Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi voi kun köyhät tekee lapsia!

Vierailija
14.07.2006 |

Sitten asutaan vuokralla ahtaassa asunnossa, haetaan tukia, lapsilla ei leluja ja kauniita vaatteita, auto on paska romu, huonekalut kuluneita, sukulaisilta ruinataan rahaa, ei ole kunnollista ruokaa, ei ole varaa käydä koskaan ulkona syömässä tai lähteä vaikka puuhamaahan lasten kanssa..voi voi voi vali vali vali

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan just siinä paskaimaisessa keskiluokkavälissä, että kaikesta (esim hoitomaksut) maksetaan lähes kalleimman mukaan, mutta mihinkään tukiin (kuten hoitolisä) ei olla oikeutettuja.

Monesti ollaan leikitelty ajatuksella, että " erottaisiin" , mies jäisi taloon lainaa lyhentämään ja minä muuttaisin lasten kanssa vuokrakämppään - saataisiin liki ilmaiset päivähoidot, asumistuet, yh-korotukset yms. ja meille jäisi huomattavasti enemmän rahaa. Mies kun huolehtii palkallaan lainanlyhennyksistä, mun tulot ainoastaan nousisivat.

Vierailija
2/3 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa hoitaa niitä kun pitää kartuttaa omaisuutta ja sotkevat lisäksi uudet kalliit vaatteet niin ettei pesussa lähde.

Saavat kaupan eineksillä elellä kun vanhemmat kokouksissa mässäilevät. Harrastuksissa rampataan joka päivä kun ei osata lapsien kanssa yhdessä olla ja pitää olla ohjattua toimintaa että kullanmuru superiksi kasvaa. Rakkautta ei ole varaa antaa mutta tukuittain rahaa syytävät että lapset ei jaloissa pyörisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ollaan just siinä paskaimaisessa keskiluokkavälissä, että kaikesta (esim hoitomaksut) maksetaan lähes kalleimman mukaan, mutta mihinkään tukiin (kuten hoitolisä) ei olla oikeutettuja.

Monesti ollaan leikitelty ajatuksella, että " erottaisiin" , mies jäisi taloon lainaa lyhentämään ja minä muuttaisin lasten kanssa vuokrakämppään - saataisiin liki ilmaiset päivähoidot, asumistuet, yh-korotukset yms. ja meille jäisi huomattavasti enemmän rahaa. Mies kun huolehtii palkallaan lainanlyhennyksistä, mun tulot ainoastaan nousisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi