Suosittele meikkivoidetta ja BB-voidetta
Ihostani sen verran että mulla on todella vaalea iho. Tällä hetkellä käytän Lumenen Hydra Dropsin väriä 0, eli vaniljavaahto. Tuota käytän oikeastaan vain siksi, että se on tähän mennessä ainoa meikkivoide joka on ollut tarpeeksi vaalea.
Couperosaa on hieman, eli meikkivoiteen, sekä bb-voiteen tulisi olla peittävä.
Iho on sekaiho, mutta talvella todella kuiva. Pientä näppylääkin on, mutta harvemmin punoittavia finnejä.
Voiteiden tulisi olla kuitenkin suht kevyitä, sekä sellaisia jotka kestävät pienen hikoilun.
Kosteuttava ominaisuus olisi myös plussaa..
BB-voiteista en ole löytänyt vielä sellaista joka olisi oikeaa sävyä. Ihoni kun on oikeasti todella vaalea, niin usein se vaaleampikin vaihtoehto näyttää siltä että olisin käyttänyt huonoa itseruskettavaa.
Joe Blascon peitevoide on käytössä, mutta sitä ei lämpiminä päivinä jaksa käyttää kun on sen verran raskas aine iholle.
Aina kun uskon myyjää joka sanoo että "joo tää näyttää aika tummalta, mutta se sulautuu ihon väriin" niin tulos on aina se että näytän sille kuin minulla olisi jokin naamio kasvoillani.
Auttakaa kiitos.
p.s. Ei, se ei ole vaihtoehto että lopettaisin meikkaamisen. Cuoperosaihoni on ruma ilman meikkivoidetta tai bb-voidetta.
Kommentit (7)
Lorealin new nude magique bb cream. Mun pilkulliselle ja pinakalle nassulle ainakinsopii. Siitä on kaksi sävyä, mulla vaaleempi. Se on edullistakin, joten voi kokeilla pienellä riskillä...
Mä käytän punasävyisellä ihollani L'Orealin anti-redness CC-voidetta. Se on vihreetä ja sulautuu ihoon neutraloiden punaisuuden.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 08:44"]
Lorealin new nude magique bb cream. Mun pilkulliselle ja pinakalle nassulle ainakinsopii. Siitä on kaksi sävyä, mulla vaaleempi. Se on edullistakin, joten voi kokeilla pienellä riskillä...
[/quote]
Kokeiltu on, ja on liian tumma. Tai siis liian kellertävä. =/
AP
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 08:38"]
Niin joo ja ihoni on siis punasävyinen, keltasävyisissä meikkivoiteissa lopputulos on aina se huono itseruskettava..
AP
[/quote]
et voikaan käyttää keltapohjaista sävyä punertavalle iholle. Pitää olla samansävyinen. Itse en pidä lumenen tuotteista yhtään. maybelline dream satin liquid on ollut markettituotteista suosikkini. Sitten on tietysti kalliimpiakin.
Minulla myös niin vaalea iho että kaikki meikkivoiteet liian tummia. Paitsi Diorin Diorskin nude ja siitä vaalein sävy. Maksaa jotain 55€, laivalla pari kymppiä halvempi(!) mutta sieltä ei saa vaaleinta sävyä lainkaan. Käytän myös saman merkin meikkipuuteria voiteen päällä. Tuo on paras mitä olen löytänyt. Diorin joku toinen voide oli iholleni liian tumma, vaikka samasta merkistä ja väristä kyse.
Yves Rocherin bb-voide on todella vaalea ja juurikin punapohjainen, ei kellertävä. Kannattaa kokeilla, ap.
Niin joo ja ihoni on siis punasävyinen, keltasävyisissä meikkivoiteissa lopputulos on aina se huono itseruskettava..
AP