Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT apuja, millä rusketusta kinttuihin/pakaroihin??

Vierailija
28.07.2013 |

En tod aio uikkarilla julkisesti esiintyä jos olen näin valkonahkainen, muutenkin ujostuttaa uikkari päällä heilua julkisesti saati jos olen näin valkoinen nahaltani:(

Apua!!

-5pvän kuluttua etelänlomalle-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista hyvälaatuista itseruskettavaa, mutta muista, ettei se suojaa yhtään palamiselt. Eli suojakertoimet valkoisen ihon mukaan.

Vierailija
2/5 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what, olet vaalea vaan ihan reilusti. Tai sitten ruiskutusketukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun makaat stringit jalassa aurinkoa ottamassa nyt 5 päivää. Jos se paistaa. Tai sitten turvaudut itseruskettavaan , joka voi olla aika riskialtista. Kyllä sä siellä etelässä sitten väriä saat. Eikä ketään oikeasti lomalla kiinnosta miltä muut näyttää bikineissä.

Mulla vähän sama ongelma, muuten olen melko ruskea, mutta takapuoli ja reidet ruskettuu huonommin ja ovat siis valkoisemmat kun muu kroppa.

Vierailija
4/5 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI sun tarvi siellä etelässä olla kun ekana päivänä puoli tuntia persposket paljaana rannalla niin sitten on tullut jo tarvittava rusketus. Muistat vaan ruskettaa itses myös etupuolelta, ettet ole toiselta puolelta valkoinen ja toiselta ruskettunut. Loppuajan voit laittaa aurinkorasvaa.

Vierailija
5/5 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää itseruskettavaa jos asia tosiaan vaivaa. Ei kannata viimeisenä päivänä Suomessa laittaa, jos joku meneekin hiukan pieleen.

Ja pakko hohottaa viestille 3: ruiskutusketus? :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi