Suosittele hyvää EPILAATTORIASI
Olen omistanut yhden kultaisell 90-luvulla ja elävänä mielessä on vieläkin epiloinnin aiheuttama tuska. Tässä sen jälkeen on tullut kaksi lastakin synnytettyä luomuna, mutta jostain syystä se epiloinnin tuska on paremmin mielessä kuin noiden synnytysten kivut.
Onko niin, että epilaattori voi nykyään olla tehokas ja suht' hellä. En ole erityisen kipuherkkä (mm. sääret, bikinilinjan ja kainalot voi. Hvin vahata). Haluaisin vaihtaa tion vaivalloisen vahan kanssa läträämisen epilointiin, jos joku vinkkaa oikeasti hyvästä koneesta. Hinnalla ei ole niin väliä eli etsin ensisijaisesti hyvää laitetta.
Kommentit (6)
Itselläni on muutaman vuoden vanha Philips ja se on ihan tuskanen laite. Ei niinkään se et epilointi hiukan sattuu, mutta siitä on jatkuvasti akku loppu ja latausaika on eeppinen. Ja sillä ei saa siistiä jälkeä vaikka kuinka hinkuttaisi niin muutama karva on aina jossain jäljellä.
Useemmin sheivaan, koska se toimii!
mä kans sheivaan. mulla braunin ja aina jää muutamia karvoja, elikkä sheivaten saan sileemmän tuloksen. ja epilaattori sattuu niin helvetisti
Epilointi on turhaa. Epilaattorit ovat turhakkeita. Luoja on luonut meidät karvaisiksi, joten olkaamme sitten luonnollisia. Karvattomuus on ihmisen keksintö, miesten epäluonnollisten, itsekkäiden halujen tulosta :(
Epiloinnin paras puoli on että se heikentää karvan kasvua pysyvästi.
Olen epiloinut 20v, ja nyt muinoin karvaiset nilkkani ovat talvellakin karvattomammat kuin reidet joita en ole epiloinut.
Tarkkoja malleja en muista, mutta yksi Philips on ollut ja nyt on viidettä vuotta Braun. Ostan vain verkkokäyttöisiä, koska lataaminen on yli kykyjeni ja haluan hoitaa homman hitaasti, samaan aikaan palstaillen. :) Eli piuha seinään ja surruttelemaan.
Seuraava epilaattorini on varmaankin sellainen jota voi käyttää kylvyssä.
Eli päättelen, ettei tekniikka tällä saralla ole kehittynyt kovin järisyttävästi. Voisin kyllä ostaa tuon Braunin kokeeksi. Eihän laite paljoa maksa. Ja minäkään en katso ladattavaa mallia. Sen kerran kun ajele , voin istua verkkovirran äärellä. Muistelen, että silloin 90-luvulla kans harmittelin, että epilaattorilla sai kihnuttaa monta kertaa samasta kohtaa ja eri suunnista, että kaikki karvat läksivät.
Ap
Itselläni on muutaman vuoden vanha Philips ja se on ihan tuskanen laite. Ei niinkään se et epilointi hiukan sattuu, mutta siitä on jatkuvasti akku loppu ja latausaika on eeppinen. Ja sillä ei saa siistiä jälkeä vaikka kuinka hinkuttaisi niin muutama karva on aina jossain jäljellä.
Useemmin sheivaan, koska se toimii!