Suosittu blogisti vältti syövän täpärästi!
Lääkäri soitti. Ei ollut verikokeissa mitään eikä keuhkokuvassa. Mutta luomesta oli solumuutoksia jotka ei ole vielä syöpää mutta joista olisi ehkä kehittynyt syöpä jos ei olisi huomattu ajoissa. Nyt tulee minulle aika jossa leikataan luomi pois ettei se pääse pahenemaan syöväksi. Hyvä kun on ajoissa huomattu solumuutokset.
Kommentit (65)
MIKS MAMMOJEN PITÄÄ TEHDÄ JOKA KETJUSTA KIUSAAMISKETJU EIKÄ ANNA OLLA RAUHASSA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani kyselen, että mistä te ap:tä nälvineet tyypit tiedätte, kuka hän on?
Palstalla vuosikausia olleet nyt vain tunnistavat tämän kyseisen palstahullun välittömästi.
Ok, kiitos vastauksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani kyselen, että mistä te ap:tä nälvineet tyypit tiedätte, kuka hän on?
Palstalla vuosikausia olleet nyt vain tunnistavat tämän kyseisen palstahullun välittömästi.
Ok, kiitos vastauksesta!
HILJAA!
Vältin täpärästi krapulan olemalla tänään juomatta alkoholia.
Mitä kuuluu blogistille nykyään?
t. mies kaupungista
Ap siis nimesi ihan itse itsensä "suosituksi blogistiksi"? Minä taidan olla sitten Suomen Kuningas!
Vierailija kirjoitti:
t. mies kaupungista
Täällähän se provoilee päivittäin mutta ei enää suositun blogistin muodossa. Esittää esimerkiksi sitä viisikymppistä laitoksessa asuvaa miestä, joka jankkaa miksei hänelle kerrota jonkun muun sairauksista, miksei hänen anneta ajaa kuntopyörällä jne. Viime aikoina on esittänyt lapsia ja suoltanut omituisia, väkivaltaisia mielikuvitustarinoita heidän nimissään.
Henna kyselee harva se päivä, haittaako, jos naisella on hieman ylipainoa, 136 kg.
Vierailija kirjoitti:
Henna kyselee harva se päivä, haittaako, jos naisella on hieman ylipainoa, 136 kg.
Mitä, sekö on noiden holvikaarialoitusten takana? En olis uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies kaupungista
Täällähän se provoilee päivittäin mutta ei enää suositun blogistin muodossa. Esittää esimerkiksi sitä viisikymppistä laitoksessa asuvaa miestä, joka jankkaa miksei hänelle kerrota jonkun muun sairauksista, miksei hänen anneta ajaa kuntopyörällä jne. Viime aikoina on esittänyt lapsia ja suoltanut omituisia, väkivaltaisia mielikuvitustarinoita heidän nimissään.
Tuo 'mies' laittaa samoja kysymyksiä erääseen selkokieliseen palstaan missä esimerkiksi kehitysvammaiset saa lähettää kysymyksiä esim asumisesta tai ihmissuhteista ja asiantuntija vastaa. Näyttää siltä että tuo joka vastaa ei tiedä että lähettäjä pilailee. (Jos siis on edes H)
Paskajutuista päätellen Henna on selvästi "kehitysvammainen mies".
Olin melkein raskaana mutta en sitten ollutkaan. Vältin täpärästi.
Vierailija kirjoitti:
Olin melkein raskaana mutta en sitten ollutkaan. Vältin täpärästi.
Tais sitten jäädä Osku-vauva saamatta.
T. Proktologi Peräseinäjoelta
Alkuviikosta oli ketju jossa esiintyi "Jaanana".
Hennako täällä niitä vittualoituksia tekee?
Suosittu blogisti taas spämmää paskajuttujaan.
Vuosien takaa. Joku missikisojen kävijä, iltapäivälehdet, pelkää sokeutuvansa.
Myöhemmin selvisi joku pikku juttu, oliko näärännäppy vai katkennut verisuoni silmän pinnalla.
Toivottavasti suosittu blogisti voi hyvin!
Makkara on ihan terveellistä kesä ruokaa! Kesä ruuaksi se soveltuu hyvin koska se on helppo valimistaa ja on terveellistä kesä ruokaa! Tämän kesä ruuan kooste on myös hyvä. Tässä kesä ruuassa on paljon lihaa joka on teveellistä kesä ruokaa!