taalla joku aina kertoo miten nyppii pinseteilla alapaansakin. olen nyt 4paivaa noin 30min illassa nyppinyt hapykummulta karvoja ja olen vasta puolessa valissa
siis johan ensimmäiset kerkeää kasvaa takaisin kun viimeinen on nyppästy >=/
miten harvakarvaisia naisia te oikein olette jotka nypitte alapään , siis sen etuosan, kolmioalueen
Kommentit (8)
Ai saatana kun sattuu jo pelkkä ajatuskin. Kyllä täytyy jonkin sortin masokisti olla jos tuollaiseen ryhtyy. Eikös epillaattori olisi nopeampi ja kuitenkin yhtä tuskainen kokemus? Miten olisi sokerointi? Itse laiskana ja mukavuudenhaluisena käytän höylää ja vaan myötäkarvaan ettei tule näppyjä.
Eikö kannattaisi ensin vahata enimmät karvat ja ne jäljelle jääneet nyppiä? Ei ole tarkoitus nyppiä koko alapäätä. Vaha vetää karvat juurineen.
Mitäs jos vaan ottaisit rullan pakkausteippiä, teippaat sen kummun haluamaltasi kohdalta. Sit vaan puret hammasta yhteen ja nopea riuhtaisu...! AUTS!!
Itse olen tehnyt tuota viimeiset kuusi vuotta :Ddd välillä kyllä epiloin, mutta karvat kasvaa herkemmin sisään. Ja minulla ainakin epilointi sattuu paljon, paljon enemmän. Nykyään kummulla kasvaa lähinnä hajakarvoja, joita nypin muutamia kertoja viikossa. Olen kyllä harkinnut Kotisokerointiakin! Jos saisi aikaseksi kokeilla sen massan tekoa :)
Voihan tuotakin harrastukseksi kutsua.
uuup eikö löydy apua?