Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin kunnioitamisesta

Vierailija
26.07.2013 |

Uskon että melko monen miniän anoppi-inhon takana on miehen kertomukset lapsuudestaan,niin myös minulla. On hyvin vaikeaa kunnioittaa naista joka on sallinut pahojen asioiden tapahtua lapselleen ja oman kännäyksensä seurauksena aihettanut valtavia traumoja miehelle joka merkitsee mulle koko elämää. Vihaksi pistää kun anoppi kehuu miten kuuliainen ja avulias poika hänellä on,vaikka tiedän että kun 17-vuotta kasvattaa väkivallan ja viinan voimalla lapsi joko alistuu tai kapinoi. En voi muuttaa anoppia enkä mieheni lapsuutta,mutta koskaan en tule appivanhempiani kunnioittamaan enkä halua viettää aikaa siellä paikassa missä mieheni on tuntenut kauhua ja pelkoa,itkenyt itsensä uneen. Mies ei sitä heille tunnusta,muurit on liian korkeat mutta ei myöskään halua yöpyä siellä tai viettää aikaa,siellä ollessaan hän touhuaa koko ajan jotain mutta ei viihdy kauaa. Anoppi kuvittelee olevansa hyvä äiti,eikä ymmärrä että tänä päivänäkin kun hän soittaa miehelleni humalassa,se ahdistaa miestäni. Kuinka paljon mahtaa vastaavia tapauksia ollakaan ja aina syytetään miniää kunnioittamattomuudesta,vaikka käytökseen voi löytyä syy anopista itsestään. Vihaan teeskentelyä ja en kykene esittämään että pidän heistä,kun näen mitä appivanhempani ovat lapselleen tehneet. Jos kolmesta lapsesta kaksi käy terapiassa ja yhden elämä on yhtä alamäkeä ja päihteitä,luulisi tajuavan että jossain on mennyt pieleen,mut ei,kun meillä kehutaan itseä ja lakaistaan maton alle ongelmat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on 3 lasta, joista yksikään ei käy terapiassa eikä yksikään kokenut alkoholinhuuruista lapsuutta. Silti käly vihaa anoppiaan. Kummallista, että sekä äitini omat lapset että kaksi vävyä pitävät tätä vihan kohdetta ihan mukavana tyyppinä.

Vierailija
2/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miniä-anoppi vihasuhde, vaikka miehelläni on ollut hyvä lapsuus. Anoppini on ollut hyvä äiti, on sitä edelleen ja on hyvä isoäiti. Kuitenkin kaksi voimakastahtoista naista, joilla on omat tavat hoitaa asiat ottavat yhteen helposti. Minä en yhtään siedä sitä, että meille tullaan siirtelemään tavaroita kaapeista (tapahtui kerran, tuskin uskaltaa toiste) tai määräämään miten pitäisi pukea lapset tai mihin kellon aikaan pitäisi syödä ja nukkua... Liiasta puuttumisesta tulee minulla anoppi viha ja anoppi vihaa minua varmasti monestakin syystä. Tätä ei tietenkään kumpikaan näytä lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalasten äidit on jotenkin omituisen kauheita. Kännäävät ja antavat tapahtua lapsilleen kaikkea kauheaa. Tekeekö pojat naisista hirviöitä, vai saako hirviöt poikia. Sillä jokuhan poikalapsessa täytyy tuoda naisesta hirviö esille, koska naisten äidit on aina ihania ja anopit kamalia ääliöitä.

Vierailija
4/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin miehellä " kamala" lapsuus

Vierailija
5/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppiani inhosivat minun lisäkseni molemmat vävyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi