Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsisikö sinua jos joku luulisi sinua vastakkaisen sukupuolen edustajaksi?

Vierailija
07.08.2020 |

Tai transsukupuoliseksi?

Jos häiritsisi, miksi? Onko sinulle tärkeää, että ihmiset tietävät, onko sinulla kohtu vai kivekset? Vai mitkä seikat koet omassa sukupuolessasi tärkeiksi siten, että haluat muiden ihmisten olevan tietoisia niistä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea kuvitella että joku voisi niin luulla. Olen kasvoiltani ja vartaloltani niin naisellinen. Luultavasti ihmetyttäisi ja ehkä huvittaisi.

Vierailija
2/32 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu eikä ole häirinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ajattelisi että onko manboobsini tosiaan jo niin pahat. Lienen kuitenkin sen verran kirveellä veistetyn näköinen naamasta, etten pidä todennäköisenä kenenkään erehtymistä sukupuoleni suhteen. Kyllähän se ehkä kuitenkin hilpeyttä herättäisi enemmän kuin harmitusta.

Vierailija
4/32 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi.

Vierailija
5/32 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lyhyt siro kroppani on niin naisellinen ettei voi erehtyä vaikka jäisi meikkaamatta. Ja pitkät hiukset siihen päälle.

Jos joku sanoisi jotain muuta kyllä lentäisi jokeen sen jälkeen. Miehet on miehiä ja naiset naisia kyllä sen näkee vaikka olisi pitkäkin nainen. Naisen perus ruumiinrakenne on lihavanakin naisellinen ja lihavalla miehellä miehekäs.

Vierailija
6/32 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisin. Olenko tosiaan niin ruma, että minua voisi luulla mieheksi. Alkushokin jälkeen alkaisin varmasti tehdä jotain ulkonäölleni.

Vierailija
7/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttyisin. Olenko tosiaan niin ruma, että minua voisi luulla mieheksi. Alkushokin jälkeen alkaisin varmasti tehdä jotain ulkonäölleni.

Entä jos joku luulisi sinua hyvännäköiseksi mieheksi?

Vierailija
8/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tisseillä alkaisin varmaan nauramaan jos joku luulisi mieheksi :D

Vierailija
9/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu turhan toiston vuoksi. Tätä käsiteltiin jo cis-nainen -ketjussa pari viikkoa sitten.

Vierailija
10/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, huvittaa vain. Säännöllisesti minua luullaan naiseksi, vaikka olenkin tukeva mies. Kai se on tämä babyface.

Vierailija
11/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta olisi jos joku ei pitäisi minua ihmisen näköisenä. :(

Vierailija
12/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vähän aikaa sitten pikaisesti kaverin kaverin ja pidin paljon hänen kanssaan keskustelemisesta. Lopuksi tiemme erkaantuessa sanoin hänelle hänen olevan "hyvä äijä", mutta kaveri sitten sanoi, että, hän olikin NAINEN! On kuitenkin lesbo ja otti imarteluna kuulemma sen hyvä äijä-heittoni, kun pyysin kaveria pahoittelemaan.

M35

Vierailija
13/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä vartalonkaarilla voi luulla mieheksi tai pojaksi vaikka hoikka olenkin. Hieman ihmetyttäisi.

Vierailija
14/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu enkä vetänyt hernettä nenään. Minulla on miesmäiset kasvot ja vartalo suora pötkylä, joten ihan ymmärrettävä sekaannus.

Vierailija
15/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, häiritsisi.

Ei niinkään mun puolesta - näitä rintoja ja kurveja kun on todella vaikea kuvitella miehelle😀- vaan sen katsojan puolesta, että mitä muuta on mahtanut nähdä väärin.

Vierailija
16/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin käyntiä optikolla jos joku erehtyy tätä ulkomuotoa pitämään vastakkaisena sukupuolena. Muuten aika sama mitä kaikenmaailman kahelit kuvittelee. 

Vierailija
17/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun partani on ajamatta kolmatta lomapäivää putkeen, niin olisin yllättynyt, jos joku nyt pitäisi minua naisena. Mutta muuten "hmm" kai tuo riippuisi missä näin luulisi. On kovin vähän asioita, jotka minusta olsiivat riippuvaisia sukupuolestani. - Mikä sellainen olisi? - Joten kai sitten joku voi luulla minun olevan nainen(kin). Siihen, että olen nais-mainen mies kun saattaa varmaa riittää jollekin se, että laitoin päälleni punaiset farkut....-  Vähän samaan tapaan kun joku mies kertoi joskus täällä, että häntä oltiin (ns.)  homoteltu, kun hän oli sonnustautunut "homomaiseen"-nahkatakkiin.    

Vierailija
18/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin vähän aikaa sitten pikaisesti kaverin kaverin ja pidin paljon hänen kanssaan keskustelemisesta. Lopuksi tiemme erkaantuessa sanoin hänelle hänen olevan "hyvä äijä", mutta kaveri sitten sanoi, että, hän olikin NAINEN! On kuitenkin lesbo ja otti imarteluna kuulemma sen hyvä äijä-heittoni, kun pyysin kaveria pahoittelemaan.

M35

Ja lisään vielä tähän, että hänen kutsumanimensä hämmensi myöskin soppaa. En nyt sano oikeaa nimeä, mutta se oli tyyliin Emppu, ja joka on omassa elämässäni tullut vastaan vain miehillä.

Vierailija
19/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama mitä ihmiset luulee, ei haittaa. Saattaisin ihan kurillani olla paljastamatta totuutta. WTF? Pertti olikin Pernilla, whaaat.. 😁

Vierailija
20/32 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ärsyttäisi-

Mutta tuskin. Miehetkin nostaa kyynerpäänsä hartioiden tasolle että niilläkin ois leveät hartiat mua nähdessään.

Ja kasvotki kantti kertaa kantti ku kivestä hakatut.

Sen verran miehekkään näköinen ettei pillereillä olevia naisia kiinnosta ollenkaan. Pillerittömät sensijaan kuhertelee taustalla josko huomaisin heidät. Useammin päältä ja pois olevat naiset taas täysin hämillään ku muistavat toisen minut mutta vastaavasti sitten olen joko ihan inhottavan yök tai seksikkäin ikinä. Enkä itse oikein jaksa tuota vuoristorata-reaktota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan