Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En huoli miestä jolla on ruma sukunimi

Vierailija
07.08.2020 |

Haluan miehen jolla on edustava sukunimi, koska haluan lapsilleni sellaisen. Esim. joku Ernrooth tai von Hertzen. Ei mitään Niemisiä ja Mönttisiä. Hyi heleveta!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo.

Vierailija
2/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siä oisit mulle hyvä vaimo. t. Matti Kuspiä

Vierailija
4/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama sukunimi kuin sillä lihavalla kissalla, joka tykkää lasagnesta, mutta ei maanantaista. 🤣

Vierailija
5/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on provo. Mitä väliä miehen sukunimellä, jos voit pitää oman ihanan sukunimesi. 

Vierailija
6/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on  niin juntit nimet!

Vierailija
7/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö Bucket -  Sheridan Bucket -  Hyacinthin ja Richardin poika, joka on opiskellut yliopistossa pääaineinaan runous ja koruompelu. Hän tietääkseni sinkku.... Ja luulen, etä hänen äitinsä kanssa ole Ap sielunsiskoja. 

Vierailija
8/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Von Kullinchörtzengirtzsen vähintään pitää olla.

Vierailija
9/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisikö Bucket -  Sheridan Bucket -  Hyacinthin ja Richardin poika, joka on opiskellut yliopistossa pääaineinaan runous ja koruompelu. Hän tietääkseni sinkku.... Ja luulen, etä hänen äitinsä kanssa ole Ap sielunsiskoja. 

Ainoa ongelma on, että Sheridan on homo.

Vierailija
10/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvinen?

Vierailija
11/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gullinberg tai Kulliksen olis kiva.

Vierailija
12/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat minkäänlaista miestä.

Vierailija
13/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä venäläinen sukunimi! Let's make love!

Vierailija
14/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on von -etuliitteellä varustettu sukunimi. Harvinaisempi kuin tuo mainitsemasi Hertzen. Aika usein varsinkin lapsena kuuli ihmettelyjä, kun kerroin äitini sukunimen, että "Häh? Onko sun mutsi muka joku aatelinen, vai?" "Luuletko olevasi muka joku parempikin ihminen?" Ja kun koulussa historian tunnilla käsiteltiin säätylaitosta, opettaja mainitsi: "nn:n äiti on aatelinen." Olisi tehnyt mieli vajota lattian läpi, kun niin hävetti.

Onneksi minulla on isäni sukunimi, joka on melko yleinen nen-loppuinen sukunimi. Paljon kauniimpi kuin se saksalainen kylän nimi, mikä äidilläni on.

Vierailija
15/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on  niin juntit nimet!

Ja mitä pahaa junttiudessa muka on?

t. aatelisrouvan juntti tytär

Vierailija
16/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis helpompaa ehkä vaihtaa oma sukunimi.

Vierailija
17/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se jos ritarihuoneen nimet kelpaa :D

Vierailija
18/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni on von -etuliitteellä varustettu sukunimi. Harvinaisempi kuin tuo mainitsemasi Hertzen. Aika usein varsinkin lapsena kuuli ihmettelyjä, kun kerroin äitini sukunimen, että "Häh? Onko sun mutsi muka joku aatelinen, vai?" "Luuletko olevasi muka joku parempikin ihminen?" Ja kun koulussa historian tunnilla käsiteltiin säätylaitosta, opettaja mainitsi: "nn:n äiti on aatelinen." Olisi tehnyt mieli vajota lattian läpi, kun niin hävetti.

Onneksi minulla on isäni sukunimi, joka on melko yleinen nen-loppuinen sukunimi. Paljon kauniimpi kuin se saksalainen kylän nimi, mikä äidilläni on.

Mulla on aatelinen sukunimi ja inhoan sitä. Aina se kirjoitetaan väärin. No mutta lällislää ap, mun ei tarvitse etsiä miestä jolla on aatelinen sukunimi kun multa löytyy se jo.

Vierailija
19/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suomess on noita feikki vineja. Mene katsomaan ritarihuoneesta se oikea muoto. Jos ei siihen kuulu vo, perheesi on feikki. Omasta nimestä on olemassa noita...

Ja just semmoinen suht harvinainen vaikka kuulemma omistetaan koko vaasa :D Tämmöistä eräs ahtausyrittäjä väitti.

20/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Hollantiin. Siellä sukunimillä on vaikka minkälaista etuliitettä. De Vries, Van Dijk, De Jong. Kannattaa kuitenkin muistaa, että näilläkin on oma tarkoituksensa annetulla kielellä. Jos rakkautesi on sukunimestä kiinni, voit olla varma, että alkaa mennä hankalaksi löytää kumppania.

Shall I make you a cup of tea, wanderer?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä