Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verkkoklinikan PeSu, olitko palstavakio?

Vierailija
27.07.2013 |

Ketä muistat palstalta, haluatko paljastaa oman nikkisi? 

Itse roikuin siellä 2000-luvun alussa tiiviisti, esikoisen ja toisen odotuksen aikaan, kolmosta odottaessa palsta olikin jo lopetettu. kaipailin pitkään sitä hyvää henkeä, mitä täältä aaveelta saa etsiä turhaan..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.. terveisiä Ukolliselta Akalta!

Vierailija
2/10 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukollinen Akka, sut muistan, kirjottelit tosi ahkerasti..

;0)

ap on Hopeinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Muistan teidät molemmat vaikka itse kirjottelin vauvojen puolella...

Vierailija
4/10 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, kukas sinä oot nelkku? Jonkun aikaa minäkin olin vauvoissa, mutta ei se ollu niin kivaa kuin PeSulla, eikä aikakaan riittänyt.

ap

Vierailija
5/10 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla omalla etunimellä+ silloisen sukunimen ekalla kirjaimella... Muutamiin vauvatapaamisiinki osallistuin.

Vierailija
6/10 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve Hopeinen! olen jäänyt koukkuun tänne, vaikkakin täällä on välillä ihan käsittämättömiä vastauksia. Miten elo muuten sujunut? Minulla Ukko on pysynyt ja lapset jäi kahteen. Kaks keskenmenoa kuopuksen jälkeen. Ehkäisyä en ole käyttänyt sen jälkeen kun kuopus täytti 2 v. Laiskat munasarjat, tokas lääkäri. Haaveet lapsilaumasta olen saanut haudata. Muuten on mennyt mukavasti ja tasaista rataa. U.A.

Vierailija
7/10 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan teidät. :-)

Vierailija
8/10 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mitenkään aktiivinen ja viivyin vain vähän aikaa siellä, kun "pääsin" odotuspuolelle yllättävän lyhyellä perhesuunnittelulla ;)

Molempien nikit kuulostavat tutuilta ja verkkikseltä muistan sellaisen kuin Riina, joka kärsi sekundäärisestä lapsettomuudesta ja oli tosi aktiivinen ja hänellä oli mielipide joka asiaan eikä hän epäröinyt kertoa niitä.

Totta on, etä tuolla oli hyvä henki, mutta toisaalta "piiriin" oli aika hankalaa päästä ja olis pitänyt olla kovin aktiivinen kirjoittaja ja aina muistaa kommentoida kaikkien juttuja. Mutta siellä ei oltukaan sillä tavalla anonyymejä kuin täällä.

Vierailija
9/10 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukollisen akan muistan hyvin, joskus miettinytkin mitähän sinne kuuluu. Hauska kuulla!

Vierailija
10/10 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!! Hopeinen kävi nukkumassa välillä.. 

Mulla on kans sama mies edelleen, lapsia 3. Esikoinen eli palstanikiltään Kuu (hopeinen kuu...) täyttää ihan kohta 12v, keskimmäinen täyttää joulun alla 10 ja sit tuo pieni elohiiri on 4v. Itse vanhenen, leviän ja rapistun, kohta 40v mittarissa.. ;0) mutta elämä on ihan mukavaa, vaikka kyllähän potkuja päähän välillä tulee sieltä sun täältä. Peruspilarit on kunnossa, niin ei täs hätää.. 

Terkkuja kaikille PeSu- tutuille!