Gynejen kommentit?
Millaisia kommentteja olette saaneet kun olette käyneet gynellä? Esim. onko kommentoitu ulkomuotoa, ominaisuuksia, muuta ? Kertokaa.
Mulle on gynet usein kommentoinu että vaikea löytää "sopivaa kohtaa"..? Kaikki ei ole kuitenkaan näin kommentoinut. Sekä yksi gyne kommentoi reiden ihoa (muutama haalistunu raskausarpi, kysyi onko paino jojoillut)
Kaveri kertoi että hänelle kommentoitu alapään ulkonäköä usein, kuulemma monta kertaa kehuttu ja sanottu että pieni alapää.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin lääkäri kehaisisi miehelle, miten nätti penis ja siisti alapää hänellä on. En todellakaan usko! Mutta naisen pitää olla silmää miellyttävä myös alakerrasta. Ilmeisesti. Ja vielä ällöttävästi sitä kommentoidaan potilaalle.
Mutta kun se lääkärin siisti ja nätti tarkoittaa sitä, että limakalvot on kunnossa, ei ole värimuutoksia, jotka esim. viittaisivat syöpää, ei näy muitakaan tulehdusmuutoksia. Se kertoo lääkärille tärkeän havainnon, se ei ole mikään missikisa kuvaus.
Kiveksien koko kirjaukset viittaa yleensä siihen onko itse pilannut aineilla testo tuotannon vai ei. Jos on kookkaat niin tietää sen vähäisen teston johtuvan ihan muista kuin aineiden käytöstä.
Että kyllä se kivesten koko on hyvä kirjata jos on tullut testosteroni ongelmista puhumaan :)
Älkää selittäkö. Miksei se lekuri sano sitten, että limakalvot kunnossa tms.?Vaan NÄTTI! SIISTI!
Ällöä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin lääkäri kehaisisi miehelle, miten nätti penis ja siisti alapää hänellä on. En todellakaan usko! Mutta naisen pitää olla silmää miellyttävä myös alakerrasta. Ilmeisesti. Ja vielä ällöttävästi sitä kommentoidaan potilaalle.
Mutta kun se lääkärin siisti ja nätti tarkoittaa sitä, että limakalvot on kunnossa, ei ole värimuutoksia, jotka esim. viittaisivat syöpää, ei näy muitakaan tulehdusmuutoksia. Se kertoo lääkärille tärkeän havainnon, se ei ole mikään missikisa kuvaus.
Nätti ei ole mikään lääketieteellinen termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Siisti' ehkä. 'Nätti' ei kuulu asialliseen potilaskertomukseen missään kontekstissa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää selittäkö. Miksei se lekuri sano sitten, että limakalvot kunnossa tms.?Vaan NÄTTI! SIISTI!
Ällöä on.
siksi kun on nopeampi kirjata nätti//siisti kuin koko litania kaikista niistä seikoista, jotka muodostavat yhdessä sen nätin ja siistin. koita itse laajentaa omaa näkökantaasi ja ymmärtää, että nätti ja siisti eivät ain ole seksuaalissävytteisiä sanoja. kakkukin voi olla nätti ja siisti, mikä kertoo siitä, että siinä on kaikki kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Kiveksien koko kirjaukset viittaa yleensä siihen onko itse pilannut aineilla testo tuotannon vai ei. Jos on kookkaat niin tietää sen vähäisen teston johtuvan ihan muista kuin aineiden käytöstä.
Että kyllä se kivesten koko on hyvä kirjata jos on tullut testosteroni ongelmista puhumaan :)
¨kivesten koko voipi myös viitata siihen ettei ole tyhjennystä tehty vähään aikaan.
Kun nenäonteloani laajennettiin knk-lääkäri kirjoitti epikriisiin sairaalasta lähtöpäivänä, että limakalvot nätit ja siistit, ei verenvuotoja.
En edes viitsi kertoa kaikkea... olen deittaillut gyneä vähän aikaa... 😅
Vierailija kirjoitti:
Käski mum etsiä itelleni miehen.
Sama täällä. Eikö se ole jokaisen yksityisasia, haluaako olla parisuhteessa vai ei?
Ettei vaan ap ole mies joka nyt näitä lukee ja tumputtaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Emätin tiukka ja lihakset sisäpuolella jännittyneet, voisin kuulemma hyötyä hieronnasta. Ihan asiallinen ja nainen, mutta jäi silti epäselväksi kuka ja miten sitä hierottaisiin.
Täh?! 😱
"Siro kohtu".
Ensimmäistä kertaa kuparikierukkaa laitattamassa. Tai no tavallaan kolmatta, koska kaksi ensimmäistä tuli ulos/vääntyi viikon sisään laitosta, kun ei mahtunut kohdussa olemaan. Mutta ekaa erää kuitenkin. Kolmas asennettu oli markkinoiden pienin, ja se mahtui olemaan tässä sirossa kohdussa 😅
Vierailija kirjoitti:
”Onpas sulla kaunis kohtu”
gyne kerran kommentoi minulle ultruksen aikana, että jestas miten nättejä munarakkuloita. taisin sanoa siihen että häh? Ja gyne selitti, että kun harvoin näkee, että vaikka kaikenmalliset munrakkulat on ihan normaaleja, niin aina kun näkee jotain harvianisepaa, niin se herättää ammatillisesti. gyne oli minulle tuttu lapsuudesta asti (äitini kaveri), joten uskalsi varmasti siksi olla monisanaisempi, kun tiesi etten ala mielikuvitteleman mitään tai ymmärtämään väärin.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kehuu alapäätä? Hyi hitto.
Ainahan noi sanoo sitä kauniiksi tai nätiksi.
Emätin tiukka ja lihakset sisäpuolella jännittyneet, voisin kuulemma hyötyä hieronnasta. Ihan asiallinen ja nainen, mutta jäi silti epäselväksi kuka ja miten sitä hierottaisiin.