Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsisikö sinua jos joku luulisi sinua vastakkaisen sukupuolen edustajaksi?

Vierailija
07.08.2020 |

Tai transsukupuoliseksi?

Jos häiritsisi, miksi? Onko sinulle tärkeää, että ihmiset tietävät, onko sinulla kohtu vai kivekset? Vai mitkä seikat koet omassa sukupuolessasi tärkeiksi siten, että haluat muiden ihmisten olevan tietoisia niistä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanha pappa sanoi mulle sukujuhlissa kuulleensa mua takaapäin pojaksi kun mulla on kuulemma niin leveät hartiat, kysyi käynkö bodaamassa :D

En osannut loukkaantua. Ihmetytti minkälaisia poikia pappa tuntee kun mulla oli kuitenkin päällä tyllihame ja korsetti.

Vierailija
22/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsisi mikäli kyseinen tyyppi tekisi jotain hyvää näköä vaativaa josta oma tai läheisteni turvallisuus olisi riippuvainen.

M 190/110

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vanha pappa sanoi mulle sukujuhlissa kuulleensa mua takaapäin pojaksi kun mulla on kuulemma niin leveät hartiat, kysyi käynkö bodaamassa :D

En osannut loukkaantua. Ihmetytti minkälaisia poikia pappa tuntee kun mulla oli kuitenkin päällä tyllihame ja korsetti.

Moderni pappa. Eihän tyllihame ja korsetti kerro nykyään sukupuolesta mitään!

Vierailija
24/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kasvatan lihaksia niin ei ihme vaikka luultaisi mieheksi, itselläni on leveät hartiat ja miehiset kädet.

Vierailija
25/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin ja saattaisin ehdottaa optikolla käyntiä, saa olla melko sokea että mua luulis mieheksi 😂

Vierailija
26/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta kertaa luultu. Ei häiritse, naurattaa lähinnä.

Vierailija
27/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti on luultu. Vaikka olen ihan naisellinen, pitkähiuksinen nainen. Välillä vaan saatan pukeutua aika rennosti ja pistää sotkuiset hiukset nutturalle. Viimeksi pari viikkoa sitten pari lasta tuli pihalla kysymään olenko poika. Vastasin, että en ole ja ne vaan "aijaa sä näytät vähän pojalta". Otan tämmöiset ihan huumorilla. Ei haittaa yhtään.

Vierailija
28/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska olen transsukupuolinen. Ihmettelisin lähinnä tarkkanäköisyyttä. Niitäkin ihmisiä on jotka tajuaa sukupuoleni vaikka en mitenkään ilmentäisi sitä ulkoisesti.

Vierailija
29/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän ihmettelisin, että miksi? Mielestäni näytän varsin naiselta. Haluaisin toki kuulla perustelut voidakseni tehdä asialle jotain.

Vierailija
30/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kasvatan lihaksia niin ei ihme vaikka luultaisi mieheksi, itselläni on leveät hartiat ja miehiset kädet.

Ohisena  Ensiksi minusta on hienoa että on niin miehiä kuin naisia jotka haluavat pitää fyysisestä kunnostaan huolta. - Ja on naisia, jotka eivät kavahda ajausta siitä, etä heidän kroppansa mahd. vääjämättä alkaa saamaan maskuliinisempia piirteitä. - Jota sitten saatetaan ääritapauksissa paikkailla, "keinotekoisesti" takaisin naisellisemmaksi - Pikaisena esimerkkinä body ja bikini fitness kisoihin osallistuvilla naisilla kroppa on ääri tikissä mutta jota se olisi samalla myös naisellinen niinpä rintamukseen saatetaan lisää fylliä,  hiukset pitää pitkinä ja korostaa silmiä ja ripsiä.         

Vaan osaammeko me miehet tai sanotaanko kulttuurimme hyväksyä sen, että miehistä osa alkaa vastaavasti "naisistua" ? 

Uskaltaudunkin väittämään, että se mitltä näyttää tai olla ja toimia ja käyttäytyä, jotta voi tulla kohdatuksi naisena omaa laajemman kirjon eri vaihtoehtoja kuin vasaavasti se miten "esiintyä" e. näyttää tai olla sekä toimia että käyttäytyä (jne) ja olla vakavasti ja yleisesi hyväksytty mies.

Ei tässä kehityksessä sinänä ole mitään pahaa tai tuomittavaa. Ehkä eniten yllättää sen nopeus. Ei ole monaa vuosisataa kun naisen rooli/ oliva paljon ahtaampia kuin miesten. Ja paikoin edelleen on vallalla hyvinkin ahaa sukupuoliroolit.. Valitettavasti.     

Vierailija
31/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se minua liikuttaisi, jos kyseessä on vieras ihminen?

Hän olisi dementikko, sairas tai jäl keenjäänyt.

Se ettei erota ihmisen sukupuolta on näkyvä merkki pitkälle edenneestä alzheimerista.

Vierailija
32/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se minua liikuttaisi, jos kyseessä on vieras ihminen?

Hän olisi dementikko, sairas tai jäl keenjäänyt.

Se ettei erota ihmisen sukupuolta on näkyvä merkki pitkälle edenneestä alzheimerista.

Öö. Mistä tämän sukupuolen oikeastaan lopulta erottaa, jollei pääse vaikka toisen genitaaleja näkemään... Kyllä minä uskon ja luulen erottaneeni useimmiten kuka tai kekä vastaan tulevista tai muuten vain näkemistäni ihmisisä on naisia ja ketkä miehiä mutta jäin miettimään, että mistä näin oikeastaan päättelen ja tulen ns. tietoiseksi... Ehlä minä sitten olen vain jälkeenkääny koska en osaa suoralakädelä vasa muuta kuin sisäärakentuneiden ennakkoluulojen perusteella. -Tosi vakuutava peruste/et, vai mitä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän