Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveristani saisi näyttävän näköisen naisen oikealla pukeutumisella ja hyvällä meikillä

Vierailija
07.08.2020 |

mutta häntä ei kiinnosta. Hiukset on aina jotenkin homssut ja pörröiset ja roikkuvat ja naama kiiltelee. Pitää myös useimmiten vaatteita, mitkä ei yhtään korosta hänen parhaita puolia ja vaatteissa suosii harmaata ja sinistä. Hauska ihminen, mutta jotenkin epäsiisti olemus. Rahasta ei ole kiinni. Miten voi kaverille sanoa loukkaamatta, että voisi vähän panostaa ulkonäköönsä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa onpas mielenkiintoista. Kiitos tästä tiedosta.

Vierailija
2/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle pätkän vertaa. Hänellä on muita arvoja elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistasi.

Vierailija
4/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua haittaa miltä kukin näyttää? Ei mua ainakaan kiinnosta, mitä mun kaverit pistää päällensä.

Vierailija
5/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että sinun visiosi "näyttävästä naisesta" on ainoa oikea? Maailmassa on miljardeja erilaisia kauneusihanteita, ja sinulla ei ole oikeutta sanoa, että joku ei saisi näyttää siltä miltä itse haluaa. 

Vierailija
6/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Asia ei kuulu pätkääkään sinulle.

Vierailija
7/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puunaa ja laita ihan itseäsi vaan. Kaverisi kulkee ihan sen näköisenä kuin haluaa.

Vierailija
9/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä puhut varmaan minusta. Minä taas olen miettinyt, että ihan vain hieman panostamalla saisi sinusta, minun ystäväiseni sivistyneen ihmisen. Kun lukisit muutakin kuin av:ta ja iltapäivälehtiä, lukaisisit sen Kultaisen käytöksen -kirjan, jonka olen jo antanut sinulle lahjaksi, ja lukisit kunnon romaaneja edes pari kertaa vuodessa, ja lukisit päivittäin pari sanomalehteä sekä suomeksi että jollain muulla kielellä, niin sinun kanssakin olisi mukavampi keskustella. sen sijaan käytät lähes kaiken aikasi vain ulkonäöllisiin asioihin :(

Vierailija
10/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille naisille ei ulkonäkö ole ykkösprioriteetti. Hienoa itsenäisyyttä nykyisenä ulkonäkökeskeisenä aikana. Oon niin kyllästynyt siihen, että naisessa aina ykköpuheenaihe on ulkonäkö, ei se mitä ja miten hyvin tekee, vaan millanen mekko sillä oli päällä ja oliko meikit hyvin. Ja tätä pinnallisuutta nimenomaan naiset pitää yllä. Miehet harvemmin jaksaa mekoista keskustella.

Vierailija
11/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta oikein voi sanoa. Mulla on kaverina mielenterveysongelmainen 30v nainen joka pukeutuu tosi epäsiististi. Välillä hävettää kulkea yhdessä, koska itse tykkään laittautua aina nätisti ja hällä on päällä jotkut paskaiset verkkarit. :/

12/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei kiinnosta oma ulkonäkö. Tunnen monia tällaisia upeita naisia, jotka keskittyvät tekemään jotain tässä maailmassa sen sijaan, että keskittyisivät näyttämään joltakin.

Jos tekisi edes kolmasosan siitä, mitä kauneudenhoitoalan yritykset suosittavat iholle, kynsille, hiuksille ja ihokarvoille tehtävän saisi aikaa menemään reilun tunnin vuorokaudessa ja viikossa 10-12 tuntia. Rahaa menisi kuukaudessa 50-300 euroa.

Kaikki ulkonäön kanssa puljaamiseen kulutettu aika on poissa jostain tarpeellisemmasta.

Vaatteet, laukut ja kengät tähän vielä päälle, niiden hankkimisen vaiva ja niihin kuluva raha. Ei ole joka naisen juttu, onneksi.

Vierailija
13/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntee noita ap:n kaltaisia tyyliguruja, joiden visiot on yleensä ihan typeriä. Esim luonnonblondille tumma tukka tai rokkityypille marimekkovaatteet. Jokainen ihminen tuntee itsensä parhaiten, eikä ap tai muut vastaavat voi tietää miksi hän pukeutuu ja laittautuu niin kuin tekee. Eikä se heille kuulukaan.

Vierailija
14/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuosta oikein voi sanoa. Mulla on kaverina mielenterveysongelmainen 30v nainen joka pukeutuu tosi epäsiististi. Välillä hävettää kulkea yhdessä, koska itse tykkään laittautua aina nätisti ja hällä on päällä jotkut paskaiset verkkarit. :/

Miksi häpeät ystäävääsi? Et ole oikea ystävä hänelle.

Vierailija
15/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pinnallinen. Kaverilla saattaa olla muutakin ajateltavaa kuin ulkonäkö.

Vierailija
16/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen oma asiansa eikä kuulu sinulle! Itse tykkään meikata mutta lähipiirissä myös naisia jotka ei ikinä meikkaa tai laita hiuksia kun lähtee ulos, ei tulisi mieleenkään huomautella asiasta! Olet todella k*sipää ihminen jos edes ajattelet sitä. En pitäisi siitäkään jos joku huomauttelisi minulle meikkaamisesta tms. Jokainen eläköön niin kuin itsestä tuntuu mukavimmalta!

Vierailija
17/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Kaikkia ei kiinnosta oma ulkonäkö. Tunnen monia tällaisia upeita naisia, jotka keskittyvät tekemään jotain tässä maailmassa sen sijaan, että keskittyisivät näyttämään joltakin.

Jos tekisi edes kolmasosan siitä, mitä kauneudenhoitoalan yritykset suosittavat iholle, kynsille, hiuksille ja ihokarvoille tehtävän saisi aikaa menemään reilun tunnin vuorokaudessa ja viikossa 10-12 tuntia. Rahaa menisi kuukaudessa 50-300 euroa.

Kaikki ulkonäön kanssa puljaamiseen kulutettu aika on poissa jostain tarpeellisemmasta.

Vaatteet, laukut ja kengät tähän vielä päälle, niiden hankkimisen vaiva ja niihin kuluva raha. Ei ole joka naisen juttu, onneksi.

”Tunnen monia tällaisia upeita naisia, jotka keskittyvät tekemään jotain tässä maailmassa sen sijaan, että keskittyisivät näyttämään joltakin.”

Minä taas tunnen monia upeita naisia, jotka tekevät molempia.

Vierailija
18/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi häpeät ystäävääsi? Et ole oikea ystävä hänelle.

Jotenkin ei näytetä siltä, että kuuluttaisiin samaan seurueeseen. Mennään vaikka ravintolaan, ja mulla päällä kiva mekko ja nätit kengät. Hänellä verkkarit, iso "hiphop" t-paita missä yleensä lukee jotain "hauskaa" ja likaiset vanssit. Tuntuu vaan jotenkin oudolta. Ihmiset tuijottaa meitä.

Vierailija
19/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini on ollut myös huolissaan minun laittautumisestani. Kuulemma hän ei ikipäivänä lähtisi meikittä, tukka ponnarilla ja ulkoilutakki päällä ihmisten ilmoille. Onhan se totta, että hän näyttää huolitellulta ja kauniilta aina ja minä usein hieman homssuiselta. Mutta en vain jaksa johonkin leikkipuistoon meikata ja laittaa tukkaa. Olen myös panostanut laadukkaisiin ulkoiluvaatteisiin, koska ulkoilen säällä kuin säällä. Minä kuljen käytännöllisissä vaatteissa, kaverille tärkeämpää on näyttää hyvältä. Minusta molemmat on ok. Itselleni sopii paremmin ulkoiluvaatteet kun esim siellä leikkipuistossa tykkään mennä lasten mukana ja saatan esim taaperon kanssa laskea liukumäkeä/kiivetä kiipeilytelineeseen tmv.

Tietysti olisi kiva näyttää huolitellulta, mutta minä en oikein edes osaa. Jos meikkaan, siihen menee hirveästi aikaa. Tukkaa en osaa laittaa ollenkaan. Jos menen juhliin, ystävän kanssa syömään tai muuten ulos, käyn kampaajalla sen muutaman kerran vuodessa mitä tarvitsee. Olen ihan tyytyväinen näin.

Vierailija
20/24 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja kaveri ovat nelikymppisiä, eikä ollut kysymys leikkipuistoon menosta tai ulkoilusta.