Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Transvestiitille tyttöystävä

Vierailija
29.07.2013 |

Tunnetteko ketään miestransvestiittia? Mistä he oikein löytävät naisen itselleen?

Koitan tässä yrittää auttaa yhtä kaveria, joka kaipaa puolisoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää. Lisää saa kokemuksia saa toki kertoa.

Kaveri on tosiaan tuonut taipumuksensa useimmiten esille jo ekoilla treffeillä, vaikka olen koittanut toppuutella. Onhan hän muutakin kuin seksuaalisuutensa (ja onhan hänen seksuaalisuutensakin toki muutakin kuin naiseksi pukeutumista). Minun seurassanikin hän pukeutuu usein pitsisiin vaatteisiin, lakkaa kyntensä ja pitää peruukkia. En ehkä silti haluaisi itsekään ensi treffeillä kuulla mitään "isoa järkkyä" tuntemattomalta ihmiseltä, vaan vasta esimerkiksi kolmen tapaamiskerran jälkeen. En myöskään kerro omista seksijutuistani enkä mt-diagnooseistani satunnaisille tuttavuuksille... Tietenkään transvestiittisuus ei ole mt-ongelma siis, mutta monille varmaan hämmennystä aiheutava asia.

Vierailija
2/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies pitäisi löytää kuitenkin? Vai onko nämä näitä transulesboja (vai mikä on oikea termi tällaiselle "yksilölle"?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, hyväksyn mieheni transvestiittisuuden täysin, mutta en ehkä olisi lämmennyt jos sitä ominaisuutta olisi etukäteen mainostettu. Kaipa kannattaa vain hakea kivaa ja suvaitsevaisen oloista tyttöystävää ja kertoa sitten tutustumisvaiheessa. Voi olla, että suhde ei jatku, mutta niin voi muutenkin käydä alussa.

Vierailija
4/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. korjaa itseään, niin siis transseksuaalista ei kuitenkaan tässä ollut nyt ilmeisesti kyse, luin liian hätäisesti.

No, minulla ei ole tähän keskusteluun muuta sanottavaa kuin että meitä on moneen junaan..

Vierailija
5/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 20:55"]

Ehkä mies pitäisi löytää kuitenkin? Vai onko nämä näitä transulesboja (vai mikä on oikea termi tällaiselle "yksilölle"?)

[/quote]

transvestiitti on mies, joka haluaa pukeutua naiseksi. Tällä ei ole tekemistä homouden/heterouden kanssa.

Transsukupuolinen henkilö taas kokee olevansa väärän sukupuolen ruumiissa. Transsukupuolinen biologisesti mies kokee siis olevansa nainen. Transvestiitti taas voi olla tavallinen hetero mies, joka pukeutuu välillä, tai aina naiseksi.

Vierailija
6/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväksyisin, sehän olis kiinnostavaa.

Vierailija
7/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin oman transvestiittipuolisoni netistä, täältä: http://www.qruiser.com/

Vierailija
8/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa: kannattaa olla mahdollisissa tyttöilykuvissa tyylikäs ja hillitty ja jättää ne korkeimmat korkkarit + pitsikorsetit myöhemmäksi (mä kyllä tykkään niistä, mutta en ehkä heti olisi halunnut nähdä. Eikä tarvinnutkaan, toisilla treffeillä vasta :)

Vierailija
9/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen transuista aina se yks Maria Pentholm :( Joojoo oon sairas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän