Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hääkuvat heti Facebookiin?

Vierailija
29.07.2013 |

Musta on vinksahtanutta,että kun häät on la niin viimestään heti su tungetaan fabo täyteen hääkuvia,kansi-profkuva molemmat ja julkisena kaikki. MIKSI? Eikö edes häät haluta pitää yksityisenä?! Mä kun menin naimisiin en edes ollut fabossa häiden suunnittelujen ajan enkä tod häiden jälkeisenä aamuna menis sukunimeä muuttamaan sinne tai hääkuvia lataamaan,meillä oli niin intiimi hääpäivä ja häiden jälkeinen aika että se retostelu olis ollut vaan näyttämisen halua. Mitä tarvetta se palvelee,että pitää NÄYTTÄÄ heti kaikille että katsokaa olipas mulla häät?! Tosin vaikka omat häät nk.perinteiset olikin,sain sen ison puvun yms.en mä halua laittaa noin tärkeän päivän kuvia jakoon.. Miksei vietetä aikaa sen sulhasen kanssa tai lähdetä matkalle heti,ihan kun eka ja tärkein asia on ÄKKIÄ jakaa se tähtihetki netissä. Vinksahtanutta koko se ajatusmalli et yhtä päivää suunnitellaan vuos ja sitte su herätään ja ajattelee: hei menen heti faboon ja hääkuvat siirrän koneelle ja tykitän kaikki parhaat otokset. Mut siis vaa siks et tahon näyttää kaikil mun sadoille frendeille mite rakastuneit ollaa ei mul muut motiivii oo kun ihan puhas rakkaus.<3

Samaa narsismia on ne synnärillä räpsityt kuvat,tunti istukasta tykitetään jo fabossa ja kaikki muutkin "tähtihetket" pilataan elvistelemällä asioilla jotka on luonnollisia eivätkä merkkaa niille sadoille fb kavereille juuri mitään. Säälittää ihmiset keillä on tarve julistaa KAIKKI intiimeimmätkin asiat netissä,ja kyllä saa sääliä myöd mua kun arvostelen heitä. Siinä on vaan se ero,että mulla ei ole TARVETTA näyttää netissä kaikkea,ystävät on läsnä häissä ja juhlissa ja käyvät synnärillä,fabolla ei ole mitään roolia mun tähtihetkissä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy niitä miesparkoja jotka vihille mentyään vaikkapa 7 yhteisen vuoden jälkeen joutuvat häiden jälkeen vielä viettämään kuherruskuukautta, ilmeisesti sängyssä ilman mahdollisuutta tehdä mitään muuta.

Hei haloo, naimisiinmeno on vain juridinen sopimus, kun juhlat on juhlittu voi romanttiset höpinät unohtaa, ja painua vaikka laittamaan kuvia nettiin jotta vieraatkin saavat ihailla itteään.

Vierailija
2/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ongelma on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sama mieleen. Mä ainakin tykkään :)

Vierailija
4/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

fabo? :D

Vierailija
5/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon sukulaisia kaukana, jotka eivät pääse synnärille tai häihin. Mutta fb:n pääsevät. Tosin en ole naimisissa ja lapsestakin julkaisin fb:ssä kuvan vasta kuukausi synnytyksen jälkeen. Mielelläni katson muiden julkaisemia kuvia.

Vierailija
6/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fabo, hyi helvetti mikä lyhenne.

Nykyään monet ihmiset laittaa kaiken facebookiin. Kun napsaisee kuvan kännykkäkameralla, sen saa sivuille sekunneissa. Tietokoneen kautta laittaessa kestää hieman kauemmin, mutta nopsaan se sieltäkin käy. Jos kuvat kavereita haittaa, ei voi mitään. Ei niitä oo pakko auki klikkailla, jos ei halua.

Keksi itsekin jotain kivaa kuvattavaa, jonka voit jakaa, jos noin paljon harmittaa kaverin hääonni ja siitä kertovat kuvat.

Vierailija
7/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vanhapiikaystävät kadehtia, siksi.

Vierailija
8/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tuota  mieltä, moni ihan toista mieltä. Jos se hääpäivä on yksi elämän kohokohtia, niin tottahan sen haluaa jakaa ystävien ja vähän vieraampienkin kanssa. Vaikka itse olen vanhempi ja huono Facebookin käyttäjä, hääkuvien jakamisen ymmärrän oikein hyvin. Paljon vähemmän ymmärrän kaiken maailman turhanpäiväisten poseerauskuvien jakamista.

Vierailija
9/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tyrkännyt heti hääkuvia facebookiin. Tosin menin naimisiin 1984, jolloin tämä ei ollut muillakaan ongelma.

Vierailija
10/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kuvia sinne faboon sitten saa laittaa? Joitakuita ärsyttää lapsista otetut kuvat, toinen taas ei voi sietää lemmikkikuvia jne.

Lähe mäkeen sieltä fabosta jos noin vituttaa toisten lisäämät kuvat! Mitä kuvia ap itse laittaa?

Vierailija
11/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole matkaa heti häiden jälkeen, niin kyllä siinä voi tulla sellainen sormien pyörittely -fiilis, että mitähän tässä nyt tekisi. Kuitenkin hirveä touhotus ollut siihen asti. Jotku laittelee enemmän noita juttuja. Hauska niitä on katsella.

Ja millainen ihminen pitää hääkuvia jonain leuhkimisena? Jotenkin outo suhtautuminen. Milloin sitä sitten saa ottaa ja näyttää valokuvia, jos ei edes häistä? Mikä siinä on että se onni pitäisi yhä vieläkin kätkeä, ettei vaan kenellekkään tule paha mieli? Miksi ei voi olla iloinen toisen puolesta?

Vierailija
12/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin mielelläni katselen "fabosta" :D juurikin noita hää- ja vauvakuvia. Kun ei aina voi olla paikan päällä, varsinkaan silloin kun joku vauvan saa.. Mukavampihan niitä on katsella (niissä on mielestäni jotain ideaa ja sanomaakin) kuin  jotain muikeailme-poseerauskuvia tai peilin kautta otettuja herutuksia.

Vierailija
13/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

"fabo"

Vierailija
14/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katellisten panettelua. hanki oma elämä, niin ei tarvii toisten tekemisiä kytätä. olet vaan niin katellinen, kun toiset on kauniita ihmisiä ja saa kauniita hääkuvia. eikö häät ole iloinen juhla, josta haluaa kertoa myös facebookissa? kyllähän myös lomamatkoista laitetaan kuvia, erikoisemmista leipomuksista jne. toiset ei halua laittaa jokapäivisistä lasten tekemisistä, pyykin pesusta ja siivouksesta laittaa kuvia ja tilapäivityksiä. mä en taas ymmärrä sitä, että laitetaan kuvia omista lapsista milloin missäkin asennossa tai vaikkapa ojanpohjasta kuva. get a life!!!

Vierailija
15/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa hääonni? :D Häät on ihana asia,ja häissä kuuluukin olla onnellinen. Mut häät on ihana asia avioliiton vuoksi ei häiden, eikä se hääkuvien latailu kerro siitä että avioliitto kiinnostaa koska silloin hääpäivän jälkeisenä aamuna joka on ainutlaatuinen päivä,kirjaudutaan faboon (lyhenne FACEBOOKISTA :DD). Tottakai teitä keskenkasvuisia naikkosia kiinnostaa enempi puvut ja bileet kun avioliitto itsessään,sen huomaa nykyisin kyllä.:) Avioerotilastotkin kertoo sen että häät on ihania mut liitto ei. Mulla ei varsinaisesti siis ole ongelmaa tässä vaan niillä on,jotka ei voi elää ilman facea. Tää on hyvä foorumi ilmaista tää mielipide koska tää palsta jos mikä on täynnä nettiriippuvaisia joilla elämänharrasteina on blogit ja internet yleensä,ja nää teidän reaktiot kyllä osoittaa sen miten paljon narsistisia naisia oikeesti on.Fabossa sen huomaa keillä on elämää muuallakin,samoin täällä Vauva.fi:ssä.

Mutta eipä mulla nyt muuta ole tähän lisättävää,joten voitte ihan huoletta jahdata vaikka omaa häntäänne täällä.:DD Meinasin että ei ole tarvetta vängätä tästä koska mielipide on tuotu esille. Miettikää oikeesti että haluutteko elää vai esittää elävänne,se että eka päivä avioparina jaetaan heti sadoille ja ylipäänsä nettaillaan,kertoo vaan teidän prioriteeteista. Ja monella se on nimenomaan se näyttämisen meininki,eikä onnen jakaminen.:DD

Vierailija
16/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 19:06"]

Katellisten panettelua. hanki oma elämä, niin ei tarvii toisten tekemisiä kytätä. olet vaan niin katellinen, kun toiset on kauniita ihmisiä ja saa kauniita hääkuvia. eikö häät ole iloinen juhla, josta haluaa kertoa myös facebookissa? kyllähän myös lomamatkoista laitetaan kuvia, erikoisemmista leipomuksista jne. toiset ei halua laittaa jokapäivisistä lasten tekemisistä, pyykin pesusta ja siivouksesta laittaa kuvia ja tilapäivityksiä. mä en taas ymmärrä sitä, että laitetaan kuvia omista lapsista milloin missäkin asennossa tai vaikkapa ojanpohjasta kuva. get a life!!!

[/quote]

Hahhahaa se koira älähtää...:DD

Vierailija
17/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai kylläpä aihe osu monelle arkaan paikkaan näköjää :)

Kateuskortti pelattii aika alussa??:D

Vierailija
18/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä aikuista ihmistä oikeesti kiinnostaa toisten HÄÄKUVAT ja niiden katselu?? Miksi ne kuvat pitää ees nettiin laittaa?? Itte en ees teettäny omia hääkuvia vieraat kertoi et olin kaunis mut mitä väliä silläkään? Ihme egoisteja kaikki,grow up.:) (en ihmettele miks erotaan ku ämmii ei kiinnosta muut ku prinsessaleikit)

Vierailija
19/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, avioliitto on kahden ihmiset intiimiasia, joka ei kuuluu kaikille ja sitä ei ole muuta todistamassa. Mutta ne häät, siellä on läheiset ja ystävät, miksi niitä kuvia ei muka voisi tuolla fb:ssä jakaa? :D

Vierailija
20/65 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii aloittajalla on varmaa tosi paha olla ja se o ruma ja katkera eiks niih?:D