurassa silleen pikkusievästi banaani toisessa kädessä ja toisella lohkon siitä sopivia suupaloja.