Seksi naisten kanssa, miehen kanssa parisuhteessa
Onko kenelläkään miehen kanssa seurustelevalla/aviossa olevalla naisella intiimiä suhdetta toiseen naiseen? Tai vain satunnaista seksiä naisten kanssa? Miehen tietäessä/salliessa vai salassa?
Onko tämä polyamoriaa? Kokisin, että voisin itse elää noin - aviossa miehen kanssa ja tyttöystävä tai satunnaisia naisia seksi- ja läheisyyskumppaneina enkä koe, että se olisi mieheltäni pois.
Kommentit (27)
Miksi parisuhteessa miesten kanssa olevien naisten lesboilukokemukset esitetään aina rohkeana ja kauniina.
Kerran luin kirjoituksen naiselta joka oli ollut naimisissa miehen kanssa. Oli lapsetkin. Tuli ero kun mies osoittautui kaappihomoksi joka ei lopulta halunnut naiselta edes hellyyttä. Tuo nainen oli oikeutetusti vihainen ja katkera. Sen sijaa jos naimisissa oleva nainen pettää miehensä olemalkakin lesbo se on vain voimaantumista. Sitten nämä naiset ovat kertomassa kokemuksiaan radiossa. Entä miehet joiden sydän särkyi. Miehet jotka olivat luottaneet noihin naisiin niin paljon että halusivat nämä lastensa äideiksikin. Selityksiä petokselleen näillä naisilla kyllä riittä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kanssa seksi on ihan parasta, kun voi peuhata tuntikausia, vanha mies pari minuuttia ja, se on siinä.
Taitaa vanhoilla naisillakin halut vähetä iän myötä.
Päinvastoin, kun ne vaan lisääntyy.
Yksi tällainen tuttu löytyy. Aika avoimesti somessa elämäänsä esittelee uuden suhteen kanssa. Vähän säälin miestä (pienen lapsen isää), jota ei kuvissa kuitenkaan enää näy, mutta kuten täällä kuultu, ehkä se ei häntä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä ap tarviit sitä miestä sitten?
Siihen samaan mihin muutkin muutkin parisuhteessa elävät naiset tarvitsevat miehiään?
Minusta tuntuisi lähinnä ahdistavalle jos toinen ihminen olettaisi että minä pystyn ja minun kuuluu täyttää kaikki hänen tarpeensa. Parin osapuolilla voi olla omia ystäviä, omia harrastuksia jne, joillakin myös erillistä tai yhteistä seksiä jonkun ulkopuolisen kanssa.
Jos vaimoni haluaisi panna naisten kanssa, niin se olisi minulle ok. Mutta häntä ei kiinnosta naiset yhtään.
Exä (jonka kanssa olin 6kk) oli satunnainen bi. Hän olisi saanu naida naisten kanssa niin paljon kuin hän olisi halunnut ja hän sanoi minulle: ”pane vaan muita naisia jos haluat ja se ei mua haittaa”.
6kk suhteen aikana noin ei kuitenkaan koskaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä ap tarviit sitä miestä sitten?
Siihen samaan mihin muutkin muutkin parisuhteessa elävät naiset tarvitsevat miehiään?
Minusta tuntuisi lähinnä ahdistavalle jos toinen ihminen olettaisi että minä pystyn ja minun kuuluu täyttää kaikki hänen tarpeensa. Parin osapuolilla voi olla omia ystäviä, omia harrastuksia jne, joillakin myös erillistä tai yhteistä seksiä jonkun ulkopuolisen kanssa.
Juurikin näin. Parisuhde lisää onnellisuutta, tuo turvaa, lähimmäisiä ihmissuhteita ympärille. Rahaa en mieheltä tarvitse, mutta yhdessä mukava rakentaa yhteistä elämää.
Kuitenkin juuri tuo, että loppupeleissä kukaan ei voi antaa toiselle kaikkea ja jos jokin asia lisää tyytyväisyyttä ja onnellisuutta elämässä, miksi sen pitää olla yhteiskunnallisesti niin väärin? Pettämisen ymmärrän vääryytenä tiestysti, mutta jos olisi parisuhteen pelisäännöissä ok, niin silti yleisesti tämmöiset kuviot pidetään salassa jopa ystäviltä, koska suurin osa paheksuu.
Meillä juuri näin, haluan itse välillä kokeilla seikkailua toisen naisen kanssa ja mies saa olla mukana jos haluaa. Toimii meillä hyvin, suosittelen.