Haittaako miehiä jos naisella on hieman ylipainoa?
Kommentit (30)
Olen jo vanha setämies, ja on tullut huomattua että se "hieman" on hyvin paljon sitten 20 vuoden päästä.
Jos se ylipaino oiskin ja pysyis siinä muutamassa kilossa niin ei se haittaa.
Vaan lähes poikkeuksetta se tuppaa lisääntymään hitaasti vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaa. Läskiksi haukkuminen alkaa bmi 21 jälkeen. Mies itse saa olla vaikka millainen maha ja perse maata laahaava mursu.
Niin no jätkillä on aivan yhtä naurettavana toiveena odottaa saavansa 18-25v. neitsyt naista siitäkin huolimatta että itse ovat kyntäneet puolta kylää.
Mun BMI on 22 ja koen kyllä että on liikaa vaikka muka normaalipainoinen. 5 kiloa liikaa. Mutta se on kiva että on pikkusen isommat rinnat nyt, mutta silti haluisin sen viis kiloa pois. Jos sais pitää rinnat ja laihduttaa vaan muualta niin ois kiva.
Haittaa, jos sen kanssa on ns. "Sinut", eikä aio tehdä mitään asialle. Luuletko, että mies haluaa huolehtia sinusta 50 vuotiaana, kun et kykene edes kunnolla kävelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaa. Läskiksi haukkuminen alkaa bmi 21 jälkeen. Mies itse saa olla vaikka millainen maha ja perse maata laahaava mursu.
Niin no jätkillä on aivan yhtä naurettavana toiveena odottaa saavansa 18-25v. neitsyt naista siitäkin huolimatta että itse ovat kyntäneet puolta kylää.
Yhy yhy. On sulla rankkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhy yhy. On sulla rankkaa
Voi kuule kun ei ole. Helppo esittää vaatimuksia tekemättä asialle juurikaan mitään. Tiedätte kyllä mistä tuollaisia naisia saa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan paljon liikuntaa. Naisen ei ole pakko harrastaa liikuntaa, mutta se olisi iso plussa. Normipainoisen kanssa voisin olla, mutta ylipainoisella on luultavasti huonot ruokailutottumukset. Eli en voisi. Sorry, nyt vain.
Siis että ihan voisit ehkä olla normaalipainoisen kanssa?
Joo, urheilijalla on hyvä olla toinen urheilija. Sitten on perusaktiiviset erikseen. Meillä ainakin minä olen miesosapuolta aktiivisempi, vaikka olen se ylipainoinen ja mies ei ja mies myöntää sen itsekin. Jostain kumman syystä hänen kuntonsa ei rapistu, vaikka liikkuu todella satunnaisesti vain silloin kun itseään sattuu kiinnostamaan (talvella ehkä kaksi kertaa ja kesällä sitten vähän enemmän). Autolla pitää päästä oven viereen jne.
siis en tiedä itkeäkö vai nauraa, kun ihmiset täällä luulee et ylipaino meinaa heti et ei voi kävellä ja liikkua ja syö vaan roskaruokaa ja makaa sohvalla. ja et stringit pitää kaivella makkaroiden alta. selvästikään suomalaiset ei tiedä miltä ylipainonen näyttää.
Jos vertaa fitness "tyttöihin" niin kyllä ne stringit aina paremmalta näyttää tosinaisen päällä. Iso selluliittipylly vaan on niin kaunis ja kiihottava. Nams!
Eihän niitä stringejä näy sieltä makkaroiden alta.
Parempi vetää mummokalsarit jalkaan niin on helpompi riisua kun ei tarvii niitä naruja alkaa ettimään oikeiden makkaroiden välistä.
Itse en kyllä ala kaivelemaan kun ei makkarat kiinosta.
Tässä vielä varmaan pukeudeutaan voimaantuneesti vielä semmoseen makkarankuoreen jossa ne makkarat oikeen korostuu ja stringit vedetään housujen vyötärön yli niin että kaikki näkee että on stringit jalassa.
Ah mitä kehopositiivista voimaantumista