Sami Sykkö -Italiasta suoraan TTK perssiin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a06380d1-9a0f-49e0-8fbd-6dcf2e…
Siten saadaan se korona leviämään. Pitäskö jäädä karanteeniin kyllä on itsekästä väkeä.
Kommentit (42)
Voisi ne rahat kotimaan matkailun tukemiseen antaa
Siellä on kulisseissa halittu ja suukoteltu oikein olan takaa! Kiva, kiva. Voisko sinne hki-vantaalle nyt vaan saada ne pakolliset testit?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kulisseissa halittu ja suukoteltu oikein olan takaa! Kiva, kiva. Voisko sinne hki-vantaalle nyt vaan saada ne pakolliset testit?
Ei ollut tosiaan turvaväleistä tietoakaan. Olikohan muilla osallistujilla tietoa sykön lomasta?
Vierailija kirjoitti:
Sami oli mun naapuri lapsuudessa.
Oliko yhtä ärsyttävä jo silloin?
Sulla on vääränlainen reppu, ei kukaan tollasta käytä. Kato tätä mun...
Vierailija kirjoitti:
Perssiin?
Freudilainen lipsahdus aapeelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami oli mun naapuri lapsuudessa.
Oliko yhtä ärsyttävä jo silloin?
Sulla on vääränlainen reppu, ei kukaan tollasta käytä. Kato tätä mun...
Olen aina miettinyt, saiko Christoffer Strandberg vaikutteita siihen ärsyttävään ipana-hahmoonsa Syköstä.
Vierailija kirjoitti:
Kova mutta toimiva tekniikka voittaa TTK.
Vierailija kirjoitti:
Perssiin?
perseeseen?
Halveksin jokaikistä tämän kesän ulkomaanmatkaajaa. Oliko pakko?
Hienoa esimerkkiä. Ei ihme että toinen aalto on jo alkanut. Sitten vielä kommentoi ettei näe syytä karanteeniin kun ei oireita. Onko niin tyhmä ettei ymmärrä että juuri oireettomien supertartuttajien takia koko tauti levisi maailmaan ja nyt ollaan kaikki kusessa.
Kylläpä se tauti viimeistään siellä treenisaleilla leviää. Vaadin Maikkarilta maksullista äänestystä siitä, kuinka moni pari pääsee parketille asti ensimmäisessä livessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko juontaa sitten syksyllä:
Kaikkien muiden kilpailijoiden kaaduttua koronaan, tänään tanssii vain Sami Sykkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL 😂
Vierailija kirjoitti:
Hienoa esimerkkiä. Ei ihme että toinen aalto on jo alkanut. Sitten vielä kommentoi ettei näe syytä karanteeniin kun ei oireita. Onko niin tyhmä ettei ymmärrä että juuri oireettomien supertartuttajien takia koko tauti levisi maailmaan ja nyt ollaan kaikki kusessa.
Tyhmien ihmisten takiahan se korona leviää. Ei fiksut sitä levitä. Varsinkaan tahalleen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä se tauti viimeistään siellä treenisaleilla leviää. Vaadin Maikkarilta maksullista äänestystä siitä, kuinka moni pari pääsee parketille asti ensimmäisessä livessä!
Pitkävetoa?
Ei mitään ymmärrystä