Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookin kaveriehdotukset

Vierailija
07.08.2020 |

Onko tietoa, miten facebook tarjoaa näitä "Ihmisiä jotka saatat tuntea". Ovatko nämä ihmiset esim. hakeneet minua facebookista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisien kaverien perusteella, ryhmien perusteella, mielenkiinnon kohteiden perusteella ja samassa paikassa olemisen peusteella, tässä järjestyksessä.

Vierailija
2/4 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti seuloo FB kavereittesi ystäväpiiriä. Miehelle tuli äsken kaveriehdotus 20 v. takaisen työkaverista, tyyppi oli vaihtanut firmaa ajat sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös vahtii puhelimen soittohistoriaa. Ihmettelin kun ehdotteli kaveriksi henkilöitä, joihin olin työasioissa yhteyksissä, mutta ei ollut yhteisiä kavereita. Sitten tajusin että olin molemmille soitellut pari päivää aiemmin.

Vierailija
4/4 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös vahtii puhelimen soittohistoriaa. Ihmettelin kun ehdotteli kaveriksi henkilöitä, joihin olin työasioissa yhteyksissä, mutta ei ollut yhteisiä kavereita. Sitten tajusin että olin molemmille soitellut pari päivää aiemmin.

Tätä epäilin. Olin laittanut lapsen synttärikutsuja whatsappilla, ja pian face tarjosi vastaanottajia kavereiksi.

Ap