Keskiverto seksi kestää 2-10min.??!!!
Eihän siinä ajassa ehdi edes suudella.
Meillä kesto ehkä 1/2-2h.
Kommentit (28)
Meillä kesti äsken puoli tuntia ja kyllä se tuntui pitkältä ajalta :) Riippuu tietysti vähän kerrasta, mutta varmaan 15-20 minuuttia kestää useimmiten. Toki sitten yleensä jäädään sen jälkeen vielä makoilemaan ja juttelemaan, mutta se seksi-osuus :)
Mutta mistäs tämän tilastotiedon nappasit?
Haikeana luen tuollaisesta seksistä. Minulla kestää n. 5 minsaa tulla, miehellä vaikka kuinka kauan eikä silti tahdo onnistua. Jos meillä seksi kestäisi 2 minuuttia, sitä harjoitettaisiin vaikka joka ilta.
Kai se riippuu siitä mistä sen lasketaan alkavan.
Meillä usein just jotain 5-10min. Se on minusta oikein hyvä aika. Kuka jaksaa panna kaksi tuntia putkeen, voi herranjumala.
Meilläkin puolesta tunnista tuntiin. Se ei siis ole pelkkää penetraatiota vaan monipuolista ja ihanaa läheisyyttä, suutelua, leikkimistä ja rakastelua.
Jos se "seksi" on tässä vaan sitä panemista ;) siis sisään, ulos ja ravistus!
Ei siis 2 min ainakaan paljon muuta ehdi...
Tarkoitan koskettelua, hierontaa, suutelua, leikkejä ym. en vain pumppaamista
Ihme kellontuijottajia.
Meillä yksi sessio yleensä kestää puolesta tunnista reiluun tuntiin, jopa kahteen tuntiin.
Saatamme vilkaista kelloa lähinnä ennen sessiota ja sen jälkeen.
Ei kuulu tapoihimme katsoa kelloa, "jahas, tämä ensimmäinen penetraatio kesti noin 10 minuuttia, toinen penetraatio 7 minuuttia, kolmas 5 minuuttia, yhteenlaskien 22 minuuttia".
Mistä tuon 2-10 min keksit?
Meillä menee vähintään tunti, usein. Ei ihme jos jotkut sanovat että kyllähän sitä seksiä voi harrastaa lasten katsoessa Pikkukakkosta tai vaikka vessassa jos kerran siihen menee 2 min. En usko että onnistuisimme hoitaa homman alusta loppuun 10 minuutissa vaikka miten yrittäisimme ja fiiliskin olisi hyvä jo aluksi (ei meistä kumpikaan kiihotu tai laukea tuossa ajassa).
Tottakai tuolla tarkoitetaan yhdyntään kuluvaa aikaa. En väitä etteikö joillakuilla pareilla voisi asiat olla niin huonosti, että tuohon sisältyy myös esileikki ym. :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 20:05"]
Tottakai tuolla tarkoitetaan yhdyntään kuluvaa aikaa. En väitä etteikö joillakuilla pareilla voisi asiat olla niin huonosti, että tuohon sisältyy myös esileikki ym. :D
[/quote]
Mä kyllä alkaisin katteleen kelloa jos se itse jyystö kestäis kaks tuntia. Siis kyllähän siihen kaikkeen oheistoimintaan menee aikaa, mutta sitten kun ollaan siinä vaiheessa että jo jyystetään, niin ei meitä kumpaakaan huvita enää tuntikausia vetkutella.
Meillä ei kestä yleensä kuin tuon 15-30 minuttia sisältäen siis ihan kaiken. Joskus kun mies on humalassa, on yrittänyt jyystää toista tuntia, mutta paikat eivät kestä. Sattuu sitten ihan tolkuttomasti seuraavana päivänäkin.
Se lämmittelyosuus on yleensä 10-15 minuuttia ennen kuin päästään siihen varsinaiseen aktiin ja välissä voi olla kerran tai kaksi palaaminen lämmittelyosuuteen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 19:44"]
Eihän siinä ajassa ehdi edes suudella.
Meillä kesto ehkä 1/2-2h.
[/quote]
Samaa mieltä. Eilenkin meillä vierähti aikaa liki 2h. Ihan huomaamatta. Onkohan toi keskiverto laskettu vaan ihan aktille? Siis peruskauraa nää lauantaina pimeessä peiton alla saunan jälkeen.
Paras akti kestää 1h 5min. Sisältäen tunnin tirsat ja tupakin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 19:54"]Meillä usein just jotain 5-10min. Se on minusta oikein hyvä aika. Kuka jaksaa panna kaksi tuntia putkeen, voi herranjumala.[/quote]
mä ainakin:) se on ihana harrastus.
huh huh. en todellakaan ottaisi tuollaista minuuttimunamiestä.
meillä kestää ainkin rutkasti enemmän. seksi on päivän ärkein asia.
ei ihme, että porukka valittaa, ettei seksiä ole tarpeeksi usein. kenellä on joka päivä aikaa kaksi tuntia seksiin?
Ois tuo nyt vähän ankeaa, jos mies jatkaisi tuntikausia jyystöä vielä senkin jälkeen, kun itse olen saanut sen kahden ensimmäisen minuutin aikana. En mä pysty tolleen pidätteleen.
uppistaa