Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ollut epäonnistunein baari-iltanne?

Vierailija
07.08.2020 |

Ei välttämättä pelkkiä kännimokia. Missä, miten ja miksi olette pettyneet raskaasti iltaanne?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä oli seitsemän naisen jengi. Kaikki muut heistä joko pokattiin tuon baari-illan aikana tai varatut heistä lähtivät kotiin miestensä luo paitsi minä. Tajusin jälleen kylmän faktan, että olen ihan hirveän näköinen nainen enkä tule koskaan saamaan miestä. Itkin varmaan kaksi tuntia tuon illan päätteeksi kun pääsin kotiin enkä käynyt baareissa pitkään aikaan tuon kokemuksen jälkeen. Tuosta nyt viisi vuotta aikaa ja edelleen ikisinkkuna elelen. Noista ajoista lihonutkin yli 30 kg. Baareissa en enää käy, en kestä sitä yksinäisyyden tunnetta joka mut valtaa aina baari-illan jälkeen kun en taaskaan ketään saanut.

Ajatelkaa jos miehet luovuttaisivat yhtä helpolla?

Yksi baari-ilta ilman seuraa ja mies lihottaisi itsensä 30kg :D

Yksi baari-ilta? Olen käynyt baareissa 18-vuotiaasta asti 26-vuotiaaksi asti ja tuona aikana mua lähestyi YKSI mies. En lihonut 30 kiloa myöskään tuon YHDEN baari-illan takia vaan tiesitkö että masennus ja varsinkin masennuslääkkeet aiheuttavat lihomista ja kun vietät 31 vuotta yksin ainoana mieskokemuksena tuo YKSI lähestyminen, sitä helposti masentuu ja joutuu syömään lääkkeitä. Mutta kiitos empatiastasi!

Vierailija
22/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä oli seitsemän naisen jengi. Kaikki muut heistä joko pokattiin tuon baari-illan aikana tai varatut heistä lähtivät kotiin miestensä luo paitsi minä. Tajusin jälleen kylmän faktan, että olen ihan hirveän näköinen nainen enkä tule koskaan saamaan miestä. Itkin varmaan kaksi tuntia tuon illan päätteeksi kun pääsin kotiin enkä käynyt baareissa pitkään aikaan tuon kokemuksen jälkeen. Tuosta nyt viisi vuotta aikaa ja edelleen ikisinkkuna elelen. Noista ajoista lihonutkin yli 30 kg. Baareissa en enää käy, en kestä sitä yksinäisyyden tunnetta joka mut valtaa aina baari-illan jälkeen kun en taaskaan ketään saanut.

Kuinka monta suoraa aloitetta teit kyseisen illan aikana ja minkälaisille miehille?

En lähestynyt ketään kuten ei kukaan muukaan kanssani olleista naisista, kuten sanottu heidät ISKETTIIN. Minulle ei tullut juttelemaan kukaan. Mua on isketty 31 ikävuoteni aikana tasan kerran baarissa ja tämäkin tapahtui suht isossa kaupungissa. Omassa kotikaupungissani mua ei ole ikinä lähestynyt yksikään mies, kavereitani kyllä, usein.

Jep. Itse olen tehnyt lukemattomia aloitteita kaikenlaisille miehille, ilman tulosta, ja sekään ei poista sitä tosiasiaa että ystävieni ei tarvitse mitään itse tehdä. He vain istuvat ja miehet tulevat tyrkyttämään juomia, puhelinnumeroita ja itseään. En ole hirviö siksi että toivon että kerran elämässä haluaisin jonkun huomaavan juuri minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi baari-ilta? Kokeilepa 20 vuotta yksinäisiä iltoja. Ja kyllä, olen tehnyt lukemattomia aloitteita hyvin erilaisille miehille. T. Eri joka ei lihonut vaan laihtui yksinäisyydestä ja on silti edelleen ikisinkku.

Minkä arvelet olevan syynä ikisinkkuuteesi?

Hoikat naiset ovat haluttuja.

Vierailija
24/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähtenyt yksin baariin. Kantapaikassani on yleensä aina tuttuja ja seuraa löytyy, mutta sinä iltana ei ollut ketään, eikä kukaan tuntematonkaan välittänyt jutella kanssani. Oli aika ankea fiilis ja päätin lopulta, että nyt käyn vielä wc:ssä ja sitten lähden kotiin nukkumaan. No, kävin vessassa ja olin jo menossa kohti ulko-ovea, kun joku tuli koputtamaan olkapäähäni. Ilostuin, kun kerkisin jo ajatella että joku tuttava on sittenkin liikenteessä. Käännyin ja koputtaja olikin tuntematon nainen, joka ilmoitti, että kenkäni korkoon oli jäänyt kiinni pitkä pala vessapaperia. Se oikein kruunasi koko illan.

Vierailija
25/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen baari-ilta joka on vietetty selvin päin. Kännissä saa sentään aina edes rumia naisia iskettyä.

Vierailija
26/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin laivassa hyttiin 4 muun miehen kanssa. Heräsin aamulla käytävältä ja löysin ihmeenkaupalla omaan hyttiini. Peräsuoli ja vagina oli täynnä verta ja spermaa. En tiedä vieläkään mitä tapahtui yökerhon jälkeen.

Vierailija
27/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean pahoja ei oo ollut, aina mueliala jäänyt plussalle illasta. Yksi ärsyttävä oli, kun menimme kaverin kanssa hänen vanhaan kotikaupunkiinsa yöksi. Olin ajatellut, että kierrellään paikkoja, kaunis kesäkaupunki, käydään syömässä, terasseilla...

Jumahdimme heti majapaikasta lähdettyämme pieneen lähiöbaariin, jossa kaveri oli viettänyt opiskelijana aikaa. Paikka oli täynnä paikallisia, terassille ei mahtunut, joten istuimme sisällä tunkkaisessa baarissa kaverin muistellessa vanhoja tuttujensa kanssa. Keskusteluun oli vaikea osallistua, kun puhuivat vanhoja juttuja, lähinnä vaan pyysin kertomaan tarkemmin tai selittämään taustoja. Siellä meni sitten koko yö, jurrissa nukkumaan ja seuraavana päivänä junalla kotiin.

Vierailija
28/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus olen ollut niin humalassa, että olen vaan itkenyt ja yrittänyt oksentaa vessassa huonoa oloa. Mutta ehkä kuitenkin epäonnistuneemmaksi lasken ne kerrat, kun on vaan lähtenyt surkealla fiiliksellä pois. En ole erityisen sosiaalinen ja olen ujo, joten seurasta riippuen joskus on tullut niin ulkopuolinen ja yksinäinen olo keskellä täyttä yökerhoa, että kun on tullut kotiin niin on itkettänyt.

Vierailija
29/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyin laivassa hyttiin 4 muun miehen kanssa. Heräsin aamulla käytävältä ja löysin ihmeenkaupalla omaan hyttiini. Peräsuoli ja vagina oli täynnä verta ja spermaa. En tiedä vieläkään mitä tapahtui yökerhon jälkeen.

Kuulostaa keski-ikäisen miehen kirjoittamalta seksifantasialta.

Vierailija
30/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. On hirveää kun tajuaa että on niin ruma ettei kukaan mies kelpuuta. Varsinkin baarissa se oikein korostuu, ystäviä ympäriltä isketään kilpaa ja itse saa olla seinäruusuna. Muistan monen monta kertaa, kun olen tullut itkien baarista kotiin. Sitten jossain vaiheessa vaan lopetin baarissa käymisen kokonaan, muille se oli hauskaa huvia, mutta itseltäni se vaan vei itsetunnon loputkin rippeet.

Vierailija
31/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä neljä tulee ekana mieleen. Kevyimmästä ns. rankimpaan.

1. Oltiin ystävän kanssa juhlimassa. Superkiva ilta, tanssittiin kuin heikkopäiset. Mulla oli ylläni uusi, tosi nätti ja ns. hienostuneella tavalla seksikäs pidemmän mallinen peplum toppi (tuon ajan muotivillitys). Noh, siinä tottakai touhutessa tuli kuuma. Keksimme kaverin kanssa vähentää vaatetta siinä määrin kun pystyimme. Minä riisuin housuni?!?!? (WTF) Aamulla sitten tajusin, että olin tanssinut loppuillan tyyliin toppi ja pikkarit päällä. Toppi peitti juuri ja juuri pyllyn ja kai mä kuvittelin siinä humalatilassa että se menee mekosta. Tai olla vielä jalassa jotku rumat mummopikkarit. So hot.

2. Lähdin viihteelle kun oli joku työkaverin kissanristiäinen. Seuraavana päivänä aamuvuoroon meno klo 7.00. Tarkoitus oli kotiutua klo 23.00. Hirtti sitten päälle ja rämmin sänkyyn klo 4.30. Aamulla töihin, edelleen yli promillen kännissä. Työ äärimmäisen vastuullista, siellä ei todellakaan darrassa touhuta. Seurauksethan siitä tuli -vakavat sellaiset.

3. Villin bileillan jälkeen päädyin miespuolisen ystävän luo jatkoille. Paikalla muitakin ihmisiä. Heräsin siihen että tämä ystävä raiskaa minua. Sinänsä ei minun vikani, mutta voitte kuvitella miten soimasin itseäni tapahtuneesta. Miksi menin jatkoille?

4. Sairastin masennusta, laskuhumala ei tunnetusti oloa paranna. Yritin itsemurhaa.

Vierailija
32/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun enemmän kävin baareissa niin ehkä jotain kymmenes tai viidestoista kerta kävi tuuri ja sain naisen iskettyä. Osa kavereista ei tainut saada koskaan ja jotkut todella harvoin. Bou ja hou mua ei kerran iskenyt kukaan niin nyyh nyyh. Joo en yhtään ihmettele että pienellä osalla miehistä tinderissä on menoa enemmän kuin ehtivät hoidella. 

Iskemis yritykset kun kelpaa vain oikean näköisiltä miehiltä. Yksi kauan sitten luokkakaveri taisi olla oikeassa. Oltiin amiksen ekalla ja hän oli meitä vanhempi. Neuvoi että kun panettaa niin älkää yrittäkö niitä kauniita. Iskekää ruma. Ne saavat harvoin ja tekevät siksi ihan mitä vaan sängyssä.

Huono ja haitallinen neuvo, koska tuo nostaa naisten hypergamiaa ja rumat naiset alkavat uskoa olevansa tasokkaampia mitä todellisuudessa ovat.

Niin. Olisihan se ihan hirveää jos he saisivat kohotettua itsetuntoaan. Pidetään ne siellä pohjalla häpeemässä omaa ulkonäköään, niinhän? Koska se on sulta pois.

Vierailija
33/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää on totta, oon todella pahoillani sun puolesta:(

Vierailija
34/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Tulihan näitä enemmänkin mieleen..

Olimme viettämässä iltaa kahdestaan silloisen poikaystäväni kanssa. Ikää meillä taisi olla 18-20 v. Baarissa ollessa joku vanhempi mies, ehkä yli 50v. kysyi minulta kellonaikaa. Vastasin ja mies pahoitteli ns. riehakkuuttaan. Kertoi kotiutuneensa jonkin aikaa aikaisemmin psykiatrisesta sairaalasta, jossa oli ollut hoidossa masennuksen vuoksi. Kertoi onnellisena nauttivansa nyt ihmisten seurassa olosta ja siitä että tuntee pitkästä aikaa elämäniloa. Onnittelin häntä ja toivotin ihanaa iltaa ja tsemppiä tulevaisuuteen. Siinä koko keskustelun sisältö. Tunnin päästä lähdimme kävelemään kotia kohti. Poikaystäväni selkeästi murjotti ja minä yritin tiedustella mikä on hätänä. Hän oli saanut päähänsä olla mustasukkainen tuosta edellämainitusta keskustelusta. Lopulta kotiin päästessämme hän heitteli minua seinille ja kuristi kunnes pääsin pakoon vessaan. Hieno ilta!

Vierailija
35/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa keski-ikäisen miehen kirjoittamalta seksifantasialta.

Ja lipasahti vieläpä tekstiin, että hyttiin päädyttiin 4 muun miehen kanssa.

Vierailija
36/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja nro. 31 & 34 tässä.

Oli aika synkeitä nuo stoorit paitsi tuo mummopikkari moka. Päätin siis kaivaa vielä yhden kevyemmän muistini syövereistä (niitä nimittäin riittää kun tuli joskus ton alkon kanssa läträttyä enemmänkin).

Olen varmaankin hyvin huumevastainen ihminen. Muiden päihteidenkäytön moralisointi ei ole mun heiniä, mutta omalla kohdallani ns. kovat aineet on aikalailla ehdoton ei. Menin sitten kuitenkin kohtalaisen humalatilan rohkaisemana vetämään piriä kun sitä baarin vessassa mulle tyrkytettiin. Siitä sitten takaisin ihmisten ilmoille jatkamaan iltaa. Ainoa vaan, että baarissa oli kaksi (luoja kiitos) entistä työkaveria. Toinen heistä sitten jossain kohtaa pysäytti minut ja kyseli onko kaikki hyvin. Tuskin mä mitään ihmeempää touhusin, mutta hävetti silti myöhemmin.

Vierailija
37/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi baari-ilta? Kokeilepa 20 vuotta yksinäisiä iltoja. Ja kyllä, olen tehnyt lukemattomia aloitteita hyvin erilaisille miehille. T. Eri joka ei lihonut vaan laihtui yksinäisyydestä ja on silti edelleen ikisinkku.

Minkä arvelet olevan syynä ikisinkkuuteesi?

Hoikat naiset ovat haluttuja.

Hoikkia naisia on vaikka kuinka paljon sinkkuina ja pyöreitä naimisissa. Koska miehet eivät ole kiinnostuneita hoikista oikeasti.

Vierailija
38/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun enemmän kävin baareissa niin ehkä jotain kymmenes tai viidestoista kerta kävi tuuri ja sain naisen iskettyä. Osa kavereista ei tainut saada koskaan ja jotkut todella harvoin. Bou ja hou mua ei kerran iskenyt kukaan niin nyyh nyyh. Joo en yhtään ihmettele että pienellä osalla miehistä tinderissä on menoa enemmän kuin ehtivät hoidella. 

Iskemis yritykset kun kelpaa vain oikean näköisiltä miehiltä. Yksi kauan sitten luokkakaveri taisi olla oikeassa. Oltiin amiksen ekalla ja hän oli meitä vanhempi. Neuvoi että kun panettaa niin älkää yrittäkö niitä kauniita. Iskekää ruma. Ne saavat harvoin ja tekevät siksi ihan mitä vaan sängyssä.

Huono ja haitallinen neuvo, koska tuo nostaa naisten hypergamiaa ja rumat naiset alkavat uskoa olevansa tasokkaampia mitä todellisuudessa ovat.

Mitä sitten?

Vierailija
39/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin yhdelle viikonlopulle kolmen naisen kanssa treffit peräkkäisille illoille, tarkoituksena saada jokaiselta. Ensimmäisen daamun kanssa yöelämään ja eikös päädytty samaan kapakkaan missä nämä kaksi seuraavaa olivat.

Yritin pelata tilanteen siten, että alkuperäinen suunnitelmani pitäisi, mutta päättyi totaaliseen epäonnistumiseen: mimmien ymmärrettyä mitä oli menossa, sain noin 7 sekunnin sisään siiderit naamalleni, niskaamäni ja haaroihini.

Ahneella on...

Vierailija
40/44 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi