Mitä tekemistä Turussa noin tunnin ajaksi
Perjantaina klo 17.30 - 19. Keskustassa. Aikuisille siis, ollaan menossa syömään klo 19, Mutta olemme kaupungissa jo klo 17.30
Kommentit (21)
aruajoen rassassa on myös erilaisia patsaita. On ihan miniatyyrijeä, on isompiakin. Näidenmukaan voi sitten kävellä "patsaskävelyn".
Taidemuseo on auki seitsemään asti.
No ei kerrassaan mitään. Ja se on olevinaan Suomen suurimpia kaupunkeja.
Anteeksi, mutta oli pakko linkata tähän eräs Turku-teksti paitsi aloittajan avuksi (ei ehkä toimi juuri tuohon ajankohtaan 'vain tunniksi' mutta ken tietää) sekä erään vastaajan takia, joka väitti ettei Turussa ole mitään. Näitä on muitakin hyviä tekstejä, mutta kuitenkin. Turussa on paljon kaikkea. Itse istuisin rannassa :)
http://hellipippanen.blogspot.fi/2013/06/turku-turisteille-tiedoksi.html
Menette Hansaan ja pyöritte siellä liikkeissä sen aikaa. On Turussa kaikenlaista museota ja muuta, mutta ette te siitä kauemmaksi tai johonkin erityiseen ohjelmanumeroon ehdi noin lyhyessä ajassa.
Ette mitään se on ihan Persläpi paikka!
Mistä suunnasta tulette (päärautatieasemalta? laivalta?) tai oletteko autolla liikenteessä? Komppaan Aboa Vetusta, se on kiva pieni museo, ja hyvin tehtävissä noin tunnissa ilman että tulee kiire. Mutta jos olette jalkaisin liikkeellä ja lähdette ihan keskustan toiselta puolen rautatieasemalta liikkeelle, niin ette ehkä sinne tallusta. Jokivarsi on kaunis ihan sellaisenaan, pienet aperitiivit jossain joenrantapaikassa?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 18:56"]
Mistä suunnasta tulette (päärautatieasemalta? laivalta?) tai oletteko autolla liikenteessä? Komppaan Aboa Vetusta, se on kiva pieni museo, ja hyvin tehtävissä noin tunnissa ilman että tulee kiire. Mutta jos olette jalkaisin liikkeellä ja lähdette ihan keskustan toiselta puolen rautatieasemalta liikkeelle, niin ette ehkä sinne tallusta. Jokivarsi on kaunis ihan sellaisenaan, pienet aperitiivit jossain joenrantapaikassa?
[/quote]
bussi tulee melkein kauppatorille. Mietin juuri, että ehtiikö tunnissa aboa vetuksen kiertämään läpi. Ap
Nainen voi tulla hoitoon luokseni. Mies odottaa kadulla. Punaiset posket takuu.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 18:44"]
Anteeksi, mutta oli pakko linkata tähän eräs Turku-teksti paitsi aloittajan avuksi (ei ehkä toimi juuri tuohon ajankohtaan 'vain tunniksi' mutta ken tietää) sekä erään vastaajan takia, joka väitti ettei Turussa ole mitään. Näitä on muitakin hyviä tekstejä, mutta kuitenkin. Turussa on paljon kaikkea. Itse istuisin rannassa :)
http://hellipippanen.blogspot.fi/2013/06/turku-turisteille-tiedoksi.html
[/quote]
Mielestäni kyseinen blogiteksti vain vahvistaa kuvaa siitä, ettei Turussa oikeasti ole mitään tekemistä.
t. aiempi valittaja
Ei se bussi tule minnekään melkein kauppatorille, jollette ole jostain Raisiosta tai Kaarinasta. Linja-autoasema on melkoisen kaukana ettekä te siitä minnekään Aboa Vetukseen kipaise noin lyhyeksi aikaa, ei mitään järkeä.
AAAAAAAAAAHHHHHH, mitä teen tunnin??
APuaaa
Miten saan kulutettua kokonaisen tunnin!!??
Keksikää mulle tekmistääh!
Mä en kestääää-äää-äääh!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:09"]
Ei se bussi tule minnekään melkein kauppatorille, jollette ole jostain Raisiosta tai Kaarinasta. Linja-autoasema on melkoisen kaukana ettekä te siitä minnekään Aboa Vetukseen kipaise noin lyhyeksi aikaa, ei mitään järkeä.
[/quote]
bussi tosiaan tulee kinopalatsia vastapäätä kauppiaskadulle, ap. Emme ole raisiosta emmekä kaarinasta
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:14"]
AAAAAAAAAAHHHHHH, mitä teen tunnin??
APuaaa
Miten saan kulutettua kokonaisen tunnin!!??
Keksikää mulle tekmistääh!
Mä en kestääää-äää-äääh!
[/quote]
mikäs sulla on huonosti? Helle?
Melkein joka helvetin bussi tulee kyllä kauppatorille. Miksi kaikkea pitää kyseenalaistaa jos joku sanoo että heidän bussi tulee kauppatorille. Ja kyllä linja-autoasemakin on niin lähellä että voi sanoa lähelle Toria.
Käykää kiertämässä pikkukauppoja ja ostamassa jälkkäriksi karkit jostain keskustan karkkikaupasta. Tai käykää juomassa jossain kahvilassa erikoiskahvit!
Tunti on kyllä niin lyhyt, että ei mitään ihmeitä kerkee tekemään.
Sinne Aboa Vetukseen kerkeette ehkä just ja just. Harmi että se uus kirjastosilta ei ole vielä valmis. Se olis oikeessa kohdassa.
Käykää kirjastossa ottamassa joku lautapelimatsi.
Löytyy ihan Rappakaljasta roolipeleihin.
Mikä raivotauti sullakin on? Siksi pitää kyseenalaistaa, että Kauppatorilla pysähtyy yleensä paikallisliikenteen bussit. On vähän eri asia kuin kaukoliikenne.
Shoppailua? Taidemuseo?
Istuskelua /kävelyä aurajoen rannassa?