Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko 10vuotias Guessin laukun?

Vierailija
27.07.2013 |

Mihin tää maailma on menossa? Vai  olenko jäänyt paitsi jostain, kun en ymmärrä että 10vuotias tyttö tarvii jonkun merkkilaukun?

www.eloisat.blogspot.fi

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 10:58"]

AP taitaa olla kade 10-vuotiaan Guess-laukusta! :D Tää oli typerin avaus pitkään aikaan kiitos hyvistä nauruista :D

[/quote]

:D taitaa AP olla eeviskäinen? eikös se just esitellyt omaa guessin ilmaiskassiaan? onhn se kamalaa jos 10veellä on samanlainen...

[/quote]

Aloitus on kyllä typerä mut tää yllä oleva komma taitaa olla sen bloggarin joka kiusasi eeviskäistä eikä ole näemmä päässyt elämässään vieläkään eteenpäin =D

miksi te ootte niin kateellisia guess laukuista? =D

Vierailija
22/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kun lapsista tehdään liian nuorina aikuisia...

Oma 10-vuotiaana olisi onneksi vain pettynyt jos saisi tuliaisiksi jonkun tylsän laukun eikä esim. uutta barbia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tarvitse Guessin laukkua!!! 

Vierailija
24/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on typerää että kakaroilla pitää olla käsilaukut. Täydet meikitkin pitää olla jo alakoulussa. Haloo mammat, ei pidä suostua kaikkeen, mitä kakara vaatii.

Vierailija
25/43 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 14:54"]

Mitä pahaa tässä on? Minulle on ihan sama mitä tuotteita kukakin lapsilleen ostaa. Jos siihen siis on varaa ja halua... Jokainen vanhempi huolehtikoot omista lapsistaan:).

Makuasiat ovat makuasioita ja kasvatusmetodeista meillä on käsitys vain oman lapsiemme kohdalta. Tuskin tässä on kysessä rikos lasta vastaa? Siihen tulisi sitten ulkopuolistenkin puuttua.

Itse tulen hyvin varakkaasta perheestä ja minulla ja veljelläni on ollut lapsesta asti merkkivaatteita ja tuotteita. Emme ole olleet mitään "lapsiaikuisia" tai vanhempien leikkikauluja. Meillä on lämpimät ja rakastavat välit koko perheessä.

Emme myöskään arvostele toisten ihmisten elämää, vaatetusta, lasten kasvatusta jne. Ihan elämme omaa ihanaa elämäämme:).

[/quote]

Ai mitäkö pahaa siinä on? Niitä merkkitavaroita ostetaan sen takia, että niillä kuvitellaan saavutettavan yhteisössä tietty asema. Sitten kun itseni tapaiset henkilöt, joita ei voisi vähempää kiinnostaa, eivät palvokaan maata näiden merkki-ihmisten jalkojen alla, he muuttuvat aggressiivisiksi. He ovat tuhlanneet helvetisti rahaa mutta eivät saaneet sille mitään vastinetta ja jotenkin heidän he onnistunut päässään kääntämään asian niin päin, että se on minun vikani joten aggressio kohdistuu minuun.

[/quote]

Ajattelitko, että tuo lapsi muuttuu tuosta Guessin laukusta aggresiiviseksi..? Aika kaukaa haettua sanon minä! Ettei olisi nyt vaan ihan itselläsi ongelmaa..;)

[/quote]

No joo ei se varmaan tohon tyttöön vaikuta, onko sillä guessin laukku vai ei, enemmän se varmaan kertoo niistä vanhemmista..

[/quote]

Kyllä siinä tytöstäkin kovaa vauhtia pissistä tehdään, jos 10vuotiaana guessit roikkuu olalla.

Vierailija
26/43 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni kymppivee niin sillä on vuittonin neverfull ja huivikin, uusi isäpuoli osti tietty

Vierailija
27/43 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessit on mauttomia ja huor...htavia ulkonäöltään. En ikinä huolis. Irvokkaita keinonahkapask...oja.

Vierailija
28/43 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi

Vierailija
29/43 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 23:45"]

Ei tarvi

[/quote]

Ei mustakaan, eikä kyllä mitään vuittoneitakaan.

Vierailija
30/43 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess on järkyttävä muovikassi, jollaista ei tarvitse kukaan! Suomessa naurettavan ylihinnoiteltu, typerät Gucci-kopiot, pissisimago, hyyyyyyiiii!

Osta Longchamp tai Fjällräven tai ihan mikä tahansa muu...

Vierailija
31/43 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut Guess-laikun mun 3-vuotiaalle. Se on pinkki ja tosi tyttömäinen.

Vierailija
32/43 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai tyttö jo kolmivuotiaana lahjaksi Guessin käsilaukun. Sukulaiset toi ulkomailta. En kyllä tiedä onko aito vai ei, ihan sama. Tarviiko kaikki ottaa niin vakavasti...

Vierailija
33/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 11:42"]Mä ostin tytölle 10-vuotis lahjaksi Vuittonin laukun...[/quote]

Siis oikeesti? Mitä 10-vuotias tekee vuittonilla? tarkoitat varmaan feikkiä?

Vierailija
34/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi gessin laukkua vaan repun. Mun pojalle kelpaa Adidaksen reppu ja ollut yläasteelta ja nyt kelpaa vielä lukion toisellekin luokalle. Maksoihan se mutta käyttövuosia tulee ja ihan hyvä vielä.

Vierailija
35/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii, se on ihan vakioasuste täällä pääkaupunkiseudulla kaikilla pikku pissiksillä. Guess ei ole mikään varsinainen merkkituote, ne ovat yleensä kalliimpia ja jopa laadukkaita, siksi nimi merkkituote.

Vierailija
36/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään pahaa tai edes kummallista. Aika vähän ihminen tarvitsee. Miksei voisi saada jotain, mitä haluaa? Eriasia jos saa "kaiken" mitä haluaa.

Vierailija
37/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tarvii, eikä kyllä minkään muunkaan ikäinen. Guessin laukut on rumia.

Vierailija
38/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessiä ei tarvitse kukaan. Tekonahkaisia bling-blinghirvityksiä.

Vierailija
39/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille Fjäll Rävenin Kanken repun pienempi malli ja sano, että se on merkkituote. Kestää merkkinä ja mallina paljon paremmin. Toki näyttää vähän eriltä, kuin Guessin nimellä koristellut.

Vierailija
40/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  tarvi, eikä tarvitse aikuinenkaan. Jokainen vaan saa ostaa omilla rahoillaan mitä haluaa,eikä siihen auta muiden puuttuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi