Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko 10vuotias Guessin laukun?

Vierailija
27.07.2013 |

Mihin tää maailma on menossa? Vai  olenko jäänyt paitsi jostain, kun en ymmärrä että 10vuotias tyttö tarvii jonkun merkkilaukun?

www.eloisat.blogspot.fi

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on sairasta, että tytöistä tulee aina vaan aikaisemmin pikkuaikuisia. Uusimman Pirkan kouluvaate-jutussakin tytöillä oli räikeät meikit ja huulipunat, näyttivät kauheilta, pojan meikkinä lähinnä omat punaiset posket. Miksi, oi miksi?

Vierailija
42/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tässä on? Minulle on ihan sama mitä tuotteita kukakin lapsilleen ostaa. Jos siihen siis on varaa ja halua... Jokainen vanhempi huolehtikoot omista lapsistaan:).

Makuasiat ovat makuasioita ja kasvatusmetodeista meillä on käsitys vain oman lapsiemme kohdalta. Tuskin tässä on kysessä rikos lasta vastaa? Siihen tulisi sitten ulkopuolistenkin puuttua.

Itse tulen hyvin varakkaasta perheestä ja minulla ja veljelläni on ollut lapsesta asti merkkivaatteita ja tuotteita. Emme ole olleet mitään "lapsiaikuisia" tai vanhempien leikkikauluja. Meillä on lämpimät ja rakastavat välit koko perheessä.

Emme myöskään arvostele toisten ihmisten elämää, vaatetusta, lasten kasvatusta jne. Ihan elämme omaa ihanaa elämäämme:).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tartte, mutta minä tuon aina matkoilta tuliaisiksi kaikenlaista. Eism. keväällä toin 12-v tytölle Calvin Kleinin laukun, joka maksoi jenkesissä vain 49 $ kun täällä saman hinta 110 €. Tyttö käyttää laukkua kaupungilla käydessää ja en kyllä näe tuossa mitään pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä