Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Minkä vaatemerkin housut sopivat parhaiten laihalle taaperolle?

Vierailija
28.07.2013 |

Siis legginssit ja muut housut...

Name It:illä on ollut tähän asti sopivan kapeat legginssit, mutta kaipaisin muitakin merkkivinkkejä, sellaisia mitä löytyy noista tavallisista ketjuliikkeistä ja suht halvalla... Monissa housuissa ongelmana on liian löysäksi jäävä vyötärö, koska tällä hetkellä vyötärön ympärys noin 50 cm ja käyttää kuitenkin jo kokoa 86/92...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu Lindexin perus velourhousuja ja h&m:ltä leggareita ja jotkut farkutkin. Legginssejä on myös lyhemmillä lahkeilla niin on niitä pitänyt vielä 86 kokoakin vaikka on jo siirtymässä muuten 98 kokoon. Kun ei mun mielestä niissä oo niin tarkkaa mihin lahje loppuu kun muuten ovat sopivat.

Vierailija
2/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espirit, polar O pyret niistä löytyy kapeita pitkäraajaisillekin malleja. Itse käytin lapsellani henkseleitä ja ostin housuja joissa on käännetyt lahkeet. Kääntää lahkeet suoraksi, saa sen tarvittavan pituuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HenkkaMaukalla on pieniä kokoja.

Vierailija
4/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä merkillä niin väliä. Tärkeintä on, että housun vyötärö on säädetävissä. Olen esim. Seppälästäkin löytänyt ihan hyvät sammarit, joissa oli sellainen nappi-kuminauhakiristys. Toinen vaihtoehto on leveä resori vyötäröllä+kiristysnauha. Näitä on muistaakseni nuo Kappahlin velourhousut. Marketeistä en muista tuota yhdistelmää löytäneeni farkuissa, mutta collegehousut kylläkin Citymarketista, jotka kävi päälle.

Trikoissa olen suosiolla itse ompelukoneella kaventanut.

Meidän tyttö on edelleen tikku (ikää 8 v.). Ei ole varsinaisesti laiha, vaan lihaksikas ilman mitään ylimääräistä rasvaa, koska harrastaa paljon liikuntaa. Farkut hankitaan jostain halvasta lastenvaateliikkeestä. Tykkää paljon mekoista ja hameista, joita on helpompi löytää myös kapeammalle. Ompelen ja neulon myös hänelle.

Vierailija
5/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edellinen lisää, että pienempänä käytin hänellä suosiolla kokolappua pienempiä vaatteita....

Vierailija
6/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vai tyttö? Jos poika, kokeile ostaa housuja tyttöjen osastolta, ne ovat usein kapeampaa mitoitusta. Mutta niissä on tietysti melkein aina jotain kukkabrodeerauksia tai perhossstrassikoristeluja.

POP:lta olen löytänyt oikein hyviä housuja ja hameita, joissa on säädettävä vyötärö (kuminauha-nappisäätö)

Vierailija
7/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi kiinnostamaan niin mittasin oman 104cm pojan vyötärön ja näytti olevan 51cm. Meillä on lindexiä, hm, cirafia, naperoa ja varmaan jotain muutakin isoveljen perintöjä, mutta ihan tavallisia merkkejä siis. Pienenä oli tuttaakin. Kaikilla firmoilla (minun kokemuksella) ne mallit vähän vaihtelee ihan vaatekohtaisesti, tarkoituksella tai ilman, että sun tarvitsee kaupassa katsoa sitä vaatetta. Mutta Kinderitit on aina isoja, niitä ei teille kannata ostaa.

Vierailija
8/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaran lastenvaatteet on usein kaposia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän