Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko 10vuotias Guessin laukun?

Vierailija
27.07.2013 |

Mihin tää maailma on menossa? Vai  olenko jäänyt paitsi jostain, kun en ymmärrä että 10vuotias tyttö tarvii jonkun merkkilaukun?

www.eloisat.blogspot.fi

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 14:54"]

Mitä pahaa tässä on? Minulle on ihan sama mitä tuotteita kukakin lapsilleen ostaa. Jos siihen siis on varaa ja halua... Jokainen vanhempi huolehtikoot omista lapsistaan:).

Makuasiat ovat makuasioita ja kasvatusmetodeista meillä on käsitys vain oman lapsiemme kohdalta. Tuskin tässä on kysessä rikos lasta vastaa? Siihen tulisi sitten ulkopuolistenkin puuttua.

Itse tulen hyvin varakkaasta perheestä ja minulla ja veljelläni on ollut lapsesta asti merkkivaatteita ja tuotteita. Emme ole olleet mitään "lapsiaikuisia" tai vanhempien leikkikauluja. Meillä on lämpimät ja rakastavat välit koko perheessä.

Emme myöskään arvostele toisten ihmisten elämää, vaatetusta, lasten kasvatusta jne. Ihan elämme omaa ihanaa elämäämme:).

[/quote]

Ihan samaa mieltä mäkin olen, kyllä jokainen perhe tietää oman tilanteensa ja omat lapsensa parhaiten. Ei yksi kassi lasta pilaa tai vanhempia huonoiksi tee. Mä olen myös itse elänyt vauraan lapsuuden ja ihan normaali ihminen musta tuli.

Vierailija
2/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/43 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia ei näkynyt tuolla blogissa. Itse en ostaisi silsi, että pieni lapsi näyttäisi turhan aikuismaiselta guessin laukku kainalossa. Löytyy varmasti tyytömäisempiäkin laukkuja. Onko jollain postata kuvaa laukusta? Millainen se oli? Minkä ostaisit 10 -vuotiaalle sen tilalle?

Vierailija
5/43 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tässä on? Minulle on ihan sama mitä tuotteita kukakin lapsilleen ostaa. Jos siihen siis on varaa ja halua... Jokainen vanhempi huolehtikoot omista lapsistaan:).

Makuasiat ovat makuasioita ja kasvatusmetodeista meillä on käsitys vain oman lapsiemme kohdalta. Tuskin tässä on kysessä rikos lasta vastaa? Siihen tulisi sitten ulkopuolistenkin puuttua.

Itse tulen hyvin varakkaasta perheestä ja minulla ja veljelläni on ollut lapsesta asti merkkivaatteita ja tuotteita. Emme ole olleet mitään "lapsiaikuisia" tai vanhempien leikkikauluja. Meillä on lämpimät ja rakastavat välit koko perheessä.

Emme myöskään arvostele toisten ihmisten elämää, vaatetusta, lasten kasvatusta jne. Ihan elämme omaa ihanaa elämäämme:).

[/quote]

Ai mitäkö pahaa siinä on? Niitä merkkitavaroita ostetaan sen takia, että niillä kuvitellaan saavutettavan yhteisössä tietty asema. Sitten kun itseni tapaiset henkilöt, joita ei voisi vähempää kiinnostaa, eivät palvokaan maata näiden merkki-ihmisten jalkojen alla, he muuttuvat aggressiivisiksi. He ovat tuhlanneet helvetisti rahaa mutta eivät saaneet sille mitään vastinetta ja jotenkin heidän he onnistunut päässään kääntämään asian niin päin, että se on minun vikani joten aggressio kohdistuu minuun.

Vierailija
6/43 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 21:05"]

Kuvia ei näkynyt tuolla blogissa. Itse en ostaisi silsi, että pieni lapsi näyttäisi turhan aikuismaiselta guessin laukku kainalossa. Löytyy varmasti tyytömäisempiäkin laukkuja. Onko jollain postata kuvaa laukusta? Millainen se oli? Minkä ostaisit 10 -vuotiaalle sen tilalle?

[/quote]

Katso blogin tunnisteista Guess niin löytyy, ruma musta, ei todellakaan tyttömäinen. Hullua touhua.

Vierailija
7/43 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 21:24"]

[/quote]

Ai mitäkö pahaa siinä on? Niitä merkkitavaroita ostetaan sen takia, että niillä kuvitellaan saavutettavan yhteisössä tietty asema. Sitten kun itseni tapaiset henkilöt, joita ei voisi vähempää kiinnostaa, eivät palvokaan maata näiden merkki-ihmisten jalkojen alla, he muuttuvat aggressiivisiksi. He ovat tuhlanneet helvetisti rahaa mutta eivät saaneet sille mitään vastinetta ja jotenkin heidän he onnistunut päässään kääntämään asian niin päin, että se on minun vikani joten aggressio kohdistuu minuun.

[/quote]

Ajattelitko, että tuo lapsi muuttuu tuosta Guessin laukusta aggresiiviseksi..? Aika kaukaa haettua sanon minä! Ettei olisi nyt vaan ihan itselläsi ongelmaa..;)

Vierailija
8/43 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 21:24"]

[/quote]

[/quote]

Ajattelitko, että tuo lapsi muuttuu tuosta Guessin laukusta aggresiiviseksi..? Aika kaukaa haettua sanon minä! Ettei olisi nyt vaan ihan itselläsi ongelmaa..;)

[/quote]

No joo ei se varmaan tohon tyttöön vaikuta, onko sillä guessin laukku vai ei, enemmän se varmaan kertoo niistä vanhemmista..

Vierailija
9/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen merkkilaukku se muka on? Ihan normaalihintaisia ne laukut ovat, maksavat vaan Suomessa paljon verotuksen takia ja rahdin ym. Täytyyhän kaikille välikäsille maksaa. Tilaa eBaysta tai jostain...

Omani ostin Yhdysvalloista Guessin outletistä ja maksoi n. 30€ ja iso laukku tais olla n. 50€. Eiks näitä ihan samoja hintoja laukuilla ole Suomessa ihan missä tahansa liikkeessä.

Vierailija
10/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 00:57"]

Mihin tää maailma on menossa? Vai  olenko jäänyt paitsi jostain, kun en ymmärrä että 10vuotias tyttö tarvii jonkun merkkilaukun?

www.eloisat.blogspot.fi

[/quote]

Voi ei, en oikein edes tiedä mitä kirjoittaa.... tyttö on tietenkin nätti, olkoonkin nuo vaattet aika kamalia... Mutta tuo laukku, voi kauhistus. En ostaisi noin rumaa laukkua lapselle edes Anttilasta ja joku Guess on vieläpä niin venäläistä ettei enempää voi olla. Anteeksi, kauhea.

Vierailija
11/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei.. kirjoitustapa ja poseeraukset..ihankuin pikku aikuinen. :(

Vierailija
12/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin et tuo  10 vuotias kirjoitta blogia. hups!

Vierailija
13/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No bloggaajahan siinä sanoi että oli tuliainen isältä. Pikkutyttöjen kuuluukin saada pikkasen hellittelyä isältään, mun mielestä ok siis. Toivottavasti pojat sai yhtä kivat lahjat! Kai isä saa päättää mihin rahansa tuhlaa. Kivalta vaikutti blogi, Disneylandin lippujuttu oli mainio! Tällaisia blogeja on kiva lukea, tosin kuin kerjäsin sitätätätota tuotetta sieltä ja täältä ja tämä on yhteistyöpostaus jne.

Vierailija
14/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina kaikkeen olla joku syy?

Vierailija
15/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

guess ei ole mikään merkkilaukku

Vierailija
16/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen ruokakaupassa näin, kun varmaan 8-9.v tyttö kaivoi taskustaan iphone vitosen...

Guessin laukut on kyllä kamalan rumia ja mauttomia, tulee just mieleen ihan venäläiset yms.

Vierailija
17/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla kade 10-vuotiaan Guess-laukusta! :D Tää oli typerin avaus pitkään aikaan kiitos hyvistä nauruista :D

Vierailija
18/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tytölle 10-vuotis lahjaksi Vuittonin laukun...

Vierailija
19/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih, kuinka tyhjää ja pinnallista

Vierailija
20/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 10:58"]

AP taitaa olla kade 10-vuotiaan Guess-laukusta! :D Tää oli typerin avaus pitkään aikaan kiitos hyvistä nauruista :D

[/quote]

:D taitaa AP olla eeviskäinen? eikös se just esitellyt omaa guessin ilmaiskassiaan? onhn se kamalaa jos 10veellä on samanlainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan