Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hätähuuto

Vierailija
29.07.2013 |

mistä aloittaisin... elämäni on tällähetkellä ihan toivotonta.. viikot makaan kotona ja nukun pitkään. istun netissä vaan koko päivän.. eli ei ole duunia ei koulua ei mitään.. ja ongelma on se etten saa itsestäni irti mitään.. koti on hoitamatta jne, viikonloppu kun tulee niin se menee baarissa kavereiden kanssa.. ja sunnuntaina kauheet morkkikset. olen sentään jo yli 30v. miten saisin itselleni elämisen arvoisen elämän.. tuntuu et tarvitsen jonkun ns. tukihenkilon joku potkii persuksille

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, niin, minua puolestaan ärsyttää se, että jos joku on jo kerran sairastunut masennukseen ja saa samanlaisia oireita kuin masennuksessa, tulee joku, joka tietää, ettei se välttämättä/ihan varmasti voi olla masennusta. Valitettavasti masennukseen kuuluu juuri tuo itsensä ja kotinsa laiminlyöminen. Samoin ap epäilee itse, että masennus on voinut uusiutua. 

Mielestäni olisikin tärkeintä,  että ap hankkiutuu lääkärille, joka antaa asiantuntevan lausuntonsa. Ap:n lääkäriin saaminen on mielestäni tärkeämpää kuin meidän kinastelumme, onko hän masentunut vai ei. 

Terveisin

19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi