Kuinka pian eron jälkeen aloit deittailla?
Ja millainen edellinen suhde oli?
Nyt olisi mahdollisuus ja tavallaan kiinnostaisikin, mutta nautin tästä vapaudesta! Ihanaa kun pystyy hengittää ja tuntee elävänsä.
Kommentit (14)
Niin hyvä suhde oli että vähän ennen eroa.
1,5 vuotta erosta ja olen nettideittisivulla. Ketään en ole vielä tavannut. Ei kans jotenkin kiinnosta sit kuitenkaan, vaikka välillä on kova läheisyydenkaipuu. Mut se riskin määrä ajautua johonkin huonoon säätöön tai suhteeseen.. plaah.
Vuosi. Kolmannella deitillä kolahti, ja yhdessä nyt vuosia.
Vierailija kirjoitti:
1,5 vuotta erosta ja olen nettideittisivulla. Ketään en ole vielä tavannut. Ei kans jotenkin kiinnosta sit kuitenkaan, vaikka välillä on kova läheisyydenkaipuu. Mut se riskin määrä ajautua johonkin huonoon säätöön tai suhteeseen.. plaah.
Yksinäisyys todellakin voittaa olon huonossa suhteessa. Ei usko ennen kuin kokee. Erosta pari vuotta, enkä vielä ole uskaltanut sitoutua.
Avioliitosta kun erosin niin aloin treffailla heti kun erosta päätettiin, jo ennen kuin eroa haettiin. Emme olleet koskeneetkaan toisiimme viiteen vuoteen, olin aika pahassa puutteessa.
Ekan eron jälkeen aloin noin vuoden kuluttua. Nyt uusimmasta erosta on 1,5 vuotta enkä ole aloittanut vielä deittailua.
Minulla on ura-asioissa paljon isoja muutoksia läpikäytävänä, mahdollisesti jopa alan vaihto ja opiskelemaan lähteminen. Koin, että parisuhteen rakentaminen häiritsi tätä muutosprosessia aivan liikaa. Mies yritti koko ajan painostaa minua luopumaan koko urasta, ja välillä oli houkutus tehdäkin niin, että olisin saanut olla hetken rauhassa painostukselta.. Ei siis kovin onnistunut suhde tältä osin. Nyt en halua ottaa enää mitään riskejä ennen kuin olen urallani siellä missä haluankin olla.
Parin vuotta erosta tapailin hetken aikaa yhtä miestä, mutta ei sitä jaksa. Sinänsä ok, mutta tuntui vain yhdeltä lisähommalta muutenkin kiireisessä arjessa.
Ja viihdyn oikein hyvin yksin. Sitten voisi tietty olla eri juttu, jos jonkun kanssa todella kolahtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin hyvä suhde oli että vähän ennen eroa.
Sama ja silti haluaisi minut takaisin, joten tietää itsekin kumpi aiheutti enemmän kärsimystä. Syytön ei ole kukaan, ei se petettykään aina ole.
Heti, mutta se oli vain ajankulua. Sitten miehet alkoi tuntua työläältä ja lopetin.
Olen aina ollut erin jälkeen vuosia yksin. Nyt 7 vuotta etosta, tässä väkissä yksi muutaman kuumauden juttu, siitäkin jo 2,5 vuotta. En uskoettä mitään tulee ainakaan seuraavaan viiteen vuoteen jos silloinkaan.
Latasin tinderin seuraavana päivänä erosta. Oltiin tehty eroa kolme vuotta, etäsuhde vielä. Viikon päästä oli ekat treffit. Kahden kuukauden päästä olin uudessa parisuhteessa (ei ollut eka treffikumppani). Tämä parisuhde on kestänyt nyt 5 vuotta eikä näy loppua.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitosta kun erosin niin aloin treffailla heti kun erosta päätettiin, jo ennen kuin eroa haettiin. Emme olleet koskeneetkaan toisiimme viiteen vuoteen, olin aika pahassa puutteessa.
Exä teki saman, vaikka ei joutunut kärsiä läheisyyden puutteesta. Oli raskasta asua yhdessä ja olla kotona, kun toinen oli yötä myöten treffeillä. Vei loputkin hyvät muistot koko suhteesta.
Erosta kolme kuukautta ja olen alkanut kaivata ihmistä rinnalle. Tuntuu taas siltä, että olisi rakkautta jaettavana. Aiemmin tuntui, ettei olisi mitään annettavaa toiselle.
.