Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakelin MIES!

Vierailija
26.07.2013 |

Tapasimme 17 vuotta sitten, ja hänellä oli ihana tuuhea tukka. Olen aina pitänyt kaljua ällöttävänä ja jotenkin tyhmentävänä. Ihmiseltä jotekin mielestäni hiusten myötä älykkyys tippuu.

teimmekin sitten miehen kanssa sopimuksen, että hän on tuuheatukkainen aina. ja jollei ole, niin menee hiustensiirtoon.

Tilanne on  nyt se, että ohimot ovat pahasti nousseet ja päälaelta paistaa iho. Mies on kuitenkin ruvennut ruikuttamaan, että hiustensiirto maksaa, tupee on kuuma, ja nukutuksessa tehtävä leikkaus pelottaa.

Olen nyt kuitenkin, höveli kun olen, antanut hänelle aikaa 4kk saada kuontalonsa kuntoon. Niin ja itse olen pitänyt hiukseni todella hyvässä kunnossa AINA!

Jos minulla ei ole pian tuuheatukkaista miestä, alan etsiä uutta asuntoa ja miestä. Ei tälläistä tarvitse naisen kestää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo! Ei jaksa innostua. 

Vierailija
2/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 21:50"]

Olen aina pitänyt kaljua ällöttävänä ja jotenkin tyhmentävänä. Ihmiseltä jotekin mielestäni hiusten myötä älykkyys tippuu.

[/quote]

Erikoinen mielipide. Yleensä professoreilla, tutkijoilla ja muilla älykkäillä ihmisillä on stereotypisesti harmaat hiukset ja ainakin osittainen kalju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kunnolla raippaa kehiin.

Vierailija
4/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskottava tarina.