Stringeissä uimarannalle?
Tahtoisin hieman päivetystä pakaroille, liekö sallittua?
Kommentit (28)
Minä taas ajattelen, että minkän ikäinen nainen, oli sitten 20 tai 70, ei halua pukeutua itselleen epäedullisiin ja epäsopiviin vaatteisiin. Ei tällä ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa.
Veikkaan, että stringibiksunaiset e ole katsoneet itseään pelistä takaapäin, eivät oikeasti tiedä, miltä näyttävät.
Joo, luulenpa että rannoilla stringeissä kulkevat saattaisivat järkyttyä, jos näkisivät itsensä takaa päin... Armoton aurinko paljastaa kaiken selluliitin, ja sitä on kyllä joka ikisellä.
Meillä ollut kotipihalla monena päivänä nainen string bikineissä ja tykkään näystä ja seksyistä rajoista!!
Ei toi mun mielestä kamalan näköistä ole vaikka nytkin parhaillaan nainen on rannalla stringit päällä lastensa kanssa
Ai miksei sellasia sais/vois olla rannalla??
Kyllä stringit saavat miehen käyrän nousemaan vaikka olisi ikäihmisellä päällä ja peppu latta. Kyllä se vaan naiset säväyttää niin että jopo keulii.
mies
On se sallittua, mutta todella tyhmän näköistä. Etkö voi pyllyillä omalla pihalla tai parvekkeella?
No ei mielellään stringeissä yleisille paikoille.
2, Ajattelin nauttia Suomen kesästä
Tottakai voi mennä stringeissä, mutta kestä ne naurut mitä saat. On se vaan niin hauskannäköistä. Mille rannalle olet menossa? Jos ulkomaille, niin siellä niitä näkyy vaikka kuinka paljon ja ihmiset ovat tottuneempia niiden näkemiseen.
3, Mitäpä tuota naruhärpäkettä pitämään, ilman vaan
Suomalaiset eivät sittenkään ole tottuneet näkemään paljaita pyllyjä, vaikka saunomiskulttuuristaan kuuluisia
Hih, kyllä minun puolesta!! Hieman voi hilpeyttä herättää, mutta tuskin se mitenkään kiellettyä on! Itse voisin kuvitella laittavani paljastavammat bikinit jonnekin eksoottiselle rantalomalle, jos pakarani olisivat timmimmät ja selluliitittomat. Olen hoikka, mutta pyllyni on melko pehmeä ja pikkasen selluliittiakin siinä näkyy...
Voiko olla seksikkäämpää näkyä kuin paljaat pakarat
Pari kertaa olen nähnyt naisen stringibikineissä. Molemmilla kerroilla lähinnä myötähäpeää olen kokenut ja äkkiä kääntänyt katseen pois. Naiset olivat plösähtäneitä nelikymmppisiä, peppukin tosi lauta. Noloa.
Eilen oli sieravuoren uimarannalla nainen lastensa kanssa stringbikineillä...
En kans. Vaikka olikin kroppa aika hyvässä kunnossa mut silti. Miehet sen takaa käveli ku oli mennyt kulkuväylän viereen
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 21:30"]
Pari kertaa olen nähnyt naisen stringibikineissä. Molemmilla kerroilla lähinnä myötähäpeää olen kokenut ja äkkiä kääntänyt katseen pois. Naiset olivat plösähtäneitä nelikymmppisiä, peppukin tosi lauta. Noloa.
[/quote] Ei tarvitse tuntea myötähäpeää, sillä nelikymppisillä on niin hyvä itsetunto, etteivät välitä enää mitä muut ajattelevat, nauttivat vaan.