Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveristani saisi näyttävän näköisen naisen oikealla pukeutumisella ja hyvällä meikillä

Vierailija
07.08.2020 |

mutta häntä ei kiinnosta. Hiukset on aina jotenkin homssut ja pörröiset ja roikkuvat ja naama kiiltelee. Pitää myös useimmiten vaatteita, mitkä ei yhtään korosta hänen parhaita puolia ja vaatteissa suosii harmaata ja sinistä. Hauska ihminen, mutta jotenkin epäsiisti olemus. Rahasta ei ole kiinni. Miten voi kaverille sanoa loukkaamatta, että voisi vähän panostaa ulkonäköönsä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus kaveri, joka oli ihan nätti nainen, mutta pukeutui ja meikkasi tosi epäsiististi. Esim. kerran ei päässyt baariin sen takia ja kyllä silloin hävetti tosi paljon, se on myönnettävä. Toisaalta olin jopa iloinen joskus, sillä hänen rinnallaan minäkin näytin hyvältä vaikken mikään kaunotar ole. No, eipä olla kavereita enää, monestakaan syystä.

Yksi työkaveri taas oli luonnonkaunis eikä koskaan meikannut. Hänellä oli ehkä sinisimmät silmät mitä olen koskaan nähnyt ja eihän hän meikkiä todellakaan tarvinnut. Mutta silti ajattelin aina, että vautsi, kun tuo ”Sanni” meikkaisi ja pukeutuisi hyvin, hän olisi kuin mikäkin filmitähti.

Ymmärrän hyvin ap:ta, mutta parasta on tosiaan pitää ajatukset ominaan ja mölyt mahassaan.

Vierailija
22/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ei ole sellainen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen että esteetikkona voi jäädä miettimään toisen pukeutumista ja tyyliä, mutta en sitä että sitä paheksuisi tai siitä huomauttelisi.

Itsekin mietin usein pääni sisällä kuinka toisenlainen tukka voisi sopia paremmin jollekin, tai kuinka joku pääsisi oikein edukseen kun ostaisi vaatteita vähän erilaisilla leikkauksilla. Joskus ärsyttää (sisäisesti) kun joku pukeutuu "melkein" oikein, eri täydellisesti istuva paita, mutta väärää sävyä joka saa hänet näyttämään sairaalta... Mutta joo, ei ole mun asia kommentoida näitä, vaan jokainen saa tehdä kuten lystää.

Ymmärrän täysin että ihmisillä on erilaisia tyylejä, ja ihailenkin niitä! Ja tajuan että meillä voi olla hyvin eri syitä pukeutua eri tyyliin: esim jos saat kovin paljon epätoivottua huomiota tietyn näköisenä, voi olla että haluatkin näyttää erilaiselta (vaikka blondina tukka kiinni tai mahakkaana löysemmät vaatteet). Vaikka ihailisin tiettyä tyyliä niin jollain voi olla varsin hyvä syy välttää sellaista, vaikken olekaan siitä tietoinen.

Jos saisin vapaasti päättää mitä teen, tekisin töitä ompelijana ja/tai tyylikonsulttina. Saan energiaa miettiessäni vaatteita, kankaita ja tyylejä, ja olisi ihanaa jos joku haluisi siitä maksaa :) Toistaiseksi olen kuitenkin ihan tylsissä konttorihommissa.

24/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Kaikkia ei kiinnosta oma ulkonäkö. Tunnen monia tällaisia upeita naisia, jotka keskittyvät tekemään jotain tässä maailmassa sen sijaan, että keskittyisivät näyttämään joltakin.

Jos tekisi edes kolmasosan siitä, mitä kauneudenhoitoalan yritykset suosittavat iholle, kynsille, hiuksille ja ihokarvoille tehtävän saisi aikaa menemään reilun tunnin vuorokaudessa ja viikossa 10-12 tuntia. Rahaa menisi kuukaudessa 50-300 euroa.

Kaikki ulkonäön kanssa puljaamiseen kulutettu aika on poissa jostain tarpeellisemmasta.

Vaatteet, laukut ja kengät tähän vielä päälle, niiden hankkimisen vaiva ja niihin kuluva raha. Ei ole joka naisen juttu, onneksi.

”Tunnen monia tällaisia upeita naisia, jotka keskittyvät tekemään jotain tässä maailmassa sen sijaan, että keskittyisivät näyttämään joltakin.”

Minä taas tunnen monia upeita naisia, jotka tekevät molempia.

En itse tunne fiksuja naisia, jotka laittautuvat arkenakin viimeisen päälle ja joiden kynnet on aina mintissä. Huoliteltuja ja puhtaita toki tunnen.