Minkä takia mulle huudellaan että oon ruma?
Siis oon 25v nainen ja toiset aikuiset tekee tätä. Eikö ne osaa pitää suutaan kiinni ja käyttäytyä! Joskus mun perään puolestaan kuolasi moni. Tiedän että rankka elämä on verottanut, mutta ei kai ihminen kauniista rumaksi muutu jos ei ole ylipainoinen, käy plastiikkakirurgilla, ei ryyppää tai käytä huumeita, ei tupakoi... Luoti otsaan tuollasille jotka huutelee. Päivääkään en ala itseäni rumaksi tuntemaan.
Kommentit (9)
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, sano.
Kuva jakoon, mielellään sellainen missä näkyy tissit.
Jotkut kännissä tai huumeissa huutelee. Kai heiltä lähtee sillon estot. En omastanikaan mielestä ole nyt parhaimmillani, kuten sanoin että rankka elämä verottaa kauneutta, köyhänä ei oo niin hyvin varaa pitää huolta itsestä... ja en mielestäni kasvonpiirteiltäni ole kaunotar, mutta nätti kylläkin.
Ilmeisesti toisilla on sitten erilainen käsitys minusta. Ylä-asteella mua jo kiusattiin ja yksi haukkumasanoista oli ruma.
Mitä jos olenkin oikeasti ruma, mutta en koe oman pääni sisällä niin? Onko mulla oikeus kokea itseni kauniiksi?
Tuttua. En ole ikinä ymmärtänyt tuota ihmistyyppiä. Ei tulisi mieleenkään sanoa tai huudella uppo-oudoille ihmisille että ne on rumia. Kuka jaksaa ylipäätään kiinnittää muiden ihmisten ulkonäköön huomiota?
Ettei vaan ne huutelut tule oman pään sisältä.
Mulle huusi vastaavan kaltainen pönäkkä akka lihavuudesta. Pyysin käymään ja sanoin, et käyvään puntarille. Piti suunsa kiinni, eikä lähtenyt kylään :D
Kuka huutaa ja missä? Tympeää käytöstä.